וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופכים את הבית לספא

בשיתוף GROHE

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 10:21

חדרי הרחצה הביתיים הופכים בשנים האחרונות למפנקים במיוחד עם אימוץ טכנולוגיות שבעבר פגשנו רק בספא מקצועי או במלון בוטיק מפנק. אז איך קשורה לזה קופסה קטנה וחכמה?

הברזים של גרואה GROHE. GROHE,
לחברת GROHE יש מערכות מתקדמות ושורה של פתרונות חכמים, גמישים ומקיפים שנועדו לספק את הצורך הגובר שלנו בפינוק ביתי אולטימטיבי/GROHE

המגמה הכי חזקה בשנים האחרונות היא הפיכת חדר הרחצה הביתי למפנק יותר. ה-well-being שלנו הפך למוטיב מרכזי בחיים, לצד הרצון להתפנק כמו בספא מקצועי או לפחות כמו במלון בוטיק איכותי. את כל החוויות האלו אפשר להביא הביתה. חדרי הרחצה הביתיים הם כבר לא רק חללים פונקציונליים אלא הפכו להיכלים של חוויית ספא אישית, פרטית ועוצמתית.

לחברת GROHE יש מערכות מתקדמות ושורה של פתרונות חכמים, גמישים ומקיפים שנועדו לספק את הצורך הגובר שלנו בפינוק ביתי אולטימטיבי. אחת המערכות היא GROHE GROTHERM SMARTCONTROL - מערכת חכמה מובנית בתוך הקיר המגיעה עם לחצן רגיל או תרמוסטטי לשליטה על הטמפרטורה ושלל יתרונות נוספים.

הברזים של גרואה GROHE. GROHE,
SmartBox, הגוף הפנימי של מערכת מקלחת החכמה לאינטרפוץ 5 דרך/GROHE

זו מערכת נסתרת ואלגנטית שמשולבת בתוך הקיר בשלב מוקדם של הבנייה או השיפוץ, אך לא חובה כבר בשלב זה לבחור את הפאנל החיצוני. וזה אחד היתרונות האדירים של המערכת החכמה.

המערכת המתקדמת והחכמה מאפשרת חיבור של עד 3 יציאות שונות, לדוגמה: ראש דוש עליון, מזלף וג'טים צידיים. והשוס? כולם יכולים לפעול בו זמנית מה שהופך את חוויית הרחצה למפנקת במיוחד. בניגוד למערכות אחרות - כאן לא צריך לבחור מקור מים אחד בלבד אלא לשלב כמה זרמים מכמה כיוונים למקסימום הנאה. כן, הפטנט הוא שכל הלחצנים יכולים לעבוד במקביל, תוך התאמה של עוצמת המים והטמפרטורה ואפילו שמירת ההגדרות כך שבכל פתיחת ברז המים יהיו המושלמים עבורכם. בדיוק כמו בספא פרטי מפנק במיוחד. בנוסף, ישנה אפשרות לחבר שני SmartBox ביחד (כולל שני פאנלים חיצוניים) ולקבל יותר משלוש יציאות שונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

שילוב של פרקטיקה, עיצוב וטכנולוגיה: המוצר שכולנו צריכים במטבח הביתי

בשיתוף GROHE
הברזים של גרואה GROHE. GROHE,
הפאנל החכם והמינימליסט מגיע בשלל עיצובים ופונקציות/GROHE

הפאנל החכם והמינימליסטי, שמגיע בשלל עיצובים ופונקציות, מורכב מלחצנים נוחים לשימוש ועמידים במיוחד. יש שני גימורים שונים - כרום עדכני וזכוכית חלבית במראה נקי ומודרני. יש פאנל עגול או מרובע ואפשר אפילו לשלב שתי מערכות במקלחת רחבת ידיים לשני בני הזוג, כך שכל אחד ייהנה ממקלחת משלו במרחב משותף. כך בדיוק בונים ספא בבית. אגב, את הטמפרטורה האהובה מכוונים פעם אחת בלבד והיא נשמרת לשאר המקלחות. להשלמת החוויה אפשר לבחור בכל אחד מראשי המקלחת המפנקים שיש לחברת GROHE הגרמנית הוותיקה ועטורת הפרסים.

הברזים של גרואה GROHE. GROHE,
אידיאלי גם בחדרי רחצה של ילדים וגם לאוכלוסייה בוגרת יותר, בגיל השלישי/GROHE

מההיבט הבטיחותי נציין כי כפתור SAFESTOP מגביל את הטמפרטורה ל-38 מעלות צלזיוס. טכנולוגיית TURBOSTAT מוודאת כי הטמפרטורה שנבחרה מושגת תוך שברירי שניות ונשמרת לאורך כל המקלחת, בלי שינויים. טכנולוגיית COOLTOUCH מונעת התחממות של המשטח החיצוני ואת סכנת הכווייה. אידיאלי בחדרי רחצה של ילדים וגם לאוכלוסייה בוגרת יותר, בגיל השלישי.

הברזים של גרואה GROHE. GROHE,
הגוף הפנימי – אחד הקטנים והחכמים שיש בשוק/GROHE

עם לוחית קיר בעומק של 10 מ"מ בלבד חלק חיצוני שבולט רק 43 מ"מ מהקיר, הפאנל הוא אחד הקטנים והחכמים שיש כיום בשוק. המערכת אטומה באופן הרמטי מבלי שמים יכולים לחדור פנימה לקיר וחיבור המים הוא מלמטה בניגוד למערכות אינטרפוץ אחרות (מה שמהווה יתרון אדיר לקבלנים מכיוון שההתקנה פשוטה יותר וגם חסכונית).

הברזים של גרואה GROHE. GROHE,
אפשר לשלב גם מוזיקה, תאורה ואלמנטים מפנקים נוספים/GROHE

בחרתם פאנל ואחרי כמה שנים החלטתם לשפץ או לשדרג? תוכלו להחליף רק את החלק החיצוני למתקדם יותר מבלי לחצוב בקיר. החוכמה נותרת בתוך הקיר ותתחבר לפאנל אחר של המותג GROHE בקלות רבה. אגב, השדרוגים והפינוקים לא נעצרים שם - אפשר לשלב גם מוזיקה, תאורה ואלמנטים מפנקים נוספים בעזרת שורה של חידושים ופיתוחים טכנולוגיים של החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • ברז
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully