וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלב של הלב: הכוכב החדש במטבח

בשיתוף GROHE

10.2.2022 / 12:45

ברז נשלף המסתובב 360 מעלות ומגיע ב-10 דגמים וב-11 צבעים? חברת GROHE מציגה קולקציית ברזי מטבח מתוך תפיסה שהמטבח הוא החלל הכי מרכזי ומשמעותי בבית

ברזי גרואה. יח"צ,
ברזי GROHE/יח"צ

המטבח הפך להיות מרכז הבית, החלל הכי מרווח והכי מושקע, עם חשיבה על כל פרט - עיצובי או פונקציונלי. המטבחים כיום פתוחים והם חלק בלתי נפרד מהחלל המרכזי, לעיתים נוגסים בחלק של הסלון ולא פעם באים על חשבון חדר האוכל. המטבח הוא המקום המורכב ביותר בבית, כזה הנהנה מהשקעה כספית גבוהה ושילוב של אלמנטים רבים בהם משטחי עבודה, אחסון, ישיבה, גדג'טים, מכשירי חשמל ועוד. מילת המפתח במטבח היא גמישות. אם תשיגו גמישות במטבח - החלל ישרת אתכם ולא להיפך.

בלב המטבח ניצב הברז. אם המטבח הוא הלב, אז הברז הוא הלב של הלב. כיור מרווח ונוח וברז מתקדם וגמיש הם מהפונקציות החשובות במטבח הישראלי השוקק והפעיל. לצד נראות ואסתטיקה, חשוב לזכור כי המשפחות בארץ גדולות, אנחנו אוהבים לארח והשנתיים האחרונות הן תור הזהב של הבישול והאפייה בבית. לא תאמינו כמה ברז טוב יכול להפוך את המלאכה ואת הניקיון אחריה לקלים משמעותית. אם ניסיתם להכניס סיר גדול תחת ברז נמוך אתם יודעים בדיוק על מה אנחנו מדברים...

אחד מהפתרונות המרגשים בתחום הוא סדרת הברזים ESSENCE PROFESSIONAL של המותג GROHE. מדובר בברזים (וכלים סניטריים מתקדמים אחרים) של המותג הגרמני המוביל GROHE המיוצרים כבר יותר מ-75 שנה. למותג יש סדרה של ברזים מקצועיים למטבחים והיא נחשבת לפופולרית במיוחד בארץ ובעולם בשל היתרונות הרבים שיש בה.

ברזי גרואה. יח"צ,
ברזי GROHE/יח"צ

ראש הברז גבוה במיוחד ונוח לשלל שימושים. מדובר בצינור סנטרופן (גומי חזק, סטרילי ואלסטי), הגייני שמצויד בטכנולוגיית GrohFlexx שיהיה לכם לעזר בכל הפעולות במטבח, ממילוי מים בסיר ענקי ועד רחיצת כלים גדולים. הוא בנוי כל שיש לו מגנט בשיטת EASYDOCK שנשלף ונצמד בקלות בחזרה ואפשר לסובב אותו 360 מעלות לכל כיוון ולכל מטרה.

החלק הצבעוני, שיכול כמובן להקפיץ את הנראות של כל מטבח - לבן, שחור, אפור, עץ או צבעוני - עשוי חומר הגייני ייחודי בדומה לסיליקון רפואי. הברז על כל חלקיו נשמרים באיכותם לאורך זמן, קלים מאוד לניקוי ולתחזוקה. לברז עצמו יש מנגנון פתיחה קל כמו חמאה, כזה השומר על גמישותו במשך שנים שכן מדובר בפטנט של סיכוך פנימי למנגנון בשם GROHE SilkMove.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

ברז לכל סגנון עיצובי: הסדרה החדשה שמציגה טכנולוגיה חדשנית

בשיתוף GROHE
ברזי גרואה. יח"צ,
ברזי GROHE/יח"צ

גם מבחינת עיצוב מדובר בחדשנות, כשלצידה בחירה לא מועטה לגבי הנראות של כל החלל. גוף הברז מגיע ב-10 צבעים בהם רוז גולד, ניקל, כרום, זהב, גרפיט, ובגימור מבריק או מוברש. את הגומי המעוצב והצבעוני אפשר לבחור ממבחר של 11 צבעים פופולריים כמו כחול, ירוק, צהוב, ורוד, כתום, סגול, שחור, לבן, אדום וחום. נמאס לכם אחרי זמן מה? אפשר להחליף רק את הגומי וליהנות מברז מחודש ורענן. האיכות נשארת, הנראות מתחלפת. האפשרויות הן מסולידי ורגוע ועד נועז.

ברזי גרואה. יח"צ,
ברזי GROHE - להחליף נראות בקלות/יח"צ

במטבחים מונוכרומטיים רבים יקפיץ הברז עם החלק הצבעוני את כל המראה ויעניק למטבח focal point, מעין תכשיט בחלל הכי אהוב בבית. הברז מעוצב בסגנון מודרני, עם קווים נקיים, כך שהוא מתאים לשורה ארוכה של סגנונות עיצוב - ממטבח כפרי ועד מטבח תעשייתי או אולטרה-מודרני.

זה המקום להזכיר כי חברת GROHE מייצרת מוצרים המייצגים את השילוב אולטימטיבי של איכות-טכנולוגיה-עיצוב-קיימות כשהדגש הוא הנדסת אנוש חכמה. מוצרי החברה זכו ביותר מ-400 פרסים בתחרויות עיצוב מובילות בעולם.

בשיתוף GROHE
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully