וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 דברים מפתיעים שאפשר לעשות עם נייר אלומיניום ויחסכו לכם זמן

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 0:12

רדיד אלומיניום הוא מוצר שיש בכל מטבח, ומשמש בעיקר לאפייה ובישול. אבל יש לו עוד כמה שימושים מפתיעים ויעילים מאוד בבית שיכולים לחסוך לכם זמן וכסף. הנה 5 דברים שממש כדאי לכם לנסות בבית

נייר אלומיניום. ShutterStock
קיים בכל בית. נייר אלומיניום/ShutterStock

הבית שלנו הוא מכרה זהב של חומרים רב שימושיים ואנחנו אפילו לא יודעים את זה. אחד מהמוצרים האלו הוא רדיד האלומיניום (שמכונה גם: נייר כסף) שנמצא בכל מטבח ויכול להועיל בהרבה יותר שימושים מאשר רק באפיה, צליה והקפאה. מגיהוץ לשאיבת אבק ועד מניעת סתימות בכיור - הנה 5 דרכים לשימוש ברדיד אלומיניום למטלות שונות בבית, שיכולות לחסוך זמן ומאמץ ואפילו כסף.

1. גיהוץ יעיל ומהיר יותר

רוב האנשים אוהבים לחסוך זמן (ושונאים לגהץ). גם אנחנו. לכן שמחנו לגלות שבאמצעות רדיד האלומיניום ניתן לקצר משמעותית את זמן הגיהוץ. כל מה שצריך לעשות זה לקחת רדיד אלומיניום, לכסות איתו את כל משטח הגיהוץ, להניח את הבגד מעל ולהתחיל לגהץ. ענת בללי, מנהלת השיווק של המותג ניקול מבית קימברלי קלארק ישראל, מסבירה כי רדיד האלומיניום שומר על החום והאדים ומאפשר לגהץ את הבגד במהירות ובקלות.

נייר אלומיניום. ShutterStock
אל תזרקו את גליל הקרטון כשאתם מסיימים איתו. רדיד אלומיניום/ShutterStock

2. שאיבת אבק מהפינות הקשות ביותר בבית

לא משנה אם מדובר בשואב אבק או שואב ששוטף וגם מיבש - רוב השואבים מנקים 99 אחוזים מהלכלוך, ומשאירים לכם להתמודד עם האחוז האחד הכי מעצבן, שמאלץ אתכם להתכופף ולהפעיל חושים של ספיידרמן. הצינור של שואב האבק לא מגיע לנקודות מסתור ולא יכול להיכנס למסילות. עם קצת עזרה מרדיד האלומיניום, גם השואב יקבל תכונות של גיבור על.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשמור את גליל הקרטון הריק כשאתם מסיימים חבילה של רדיד אלומיניום. הכניסו אותו לצינור שואב האבק, ובאמצעותו תוכלו להגיע לפינות הנסתרות אליהן לא הצלחתם להגיע עד עכשיו.

3. פופקורן כמו בקולנוע

בין אם אתם צופים בסרט עם חברים או שאתם מפרגנים לעצמכם ערב ביתי עם עצמכם - פופקורן איכותי הוא מאסט לבילוי כזה. באמצעות רדיד אלומיניום תוכלו להכין פופקורן בטעם של בית קולנוע מבלי לצאת מהבית.

שמים בסיר מעט שמן וגרגירי פופקורן, לוקחים יריעה של רדיד האלומיניום ומהדקים לראש הסיר, חוזרים על הפעולה עם שכבה נוספת. מחוררים את האלומיניום באמצעות שיפוד ומאזינים לקולות התפוצצות הפופקורן.

כיור. ShutterStock
תשמרו על הכיור שלכם נקי מסתימות. חור ניקוז בכיור/ShutterStock

4. מניעת סתימות בכיור

כולם יודעים ששאריות שמן טיגון שנשפכות לכיור או לביוב, יכולות לגרום לסתימה בצנרת הביוב. אז מה בכל זאת אפשר לעשות עם שאריות השמן לאחר סיום הטיגון? לאחר שסיימתם לטגן, הניחו לשמן להתקרר, ואז צרו מרדיד האלומיניום צורה של קערה עבה (מומלץ להשתמש בסוג עבה של רדיד אלומיניום, או להניח כמה שכבות אחת מעל השנייה), שפכו את השמן לתוך הקערה שנוצרה ועטפו את הקערה בחתיכה נוספת של רדיד אלומיניום עבה. עכשיו ניתן לזרוק את מיכל השמן המאולתר לפח מבלי לסכן את הצינורות שלכם בסתימה.

5. שמירה על אוכל חם

רדיד האלומיניום שימושי במיוחד לשמירה על חומו של האוכל, כי הוא בנוי ממשטח מחזיר חום. אם חלק אחד מהארוחה שלכם מוכן וחלק שני עדיין מתבשל על הכיריים או נאפה בתנור - עטפו את האוכל המוכן בנייר אלומיניום כדי לעזור לו בינתיים לשמור על החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully