וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת סוערת: האם מנקה אמורה לשאוב את המיטה של הכלב?

26.12.2021 / 23:34

מנקה מקצועית העלתה את השאלה לרשת וגרמה למשבר בין עובדי הניקיון השונים - כשחלקם טענו כי זה חלק מהבית וחלקם ענו שכדי שהם יעשו זאת יצטרכו לשלם להם עוד כסף

האם מנקים צריכים לשאוב אבק ושערות מהמיטה של הכלב?/TikTok @morethancleaning

מנקת בתים מקצועית מלוס אנג'לס גרמה לסערה באינטרנט אחרי שצילמה את עצמה שואבת פריט ספציפי אחד ומעורר מחלוקת. המנקה, ששמה ליאנה, עובדת בחברת More than Cleaning, והיא שאלה האם מנקים אחרים שואבים את המיטות של בעלי החיים של הלקוחות שלהם - ואם לא למה? לדעתה אין הגיון בלא לשאוב את השערות מהמיטה, אך אחרים לא בדיוק הסכימו איתה.

"אם את מנקה, האם את שואבת את המיטה של בעלי החיים שלך? אם את כן או לא, בבקשה הגיבו והסבירו. ראיתי שמישהי אחרת אמרה שהיא לא שוטפת את הקערה של הכלב ולא שואבת את המיטה שלו - כי זה לא חלק מהעבודה שלה", היא אמרה.

צפו בסירטון שלה שחולל את הסערה

בעלי כלבים ומנקים ומנקות רבים מיהרו להגיב, כשחלק מהם הסכימו שחייבים לנקות את מיטת הכלבים. "אם לא תנקי את המיטה של הכלב - כבר עדיף שלא תשאבי בכלל", אמר אחד ושני הוסיף: "אני לא מנקה מקצועי, אבל נראה לי שכן. זה חלק מהבית, וצריכים לנקות את זה גם. אני עושה את זה עם הכלבים שלי". שלישי הוסיף: "אם אני משלם למישהו לנקות את הבית שלי והוא לא שואב את המיטה של הכלב, אני אהיה מאוכזב".

אחרים הישוו את ניקיון הקערה של הכלבים לניקיון הכלים, כשמגיב אחד הסביר: "אם לא תנקי את הקערה שלהם, יגדלו בה עובש ודברים אחרים שיפגעו בכלב".

אלא שמנקות ומנקים אחרים לא אהבו את הרעיון, "אני לא שואבת את זה, אבל כשאני באה לנקות אני עוברת עם בעל הבית על כל הפרטים שצריכים לנקות כדי שאני לא אפספס כלום", הסבירה אחת ושנייה הוסיפה: "לא, זה לא חלק מהשירותים. זה התפקיד של בעל הבית, אלא אם הוא רוצה לשלם בנוסף". שלישית חתמה: "מעולם לא עשיתי את זה והלקוח לא מצפה ממני לעשות את זה", רביעית סיכמה: "אני עושה את זה רק אם אני משתמשת בשואב האבק של בעל הבית".

מה אתם אומרים?

האם המנקה צריך לשאוב את מיטת הכלב?

ברור
מה פתאום?
רק עם תוספת תשלום
למי בכלל יש כסף למנקה?!
481 משתתפים

וגם: הטריק הגאוני להורדת פרווה משטיחים

זאת כמובן לא הפעם הראשונה שהטיקטוק מספק תעסוקה לאוהבי הכלבים והניקיון, כשמשתמש אחד, שקורא לעצמו @badass.dog.family חשף טריק גאוני להורדת פרווה משטיחים, בלי שימוש בשום מכשיר חשמלי או מוצרים כימיקלים.

בסירטון הוא מראה כיצד בעזרת מגב פשוט (אך טיפה קצר יותר ממגב רצפה) הוא גורף את הפרווה ואחרי כמה שניות הוא אוסף כמות נכבדת של שערות ופרווה בידו. הסירטון שלו הפך לויראלי עם כ-3 מיליון צפיות ויותר מ-355 אלף לייקים. מאוחר יותר הוא סיפר בסרטון נוסף שיש לו שלושה כלבים בבית ושלמרות ההצלחה של גריפת הפרווה עם המגב הוא משתמש לאחר מכן גם בשואב אבק, אבל בשיטה הזו השואב לא מתמלא בשערות ופרווה ואין צורך לרוקן אותו בתכיפות גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully