וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויתרה על המגהץ לטובת תרסיס בהכנה עצמית שמעלים קמטים תוך זמן קצר

28.2.2021 / 23:26

שאנטל שיתפה את 60 אלף העוקבים שלי בטריק הזריז שמסייע לה להיפטר מקמטים כשהיא לחוצה בזמן - וזה ידרוש מכם שלושה מרכיבים בלבד שלרובכם כבר יש בבית

במקום לגהץ - ספריי בייתי מיישר קמטים/mama_mila_au/Instagram)

גיהוץ הוא אחת המטלות שאף אחד לא באמת נהנה לעשות - בעיקר כי זה מייגע וגוזל זמן יקר. בין אם אתם מאחרים לעבודה וגיליתם שהחולצה שלכם מקומטת או שאתם בחופשה וכל מה שנותר לכם ללבוש אלו שתי חולצות מקומטות - לשאנטל מילה יש פתרון פלא קצר ומהיר. שאנטל, שמגדירה את עצמה חולת ניקיון ומשתפת אינסוף טיפים וטריקים בנושא, פרסמה באינסטגרם שלה תרסיס שהכינה בעצמה בעזרת שלושה מרכיבים בלבד - שלדבריה מעלים את הקמטים מהבגד בלי מאמץ ובמינימום זמן. היא סיפרה שהתרסיס כולל מרכיבים שכבר נמצאים אצלכם בבית ושבזכותו היא נפטרה מהמגהץ לתמיד.

אז במה מדובר בעצם? שאנטל יצרה את מה שהיא מכנה "מעלים הקמטים" בעזרת שלושה מרכיבים: מים, חומץ לבן ומרכך שיער. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקחת שתי כוסות מים, כף אחת של חומץ לבן (שמרכך את הבד) וכף אחת של מרכך שיער (כדי להרגיע את סיבי הבד). שאנטל מערבבת את כל המרכיבים יחד בבקבוק ריסוס ומרססת את החומר על הפריט המקומט. לאחר מכן, היא משטחת את החומר בעדינות על הבד ומשאירה אותו לתלייה למשך חמש דקות. בזמן שאתם מתקלחים, מארגנים תיק או אוכלים את דגני הבוקר שלכם - לטענתה בזמן הזה הריסוס מפעיל את קסמו ומעלים את הקמטים.

תראו איך היא עושה את זה:

היא שיתפה סרטון המדגים את הטריק שלה בפני 66,000 העוקבים שלה באינסטגרם והציגה תמונות לפני ואחרי השימוש בתרסיס. בכיתוב היא הוסיפה: "חבר'ה, אני כל כך מתרגשת לשתף את זה, כי אני עובדת על הנוסחה כבר זמן מה. התרסיס הזה כל כך נהדר לנסיעות או לבקרים קדחתניים כאלה בהם אתם ממהרים לצאת מהבית". היא הוסיפה: "פשוט רססו מעט מהחומר, שטחו אותו על הבד והשאיר אותו למשך 5 דקות (בזמן שאתם מתקלחים ומתארגנים) ו-וואלה - אין עוד קמטים! ניסיתי את זה גם על בגדים בהירים כמו גם כאלה מתערובת כותנה כהה - וזה עבד מעולה מבחינתי".

היא כמובן לא לוקחת סיכון ומזכירה שיש לנסות את התרסיס על חלק נסתר בבגד לפני השימוש, בכדי לראות שהוא לא מזיק לבד.

מאז ששותף, הטריק זכה לאלפי לייקים ומאות תגובות. אדם אחד כתב שהוא חייב לנסות את זה על הסדינים שלו, בעוד אחר שאל את שאנטל: "מדהים! האם אתה משאירה את התערובת בבקבוק ופשוט מנערת בכל שימוש או מכינה תערובת חדשה?". לשאלה זו ענתה שאנטל: "אני פשוט משאירה אותה שם. התערובת מחזיקה מעמד כחודש, אבל כן זקוקה לניעור קטן לפני השימוש".

למי שחושש להסתובב עם ריח של חומץ, אל דאגה: שאנטל אומרת שהריח של מרכך השיער מכריע את ריח החומץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully