וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין יותר צורך לגהץ! הטריק הבא יעלים לכם את הקמטים מהבגד

8.1.2022 / 22:55

מומחה כביסות עם ניסיון מציע טריק להעלמת קמטים מבגדים שזה עתה יצאו ממכונת הכביסה - ולא תצטרכו עבור זה מגהץ. כל מה שאתם צריכים זו קוביית קרח

זה מה שקורה כששמים מצלמת GOPRO בתוך מייבש כביסה/GoPro Takes a Spin in the Dryer @Dad Being a Dad

יש לנו בעיה עם גיהוץ. זה גם לוקח זמן, גם מצריך מאמץ וגם אנחנו תמיד נזכרים לגהץ את החולצה המקומטת שלנו רגע לפני שאנחנו יוצאים מהבית ולא מספיקים להיערך לכך בזמן. לכן אין מאושרים מאיתנו לגלות שיש שיטה להעלמת קמטים מבגדים מבלי להשתמש במגהץ, מבלי להתעייף או לבזבז זמן יקר ואולי לא פחות חשוב - מבלי להוציא שקל מהכיס.

מומחה הכביסות ומנכ"ל Laundryheap, דיאן דימיטרוב, מעריך ש-2022 היא השנה שבה נפסיק לגהץ לאלתר ונעבור לשיטת קוביות הקרח שלו. לבגדים נטולי קמטים באפס מאמץ, דיאן מציע לזרוק קוביית קרח אחת (או שתיים גג) למייבש הכביסה שלכם - כשהבגדים המקומטים שלכם בפנים - ולתת לו להסתובב על חום גבוה למשך כמה דקות בלבד. זהו, הוא מבטיח שהקמטים שלכם פשוט יעלמו בתום הסיבוב.

ראו והיווכחו:

איך זה עובד? הקרח מן הסתם נמס בחום של המייבש, הופך למים ומיד לאחר מכן לאדים - ולמעשה עושה את אותה עבודה שמגהץ האדים שלכם עושה. המייבש מאדה את הבגדים ומעלים את הקמטים תוך דקות ספורות. דיאן ממליץ לא להעמיס את המייבש בבגדים, אלא לשים רק 2-3 חולצות או חולצה וזוג מכנסיים ולהשאיר הרבה מקום בפנים. הוא גם מציע לא להיסחף עם קוביות הקרח, כי זה יותיר את הבגדים שלכם לחים.

אם מדובר בקמטים קלים, אתם יכולים גם לתלות את החולצה המקומטת באמבטיה, לסגור את החלונות ולהיכנס למקלחת חמה (או רותחת). גם במקרה הזה אדי המקלחת יעשו את העבודה. כמובן שמומלץ לתלות את הבגדים על קולב מיד לאחר הוצאתם מהמייבש ולהימנע מקיפולם כדי שלא יתקמטו שוב.

ניסו את זה גם ב-Good Morning America:

והנה עוד דוגמא:

בתוכנית הבוקר Good Morning America שיתפו סרטון בערוץ היוטיוב המראה עד כמה הטריק הזה עובד טוב. אתר ההורות, Moms, טוען שהטריק הזה מושלם עבור אלה שלא הצליחו לתכנן מראש את היציאה הקרובה שלהם מכיוון שהוא "מהיר מספיק כדי להיעשות ברגע האחרון, או בזמן שאתם מתכוננים ליציאה". באופן דומה, ב-Simplemost טוענים שזהו "טריק מנצח" לאחר שניסו וראו שאפילו ציפיות הכריות שלהם יצאו הרבה פחות מקומטות מבדרך כלל. בהחלט נשמע מבטיח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully