וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא חיה בשנת 4022": לא תאמינו איך נראים החיים של אישה בבית חכם

22.1.2022 / 23:53

בחורה קוריאנית שמתחזקת חשבון טיקטוק של מעל מיליון עוקבים שיתפה לאחרונה את כל הפיתוחים הטכנולוגיים בבית שלה: החל מזיהוי ביומטרי בכניסה לבית ועד לסבון אוטומטי במקלחת. צפו בבית ששיגע את הרשת

אישה שגרה בבית חכם/@mykoreanhome

בחורה קוריאנית ומתקדמת מאוד מבחינה טכנולוגית מתחזקת חשבון טיקטוק עם 1.1 מיליון עוקבים, בו היא משתפת סרטונים ותמונות של "הבית החכם" שלה והאמת? גם אנחנו התרשמנו. אם תיכנסו לחשבון של MyKoreanHome, תוכלו לראות שם אפליקציות חדשניות ואת מיטב הטכנולוגיה.

כך למשל, בסרטון שצבר לא פחות מ-56 מיליון צפיות היא נראית נכנסה לביתה באמצעות מנעול ביומטרי שמזהה את טביעת האצבע שלה, שוטפת ידיים עם ספריי חיטוי אלקטרוני ואז עושה את דרכה למטבח בנעלי בית מחוממות. מלאכת הבישול והניקיון אצלה קלה מאוד בהתחשב בעובדה שיש לה מכונת קפה משוכללת שמכינה לה את הקפה, פח אוטומטי, מנשא סטרילי לסכינים, מסחטה משוכללת, מגב אוטומטי ומנקה ירקות.

כך נראים החיים בבית החכם שלה

@mykoreanhome

Smart home is always pleasant to live in

♬ son original - MyKoreanHome
@mykoreanhome

Sunday at home with technology

♬ son original - MyKoreanHome

גם חדר השינה שלה מלא בגאדג'טים מתוחכמים, כולל מקרר קוסמטי למסיכת הפנים ולקרמים, מכשיר אדים מתוחכם, ספיקר עם בלוטות' ומטען אלחוטי חכם שמשמש גם כמנורה. באחד הסרטונים הנצפים שלה, הבחורה הקוריאנית המתוחכמת מראה גם את הסבון האוטומטי שלה ומתקן משחת השיניים שלה במקלחת, כמו גם את מנקה המשקפיים הנייד ומטהר האוויר המהמם שלה.

@mykoreanhome

Relaxing at home after a long day

♬ son original - MyKoreanHome

כך היא מנקה את הבית

@mykoreanhome

Time to do some cleaning in this place

♬ son original - MyKoreanHome

הייתם רוצים לגור בבית כזה?

בטח!
ממש לא
397 משתתפים

העוקבים שלה ברשת מתלהבים מאוד מהשכלולים האלו ורובם שאלו - באיזו שנה אנחנו? אחת העוקבות כתבה לה "האם אנחנו בשנת 2060?", אחד הוסיף: "היא חיה בשנת 4022". כמובן שהיו גם את המקטרגים שביקרו אותה על כך שהיא מחזיקה בבית אמצעים לא הכרחיים. ומגיב אחר הוסיף: "תחשבו מה יקרה אם תהיה הפסקת חשמל. היא תצטרך לשרוד כמו בתקופת האבן".

אנשים גם התבדחו שחשבון החשמל שלה בטח מרקיע שחקים - וש"הכל נראה יקר אבל זול בו זמנית". למעזה, אם אתם גם רוצים את המכשירים שיש אצלה בבית אתם בהחלט יכולים - אבל תצטרכו לשבור איזו תוכנית חיסכון או שתיים. באתר שלה ניתן לקנות את כל הגאדג'טים המופיעים בסרטונים שלה, וניתן לראות שפריטים רבים עולים מאות דולרים. עם זאת, חלק מהמשתמשים ציינו שניתן לרכוש פריטים דומים במחירים זולים יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • בית חכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully