וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברז לכל סגנון עיצובי: הסדרה החדשה שמציגה טכנולוגיה חדשנית

בשיתוף GROHE

עודכן לאחרונה: 21.2.2022 / 14:25

הברז הוא התכשיט של החלל ובעזרת הבחירה הנכונה אפשר לעצב חלל בכל סגנון. GROHE מציגה את סדרת GROHE ESSENCE בשלל צבעים וגדלים לכל מענה, סגנון עיצובי וטעם

הברזים של גרואה GROHE. GROHE,
מהפך של ממש בחדרי הרחצה/GROHE

הרעיון בעיצוב נכון הוא יצירת Total look הרמוני שבו כל החומרים, הצבעים והפריטים יתחברו לכדי הרמוניה בחלל. בעזרת תכנון נכון ועיצוב מדויק אפשר לשדרג כל חלל כך שהתוצאה תשרה אווירה נעימה ועוטפת. הימים שבהם בחרנו רהיט או פריט רק כי הוא נוח או פרקטי חלפו והמוקד עכשיו הוא למצוא את הנוחות בשילוב עיצוב מתוך תפיסה שעיצוב טוב ונכון משנה חיים.

הברזים של גרואה GROHE. GROHE,
הסדרה נועדה לשמש ככלי להלבשת הבית וליצירת חלל הרמוני/GROHE
ברזי גרואה. יח"צ,
בחדרי הרחצה חל מהפך של ממש/יח"צ

בחדרי הרחצה חל מהפך של ממש. חדרי הרחצה הם החללים המושקעים ביותר בבית ביחס לגודלם והם עתירים בחומרים ובפונקציות שונות שמשתלבות זו בזו. על הכל בחללים הרטובים שלנו מנצחים הברזים, שהם מעין תכשיט בחלל. GROHE ESSENCE - סדרת ברזים צבעוניים למקלחת, לשירותים וגם למטבח - נועדה לפרוס מניפה של צבעים, גדלים וגבהים שישתלבו היטב בכל סגנון עיצובי נבחר, ממודרני ותעשייתי ועד בוהו שיק או כפרי. הסדרה נועדה לשמש ככלי להלבשת הבית וליצירת חלל הרמוני שבו כל המרכיבים מדברים באותה שפה עיצובית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הופכים את הבית לספא

בשיתוף GROHE
הברזים של גרואה GROHE. GROHE,
מבחר צבעים וגימורים כולל כרום, ניקל, זהב, גרפיט ורוז גולד/GROHE

בסדרה GROHE ESSENCE יש מבחר צבעים וגימורים בהם כרום, ניקל, זהב, גרפיט ורוז גולד ובגימורים של מבריק או מוברש. הברזים מתאימים לכל השימושים בחדר הרחצה - לכיורים, למקלחת או לאמבטיית free standing עם מנגנון ברז העומד בפני עצמו. הקווים של הברזים בסדרה של המותג הגרמני האיכותי GROHE הם מינימליסטיים ונקיים והתחזוקה שלהם קלה. לא צריך לנקות אותם בחומרים אגרסיביים, אלא בדיוק להיפך, הם מתנקים בקלות ושומרים על המראה האסתטי שלהם לאורך שנים.

הברזים של גרואה GROHE. GROHE,
כולל טכנולוגיית SilkMove הייחודית/GROHE

אחד הפטנטים הטמונים בברזים של GROHE הוא טכנולוגיית SilkMove הייחודית המבטיחה תנועה רכה של הידית בזכות מנגנון קרמי מובנה העשוי מסגסוגת ומצופה בחומר סיכה מיוחד שמונע חיכוך. ממש נגיעה קלה והמים זורמים בקלילות. זו מערכת פנימית מתוחכמת העמידה לאורך שנים.

הברזים של גרואה GROHE. GROHE,
חסכם מיוחד שיעזור לכם לחסוך במים/GROHE

בזווית החסכונית, שכן ישראל היא מדינה שבה תמיד יש מחסור במים, בתוך כל הברזים בסדרה מותקן חסכם מובנה בטכנולוגיית GROHE EcoJoy שמערבב היטב את המים עם אוויר באופן שזרם המים לא נחלש. נשאר הפינוק בזרם אך תוך חיסכון בכמות המים היוצאת בכל רגע נתון. מדובר בחסכם מובנה בכל ברזי החברה, המיועדים גם למדינות אחרות, מתוך תפיסה אקולוגית ושמירה על איכות הסביבה - ערכים שהחברה הגרמנית הוותיקה מקדמת מזה שנים רבות.

  • עוד באותו נושא:
  • ברז
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully