וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשגם הברזים מרשימים: ביקרנו במלון INK התל אביבי

בשיתוף GROHE

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 10:17

במרכז תל אביב, לא רחוק משוק כרמל, נמצא אחד המלונות הכי מיוחדים בישראל, שעוצב בהשראת ספרייה היסטורית: "רצינו את החומרים הכי חזקים שיש בשוק שגם ייראו הכי טוב". וגם: איך קשורים הברזים של GROHE? צפו בכתבה

בווידאו: ביקרנו במלון ink בתל אביב/עריכה: דינה מחפוץ

כשנכנסים לראשונה למלון INK התל אביבי, מרגישים שחוזרים אחורה בזמן - וזו בדיוק הייתה המטרה של יואב מסר, האדריכל שתכנן את המלון הייחודי. "מדובר במבנה מדהים עם היסטוריה עשירה", אומר מסר. "הקמנו את המלון על חורבות הספרייה של י.ל פרץ והתיאטרון היידי. החלטנו שצריך לשמר את המטען התרבותי ולכן תכננו את הבניין בהשראת הספרייה. זה נותן ערך מוסף למקום".

מלון Ink בתל אביב. סיוון אסקיו,
במרכז תל אביב, לא רחוק משוק הכרמל התוסס. מלון INK/סיוון אסקיו

במלון, שנמצא במרכז תל אביב, לא רחוק משוק הכרמל התוסס, שמו דגש על העיצוב, בכל אחד מחלליו - מהחדרים השונים ועד לחדרי האמבטיה. "יש פה שילוב שהוא לא צרחני מדי", אומר המעצב ירון טל. "רצינו את החומרים הכי חזקים שיש בשוק שגם ייראו הכי טוב. זו הסיבה שבחרתי בברזים של GROHE בתוך חללי הרחצה, מבחינתי זה היה לקחת מוצר מנצח שעושה אפס תקלות. גם ברמה העיצובית היה חשוב לי להשתמש במוצר איכותי, לא צועק מדי ועם קווים נקיים; משהו שמתחבר עם כל החלל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הלב של הלב: הכוכב החדש במטבח

בשיתוף GROHE
מלון ink גרואה grohe. צילום מסך, צילום מסך
"רצינו לייצר הרמוניה עם הסביבה"/צילום מסך, צילום מסך

המלון נולד מתוך מחשבה עמוקה על רווחת האורחים, הצוות והסביבה, ומשלב את הסממנים האדריכליים של העיר עם טכנולוגיות חדשות וקיימות, וזו כנראה אחת הסיבות שהוא נחשב לאחד המלונות הנחשקים בעיר.

"רצינו לייצר הרמוניה עם הסביבה", אומר מסר. "בנוסף, במלון יש את הטכנולוגיות הכי חדשניות ויעילות ויש גם מסעדה, גג מיוחד ובריכה קטנה עם נוף מרהיב. כל אלו נותנים ערך מוסף ולכן הפרויקט הזה מנוצל בצורה טובה מאוד. זה לוקח זמן אבל בסוף התחושה הנהדרת".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully