וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשימה את בעלה בנפיחות - עד שבדקה מה מסתתר מתחת לשטיח

5.9.2021 / 23:43

משתמשת טיקטוק סיפרה שהאשימה את בעלה בנפיחות לאחר שהריחה באופן קבוע ריח רע בחדר השינה שלהם. בניסיון להוכיח את חפותו, הסיר הבעל את השטיח בחדר ומצא פתרון די מגעיל לתעלומה

הריחה ריח רע מהשטיח - וגילתה תחתיו הפתעה לא נעימה/candyrainsalon/TIKTOK

משתמשת הטיקטוק קנדי ריין סאלון (@candyrainsalon) סיפרה כיצד היא ובעלה היו מאשימים זה את זו בנפיחות מסריחות - עד שהחליטו לבדוק מהיכן מגיע הריח הרע שמתפזר בחדר השינה שלהם מדי ערב. השניים, שעברו לבית עתיק מהמאה ה-16 לפני מספר חודשים, החליטו להסיר את שטיח חדר השינה כדי לנסות למצוא את מקור הריח הרע - ומצאו שם הפתעה דוחה למדי.

משתמשת הטיקטוק צילמה כיצד בעלה קורע את השטיח בחדר וחושף שם פתח לביוב סודי. השניים לא עצרו שם, פתחו את מכסה הביוב וגילו שהריח מגיע מגללי הצואה שצפים להם שם להנאתם. דוחה! "אלוהים אדירים", היא נשמעת אומרת בסרטון בזמן שהיא מביטה פנימה אל מערכת הניקוז - או כפי שהיא מכנה זאת "צינור הקקי". היא הוסיפה: "אז פשוט יש לנו צואה שצפה מתחתינו, מה שגרם לנו להאשים אחד השני בנפיחות מדי לילה".

צפו בקטע המלא:

"מי פשוט מכסה כזה דבר עם שטיח?!" היא תהתה בסרטון שזכה ליותר מ-14 מיליון צפיות ומעל ל-380 אלף לייקים. "מה לעזאזל?! לא הייתי נשאר בבית הזה רגע אחד נוסף", כתב אחד מהמגיבים ואחר הוסיף: "בזמן שצפיתי בזה עצרתי את נשימתי, אפילו שזה מעבר למסך. איזה גועל".

לאחר שנשאלה על ההיסטוריה של הבית היא סיפרה לעוקביה שהוא לא היה בשימוש במשך 10 שנים והוסב למשרדים לפני 30 שנה, עם לא פחות משבעה חדרי שירותים בחדר הסמוך והרגיעה את כל החוששים מהריח ש"הנושא בטיפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully