וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנה למשטרה אחרי שגילה עצמות חבויות בקיר בבית שלו

18.10.2021 / 23:30

פרנסיס צ'אקי מצא עצמות בתוך אחד הקירות בבית שלו ופנה עם הממצא למשטרה, שחקרה אותן והגיעה למסקנה מפתיעה. צפו בתקרית הביזארית ופתרון התעלומה

"מצאתי עצמות חבויות בקיר הבית שלי"/@franceschuckieraven

גבר התקשר למשטרה בבהלה אחרי שגילה מה שהוא חשב שהן עצמות של בן אדם מאחורי אחד הקירות בבית שלו. פרנסיס צ'אקי רייבן העלה לטיקטוק סרטון שבו הוא חושף את הממצא המקריפ שלו, אותו גילה בתוך הקיר ותהה יחד עם עוקביו האם מדובר בעצמות אנושיות.

בסרטון, בו צפו 2.3 מיליון איש, הוא שר: "אני מחכה לשוטרים שיגיעו, מצאתי עצמות בקיר בבית שלי. האם הן עצמות אדם? אני לא יודע, אני ממש מקווה שלא".

בפוסט שהוא העלה לאחר מכן הוא הסביר שהעצמות היו ממוקמות בין שתי לבנים בקיר שלו, והוא גם צילם את עצמו כשהוא יושב מחוץ לתחנת המשטרה עם שקית שבתוכה העצמות.

כאן נמצאו העצמות

פתרון התעלומה

השוטרים ערכו כמה בדיקות ובסופן מצאו את הפתרון - לפיו העצמות האלו הן של מנת צלעות טלה ולא של אדם שנטבח בבית, כמובן.

כפי שבוודאי תיארתם לעצמכם, התקרית הביזארית הזו משכה הרבה תשומת לב ברשת החברתית, כשרוב המגיבים פרגנו לו על שעשה את ה"מעשה הנכון", אבל לא כולם. חלק טענו שהתיק הזה לא סגור ואחד מהם תהה את מה שרבים חושבים: "למה העצמות היו בכלל בתוך הקיר? איך הן הגיעו לשם? כמה זמן הן היו שם?". כנראה שלעולם לא נדע.

הוא דואג גם לדורות הבאים

למרבה האירוניה, פרנסיס עוסק בפיחלוץ בעלי חיים, כך שיש לו מושג כלשהו במראה של עצמות אך ברור שאין לו ניסיון בכל הנוגע לעצמות אדם, ומכאן נבע הבלבול שלו. לבסוף הוא פרסם עדכון אחרון שבו הוא גילה שהוא מרגיש קצת עצוב שהוא מנע מדיירי הבית העתידיים את ה"תענוג שבלמצוא כמה עצמות בתוך הקיר", ולכן הוא הכניס באותו מקום כמה מעצמות הפוחלצים שלו לטובת אנשי העתיד.

  • עוד באותו נושא:
  • עצמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully