וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאה חדר סודי ומטריף באיקאה - ועכשיו כולם מחפשים אותו

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 23:43

משתמשת טיקטוק מצאה חדר סודי ואמנותי למדי באיקאה וגרמה ללקוחות הרשת לחפש אחר החדר בעצמם. האם החדר הזה קיים גם בסניפים בישראל?

מה מסתתר בחדר הסודי באיקאה/TIKTOK/>@anj0banj0

חנויות איקאה ידועות כמבוכים בלתי נגמרים ובאות עם מפות, שלטים וסימנים על הריצפה שיעזרו לקונים המבולבלים להתמצא בהן. לקוחה של איקאה עוררה סערה ברשת כשתיעדה את עצמה סוטה מהמסלול הקבוע בסניף איקאה בלונדון ומוצאת בסופו של דבר חדר "אינסוף" סודי שמעוצב כאילו הגיע מהתערוכה של יאיוֹי קוּסאמה.

משתמשת הטיקטוק אנג'לי מצאה את החדר הסודי בסניף של חנות הרהיטים השוודית בגריניץ', לונדון, מאחורי דלת עליה כתוב בניאון "Infinity" (אינסוף). היא שיתפה סרטון קצר בו היא נראית סוטה מהמסלול שבחנות, יורדת בדרגנוע, מגיעה אל דלת האינסוף ועוברת דרכה אל חדר שכולו מראות וכדורי דיסקו המאירים באור סגול. בסרטון שצבר מעל 240 אלף צפיות היא קוראת לצופים ללכת ולחפש את החדר הסודי בעצמם, ותיארה את החווייה כ"הרפתקה מהנה".

תראו את זה:

עד מהרה הוצפה אנג'לי בתגובות מצופים שביקשו הנחיות - אך היא לא סיפקה אותן. "יש את החדר הזה בכל סניף של איקאה?", שאל אחד בתגובה ואחרת הוסיפה: "הלכתי לסניף של איקאה בגריניץ' כל כך הרבה פעמים ומעולם לא ראיתי את החדר זה". לתגובה זו השיבה אנג'לי: "תסתכלי טוב יותר".

גם היא מצאה את החדר:

צופה אחר שטוען כי ביקר בעצמו בחדר הוסיף הנחיות: "הוא ממוקם למטה, אחרי מדור הצמחים". צופה נוספת ציינה שהחדר נראה כאילו עוצב בידי יאיוֹי קוּסאמה, אולם אין שום אישור לטענה זו - למרות שבימים אלה מוצגת התערוכה שלה במוזיאון טייט מודרן בלונדון וכל הכרטיסים נמכרו לחודשים הקרובים.

והנה עוד כמה שמצאו את החדר:

לצערנו, אם חדר האינסוף הזה אכן קיים באיקאה - הוא נמצא רק בסניף בו ביקרה אנג'לי כך שחסכנו לכם את החיפושים בסניפים שלנו פה בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • איקאה
  • IKEA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully