וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק ה-3 שניות: כך תארגנו את הארון לחורף - בלי לחשוש מחוסר במקום

29.11.2021 / 0:13

לא מצליחים להיפטר משום פריט בארון? מארגנת בתים חושפת טריק לארגון ארון הבגדים וצמצום תכולתו - וזה יקח לכם 3 שניות בלבד

ככה ממיינים בגדים לפי חוק השלוש שניות/@kayleenkellyorganize

למרות שעדיין חם, העננים בשמיים מרמזים שבאיחור אופנתי החורף סופסוף מגיע ואיתו המטלה המעייפת מכל - להחליף מלתחה: להוציא את כל הבגדים החמים מהבוידם ולקבל החלטות - מה חוזר לארון ומה הולך לפח/לתרומה. מארגנת הבית קיילין קלי טוענת שיש בידה טריק שיעזור לכם לסדר את ארון הבגדים ולצמצם את תכולתו - בשיטת 3 השניות.

"זה כלי שיצרתי המסייע ללקוחות שלי לקבל החלטות בטוחות ומהירות כשהם 'מטהרים' את הארון שלהם", אומרת קיילין קלי בסרטון שפרסמה בטיקטוק. לאחר מכן היא מדגימה: "את אוספת כל חולצת טריקו שיש לך ושמה אותן בערימה. עכשיו את הולכת לקבל החלטה לגבי כל חולצה - אם זה כן, תשמרי עליה, אם לא - זה הולך". אז מה בעצם הטריק? לדבריה ההחלטה חייבת להתקבל תוך 3 שניות בלבד. אם יש היסוס - החולצה עברת לקבוצת הבגדים שנשמרים.

"זה עובד מצויין מכיוון שכאשר יש לך את מגבלת הזמן הזאת, את מקבלת החלטות מהבטן ולא נותנת למוח זמן לספק לך את כל הסיבות שבגללן את צריכה לשמור את החולצה", אמרה קיילין, "זה גם הופך את זה למשחק 'סיבוב מהיר' כיפי ומוסיף קצת ריגוש לתהליך הזה שיכול להיות מתיש ואיטי".

ככה היא עושה את זה

ככה נראה סידור בגדים לפי חוק השלוש שניות:

מארגנת הבית המקצועית ציינה גם שהטריק עובד מצוין עבור אלה עם הפרעות קשב וריכוז וכאלה בעלי גיוון עצבי. "זה מבטיח קבלת החלטות נוחות ובטוחות לגבי פריטי הלבוש שלך", היא סיכמה.

ככה נראה הארון שלה:

אנשים רבים בתגובות היו להוטים לנסות את טריק שלוש השניות שלה, כשאחת ציינה במפורש עד כמה היא לחוצה מהרגע בו תצטרך להיפרד מהבגדים הישנים שלה. בשביל אנשים כמוה, מומחית הניקיון ויקי סילברת'ורן חלקה בעבר עם הסאן הבריטי את העצות שלה למי שקשה לו להיפרד מהבגדים שלו: "רבים מאיתנו עושים את הטעות של לשים חותמת סנטימנטלית על פריטים, אך ורק בגלל שיש לנו אותם כבר הרבה זמן", היא אמרה, "אבל תמיד תשאלו את עצמכם: 'האם זה הטעם שלי? האם יש לי מקום לזה? והאם אני הולך להשתמש בזה?' - ברוב המקרים התשובה שלכם תהיה 'לא'. שמרו רק את הפריטים שאתם באמת אוהבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully