וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשפה כיצד היא מנקה את חדר הילדים וקיבלה 300 אלף תגובות זועמות

11.1.2022 / 0:02

אמא לשני ילדים קטנים התגאתה כיצד היא מנקה את החדר שלהם בצהרי היום עם שיטה ייחודית שחוסכת זמן. אלא שהעוקבים שלה ממש, אבל ממש לא אהבו את השיטה המסוכנת שלה

אימא מסדרת את חדר הילדים/@cleanwith_kayleigh

אמא ששיתפה בטיקטוק כיצד היא נוהגת לנקות את החדר של הבן שלה כנראה היא התחרטה בדיעבד שעשתה את זה, אחרי שהסרטון שלה צבר כמעט 3 מיליון צפיות וכ-300 אלף תגובות, רובן זועמות של גולשים כועסים.

האישה, אמא לשני בנים בני 3 ו-7, שיתפה סרטון שהראה חדר מבולגן, מיטות שלא סודרו וכמה כריות על הרצפה. אחרי זה היא שיתפה כיצד היא מסדרת את הכל ב-16:30 בצהריים - כשהיא בין היתר מרססת ספריי לבישום בדים על המצעים של המיטה.

צפו בסרטון שעורר סערה

"אין לחץ או רגשות אשם שמחייבים אותך לעשות הכול בבוקר", היא כתבה והראתה כיצד היא מרססת ספריי על הכיסא של בנה הקטן ועל הכריות. לאחר מכן היא שיתפה כיצד היא שואבת אבק מהשטיח בחדר של הבנים שלה. "הכול נעשה", היא כתבה בזמן שהיא מרססת את השטיח האפור.

אלא שהגולשים לא ממש אהבו את סגנון הניקיון שלה. אחד מהם כתב לה: "יש לי התקף אסטמה רק מלראות אותך מרססת את המיטות שלהם". "כל הכימיקלים האלו שאת מרססת בחדר ממש לא הכרחיים, פשוט תפתחי חלון כדי שהאוויר ייכנס", הסכים מגיב נוסף.

אחת אפילו הזהירה אותה: "בבקשה אל תשמשי ב-Febreze (ספרי לניקוי של בד), זה עלול לגרום לפצעים ועוד בעיות עור, במיוחד אצל ילדים".

והם ממש לא היו לבד: "את מרססת כימיקלים על הכרית של הילדים שלך! במקום שבו הם שמים את הפנים שלהם", כתב לה מגיב נוסף שהזהיר גם הוא שזה יכול לגרום להם לאקנה, פריחות ובעיות נספות בעור.

מגיבה אחרת כתבה: "אני לא אחת שאובססיבית לגבי בריאות הוליסטית או משהו כזה, אבל התרסיס הזה מסרטן".

מה אתם חושבים?

הגולשים צודקים
הגולשים מגזימים
543 משתתפים

היו כמה שניסו לחלק לה עצות: "זה נראה נהדר אבל את לא צריכה להשתמש כל בכך הרבה ספריי על המיטות כל יום", כתב אחד ואחר ייעץ לה: החדר נראה מדהים, אבל את יכולה להשתמש בשמנים אתריים ודומיהם במקום". עם זאת, היו מגיבים שציינו שאפילו שמנים אתריים הם כימיקלים.

אם נושא הספריי לא יה מספיק, אחד המגיבים כתב לה: "הם צריכים לסדר את המיטות שלהם בעצמם. אם הם מתחת לגיל חמש זה עוד בסדר, אבל לסדר מיטה זה לא קשה", על כך היא השיבה: "אשמח לדעת איזה בן 3 יכול כבר לסדר מיטה ואיזה בן 7 יכול לסדר מיטה עליונה בקומותיים".

למרות הביקורות, חדר הילדים של קיילי, שיש לה 1.6 מיליון עוקבים, קיבל גם מחמאות מרבים על העיצוב היפה ושאלו אותה מאיפה היא השיגה את המצעים ואת הרהיטים בחדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully