וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הזה יגרום לבית שלכם להריח נהדר - אז למה מזהירים ממנו?

30.1.2022 / 23:50

מומחית ניקיון חשפה סוד פשוט שכולל מרכך כביסה ויגרום לבית שלכם להריח נהדר. מי שניסה אותו התלהב, אבל אנשים ברשת הזהירו כי מדובר במהלך שעשוי להיות לו השפעות הרסניות על הבית ואפילו על חיות המחמד

אנשים שמים מרכך כביסה באסלה כדי לרענן את הריח בשירותים/YOUTUBE

מומחית ניקיון שיתפה את הסוד שלה לבית שמריח מצוין, וזה אפילו יותר קל ממה שאתם חושבים. על פי הסרטון שפורסם בחשבון הטיקטוק @vicolsfamilyhouse כל מה שצריך זה קצת מרכך כביסה, אותו יש להוסיף לקערה מלאה במים ובחומרי ניקוי אחרים.

בזכות הטריק הקל הזה, היא הוסיפה, הבית שלכם יריח כמו כביסה רעננה. היא גם הדגימה כיצד משתמשים בתערובת, על ידי ניגוב משטחים שונים במטלית שספוגה בה. למי מכם שמודאגים שתישאר שכבה דביקה, גורו הניקיון מבטיחה שזה לא יקרה, כל עוד תשמרו על איזון נכון בין כמות המרכך לכמות המים.

ככה היא עושה את זה

אחד מהצופים שלה התלהב מהטיפ ושיתף: "ניסיתי את זה, ותנחשו מה? כל האורחים שלי לא הפסיקו להחמיא לי על כמה הבית שלי מריח רענן". שני הוסיף כי: "עשיתי את זה בדיוק לפני שעברנו לבית חדש, והבית הריח מדהים".

למרות התגובות החיוביות, היו כמה צופים שביקרו את השיטה, והזהירו מתוצאות לוואי מסוכנות שלה: "מרכך כביסה הוא חומר מסוכן, הוא דליק, יכול להיות רעיל כששואפים אותו, והוא יכול אפילו להרוס קיר גבס, עד כדי כך הוא רעיל. למה שנשים אותו על הרהיטים שלנו?", כתב אחד ושני הוסיף: "זה ישאיר שכבת שעווה על כל דבר, מי שמנסה את זה מסתכן". שלישי הוסיף: "''לאנשים שיש להם חיות מחמד בבית במיוחד אסור לעשות את זה! חיית המחמד שלך תיחשף לשאריות הרעילות שנותרו מאחור''.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully