וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש דרכים יעילות, מפתיעות וזולות לנקות את ראש הטוש במקלחת

6.3.2022 / 0:50

חדר המקלחת הוא המקום הכי קשה לנקות בבית בגלל רטיבות ולחות שגורמות לעובש וחלודה. על אחת כמה וכמה קשה לנקות את ראש המקלחת שמוציא את המים שאנחנו כל כך מתענגים עליהם בסוף היום. הנה שלוש דרכים שיקלו עליכם את החיים

ככה תנקו את ראש המקלחת עם חומץ/@attn

אחד המקומות שהכי קשה לנקות בבית הוא ללא ספק חדר האמבטיה. המים הם תמיד מקור ל"צרות" או יותר נכון להיווצרות עובש וחלודה. אבל גם אם הצלחתם לנקות כל פינה באמבטיה, בטוח שכחתם לנקות את הראש של המקלחת, או יותר נכון את הראש של הטוש שמתמלא בחלודה ואבנית.

אז מה עושים? על פי גורו הניקיון והסדר הגדולה בעולם מרת'ה סטיוארט, כדאי מאוד לנקות את החלק הזה לפחות פעם בשבוע, אחרת עלולה להיווצר סתימה בטוש או שהמים המזוהמים יגרמו למחלות. אבל אל דאגה, מיד נציג לכם שלוש שיטות לניקוי קל של ראש המקלחת שלא מצריכוץ הרבה מאמץ או כסף - ועם חומרים שכבר יש לכם בבית.

1. ניקיון עם חומץ

על מנת לקבל ראש מקלחת נקי כמו חדש ממש, אתם צריכים להשתמש בחומץ לבן, שקית ניילון ומברשת שיניים. ראשית יש למלא את השקית בחומץ ולהצמיד אותה לראש הטוש עם גומיה. לאחר מכן, פשוט תנו לחומץ לעשות את העבודה ולפרק את הלכלוך במשך כארבע שעות. כאשר מורידים את השקית יש לשטוף את ראש המקלחת במים חמים כדי שהלכלוך שהשתחרר ושאריות החומץ יישטפו וירדו ממנו. לבסוף יש לקרצף את החלק החיצוני עם מברשת שיניים ולוודא שהסרתם את כל האבנית לפני שתריצו שטיפה אחרונה.

ככה זה עובד

זו הדרך היעילה והקלה ביותר להוריד אבנית מראש המקלחת

לכתבה המלאה

2. נקו עם קולה

פחית קולה. Giphy
יש לכם קולה? היא יעילה גם בניקוי מסתבר/Giphy

אם אין לכם חומץ, תפתחו את המקרר - גם קולה יכולה לעשות את העבודה. באופן מפתיע, המשקה המוגז יכול לתפקד על תקן מחליף לחומץ כאשר רוצים לנקות ראש של טוש, וזה עובד אפילו יותר מהר. והשיטה? כפי שציינו בסעיף הקודם, אותה דרך רק עם קולה ובסוף צריך להפעיל את הטוש למספר דקות כדי לוודא שכל הקולה התנדפה.

קולה יכולה לשמש כחומר ניקיון בגלל החומצה הפחמתית והזרחתית העדינה שהיא מכילה בכמויות קטנות מאוד. כימיקלים אלה מגיעים מהפחמן, לא מחומרי הטעם בסודה, ולכן משקה דיאט יעבוד באותה מידה כמו קולה רגילה. פירוש הדבר שניתן להשתמש גם במי סודה ובמשקאות מוגזים אחרים למטרה דומה. אחד ממרכיבי הקולה הוא חומצה זרחתית, שקיימת גם במסירי חלודה מקצועיים ולכן יש לקולה,
יתרון בהסרת חלודה על פני מים רגילים או "סתם" משקאות מוגזים שאינם מכילים אותה.

3. ככה תנקו עם סודה לשתייה

@wilvie_11 Thanks for watching our first video using baking soda hack. This time let's do the shower! ? #bakingsoda #cleaningtiktok #cleaninghack #homebuddies ♬ original sound - AprilAspilla22 - KiMRiL? ?‍❤️‍?‍?

גם אבקת סודה לשתייה מתגלה כיעילה מאוד וגם זולה בניקוי של ראש הטוש. ראשית, יש לערבב חצי כוס של סודה לשתייה עם מספיק מים עד לקבלת עיסה במרקם דמוי משחת שיניים. לאחר מכן יש לפזר את העיסה על ראש הטוש ולתת לה לשבת שם לפחות חצי שעה. אחרי שעשיתם את זה, שפשפו את התערובת עם חתיכת בד, שטפו הכול במים והופ: אפשר להתקלח עם ראש טוש חדש, נקי ומשוחרר מסתימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully