וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מוניקה ממוניקה: המטבח של קורטני קוקס ריסק אותנו

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 7:57

קורטני קוקס, שגילמה את מוניקה גלר חולת הסדר והניקיון ב"חברים" הראתה שהיא ובת דמותה קורצו מאותו חומר כשחשפה את מגירות וארונות המטבח שלה בסרטון ויראלי, והמעריצים שלה בעקבותיה

מזווה מאורגן ומסודר במטבח של קורטני קוקס מתוך סרטון האינסטגרם שהעלתה. אינסטגרם, צילום מסך
הצנצנות מתוייגות ומסודרות לפי הגובה. קורטני קוקס על רקע המזווה במטבחה/צילום מסך, אינסטגרם

יש מקרים שבהם הדימיון בין דמות טלוויזיונית והשחקן או השחקנית שמגלמים אותה חוצה את גבולות המסך, וסרטון שהעלתה השחקנית קורטני קוקס לאינסטגרם שלה מוכיח שהיא לגמרי "מוניקה".

קוקס, שהתפקיד המפורסם והמזוהה ביותר עמה הוא זה של מוניקה גלר, חולת הסדר והניקיון הנוירוטית מסדרת הקאלט "חברים", העלתה לאינסטגרם שלה סרטון שבו היא מעודדת את עוקביה ומעריציה "ספרו לי שאתם 'מוניקה', בלי להגיד לי שאתם 'מוניקה'".

קוקס גם התנדבה להיות הראשונה ובסרטון היא חושפת מגירות וארונות מטבח מסודרים ומדוגמים בסדר מופתי וגם די אנאלי. ברקע הסרטון שלה נשמע (איך לא) השיר So Fresh So Clean של ההרכב אאוטקסט, ובסיומו היא מביטה ישירות למצלמה ויורה את משפט ההיכר של בת דמותה מוניקה גלר: "I Know!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מוניקה גלר חברים. Giphy
מי ידע? היא ידעה!/Giphy

במטבחה הצחור ונטול הרבב של קוקס יש מגירה מיוחדת לפותחנים, מספריים וכלי מטבח מיוחדים (כולם בצבע נירוסטה אחיד, כמובן), מגירת תבלינים במיכלים אחידים ועם מכסים לבנים שמתוייגים בפונט אחיד שמעיד על תוכנם, ומזווה שבו עומדות בדום מתוח צנצנות שקופות, מסודרות על מדפים לפי גודל וגובה וגם הן עם תוויות מסודרות.

קוקס, שיש לה יותר מעשרה מיליון עוקבים באינסטגרם, זכתה למיליוני לייקים על הסרטון ומעריציה מיהרו להיענות לקריאתה ולהוכיח לה בסרטונים משלהם, שהם אפילו יותר מוניקה ממוניקה. וחלקם לא פחות ממדהימים:

כמו העוקבת המכורה לסדר הזאת, שאמרה שהיא פשוט לא עמדה בפיתוי:

או המעריצה הזאת, שאפילו נראית כמו קוקס והתלבשה כמותה:

או הבחור הזה, שקנה אותנו עם השפם:

ואיך נראים ארונות המטבח שלכם? אם הם לא מלאים בצנצנות שעומדות כמו במסדר או אם רחמנא ליצלן, הפותחנים שלכם לא תואמים אחד לשני - אין צורך לטפח רגשי נחיתות. לא כל אחד יכול להיות "מוניקה", אפשר להיות גם רוס, רייצ'ל, פיבי, או ג'ואי. רק למען השם, אל תהיו צ'נדלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully