וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 גאדג'טים למטבח שאתם חייבים בחיים שלכם כרגע

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 7:01

בשביל מה הקדמה פה אם לא בשביל להקל על החיים שלכם בכל דרך אפשרית? מאוטם שקיות ועד מפריד עלי תבלין - הנה 6 גאדג'טים שאולי יכולתם להסתדר בלעדיהם, אבל למה לעזאזל שתרצו לעשות את זה?

טריק לקיצוץ עשבי בישול - בעזרת פומפייה/@morielbethobertanner/Tiktok

החיים שלנו מלאים בסימני שאלה, אתגרים, שאלות קיומיות וקשיים. לרובם אין פיתרונות קלים, אבל דווקא לדברים הקטנים והמעצבנים של החיים יש הרבה פעמים פיתרון פשוט. למשל גאדג'ט קטן וגאוני שעד שלא קראתם עליו כאן בכתבה לא ידעתם עד כמה הוא יכול לשפר את החיים שלכם.

הנה 6 פריטים שרוב הסיכויים שהסתדרתם בלעדיהם במטבח שלכם עד היום, אבל יכול להיות שמהיום כבר לא תרצו לעשות את זה, כי הם פשוט מדוייקים ומעולים.

1. אוטם שקיות

אוטם שקיות. עלי אקספרס, אתר רשמי
אוטם שקיות/אתר רשמי, עלי אקספרס

המכשיר הזה, שנראה כמו מחליק שיער קטן וחמוד, הוא למעשה "אוטם שקיות". הוא נראה כמו מלקחיים מפלסטיק שבחלקן הפנימי פלטות מתכת שמתחממות. כשמצמידים את המכשיר החם לשקית של חטיף או מוצר מזון, הוא מתיך אותה מעט ואוטם אותה מחדש. כבר לא צריך לפשפש במגירות ולחפש קליפס או גומיה כדי לאלתר סגירה לשקית, והחטיפים שלכם ישארו טריים לאורך זמן (בהנחה שאתה סוטים שפותחים שקית של חטיף ולא מסיימים אותה עד הסוף).

קישור למוצר

עוד בוואלה!

סתמו: אלה הדברים שאסור לכם בשום אופן לשפוך בכיור או באסלה

לכתבה המלאה

2. משטח סיליקון לכפות בישול

מתקן לכפות בישול. עלי אקספרס, אתר רשמי
מתקן לכפות בישול/אתר רשמי, עלי אקספרס

מכירים את זה שאתם מכינים משהו, בולונז נגיד, בוחשים במחבת או בסיר ואז מניחים את הכף על השיש ומשאירים שם כתם אדום ומבאס של רסק עגבניות? אז בדיוק את הבעיה הקריטית הזאת הגאדג'ט הזה בא לפתור לכם. מדובר במשטח סיליקון שאפשר להניח ליד הכיור, הכיריים או בכל מקום שנוח לכם על השיש, ויש בו מגרעות שמתאימות בדיוק כדי להחזיק את המרית או כף העץ שאתם רוצים להניח מדי פעם בזמן הבישול. וכשמסיימים, אפשר לשטוף מתחת לברז או לזרוק למדיח.

קישור למוצר

3. פותחן למכסים סרבנים

פותחן מכסים. עלי אקספרס, אתר רשמי
פותחן מכסים/אתר רשמי, עלי אקספרס

אם אתם מאלה שתמיד צריכים לחפש מישהו עם כוח בפלג גוף עליון שיעזור לכם בפתיחה ראשונית של צנצנות ובקבוקים עם מכסים עיקשים במיוחד - זה הגאדג'ט שיקנה לכם סוף סוף עצמאות אמיתית. מדובר במכשיר שמורכב משתי זרועות פלסטיק וסיליקון עם מקום למכסים בגדלים שונים. פשוט התאימו את המכסה לחור הנכון, אחזו בעזרתו ושחררו את המכסה בקלות, גם אם התברכתם בידיים עדינות. שווה לשמור במגירת הסכו"ם, לכו תדעו מתי תיתקלו בצנצנת חמוצים עקשנית במיוחד.

קישור למוצר

4. מפריד עלי תבלין

מפריד עלי תבלין. עלי אקספרס, אתר רשמי
מפריד עלי תבלין/אתר רשמי, עלי אקספרס

אחת המשימות הכי מתישות וסיזיפיות במטבח היא הפרדת עלים מגבעולים של צמחי תבלין (כי אין דבר מבאס יותר מגבעול של טימין או של כוסברה שפתאום נתקע לך בפה באמצע ביס מושלם). אבל למי יש כוח או זמן לתלוש אותם אחד אחד? לא לכם. בדיוק בגלל זה אתם צריכים את הגאדג'ט הזה שהוא בעצם חתיכת פלסטיק עם חורים בקוטרים שונים שדרכם מעבירים את גבעולי התבלין וכך העלים מתנתקים במהירות ובקלות מהגבעול.

קישור למוצר

5. מברשת לשטיפת כוסות

מברשת לשטיפת כוסות. עלי אקספרס, אתר רשמי
מברשת לשטיפת כוסות/אתר רשמי, עלי אקספרס

המתקן הזה שנצמד לדופן הכיור כולל שתי מברשות פשוטות למדי, האחת נראית כמו מברשת לצחצוח נעליים והשנייה כמו מברשת אסלות קטנה ומאורכת. הפעולה המשולבת שלהן מאפשרת שטיפה ידנית מהירה ויסודית של כוסות. המברשת המעוגלת נכנסת לתוך הכוס ומנקה אותה מבפנים ואילו השנייה מנקה את דפנות ושפת הכוס מבחוץ. פשוט מבריק.

קישור למוצר

6. פטנט 3 ב-1 לאבוקדו

קולפן אבוקדו. עלי אקספרס, אתר רשמי
קולפן אבוקדו/אתר רשמי, עלי אקספרס

הכלי המשולב הזה יענה על כל צרכי האבוקדו שלכם - בקצהו האחד סכין לחציית הפרי, באמצע שלו אביזר ייעודי לשליפת הגלעין, ובקצה השני מכשיר לפריסת בשר הפרי לפרוסות והוצאתן בקלות מהקליפה ישר לצלחת. עכשיו כל מה שאתם צריכים לעשות זה להצליח למצוא אבוקדו בשל בדיוק במידה - לא בוסר אבל גם לא רקוב. בהצלחה עם זה (למה זה כל כך קשה??).

קישור למוצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully