וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטנט הגאוני לניקוי מקומות ששואב האבק לא מגיע אליהם

9.9.2020 / 0:00

שאריות של בצק בתנור או לכלוך בין המרצפות, יש מקומות ששואב האבק לא יכול להגיע אליהם, אבל אל דאגה. אישה אחת שיתפה בפייסבוק פטנט גאוני ששינה לה את החיים וכל מה שאתם צריכים בשבילו זה כוס וקשית חד פעמית

ככה מוצאים תכשיט שהלך לאיבוד - בעזרת שואב אבק/5-Minute Crafts

דייסון, איירובוט, שואב אבק - האמצעים הטכנולוגיים האלו מאפשרים לנו לנקות ביעילות את הבית שלנו ולהגיע (כמעט) לכל פינה. אבל מה לגבי המקומות שמכשירים גדולים לא יכולים להגיע אליהם כמו פירורי לחם או בצק שמתחבאים ברווחים הקטנים שבמיקרוגל או התנור שלנו?

שואב אבק. צילום מסך, צילום מסך
שואב האבק לא מגיע לכל מקום/צילום מסך, צילום מסך

אל דאגה, אמא שיתפה בפייסבוק טריק "שובר שוויון" שיאפשר לכל אחת או אחד לנקות את הבית בצורה מושלמת מבלי להשאיר עקבות אפילו קטנים כמו פירורים במיקרוגל או לכלוך שמסתתר בין המרצפות. כל מה שאתם צריכים בשביל זה הוא מכסה של כוס חד פעמית, מהסוג שניתן למצוא בכל מסעדת מזון מהיר.

היא דחפה את הקש בתוך המכסה של הכוס, אותה היא תקעה בקצה של שואב האבק וכך בעזרת הקש היא הצליחה להגיע למקומות הכי קטנים בבית. "אחרי שנים שלא הייתי מסוגלת להגיע לחללים הקטנים שבתוך התנור שלי, זו התשובה שלי", היא כתבה בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
כוס לניקוי. צילום מסך, צילום מסך
הטריק הגאוני והזול שיבריק לכם את המקומות הכי קטנים וקשים/צילום מסך, צילום מסך

"אני מסירה את המקל הארוך של השואב ודוחפת קש וכוס פלסטיק במקום זה", היא הסבירה, "אפשר להשתמש בדבק מהיר או נייר דבק כדי לתפוס את הקש טוב יותר".

האימהות שנחשפו לפוסט הזה שנכתב בקבוצת "אימהות שמנקות" היו המומות. "זה שובר שוויון, זה פטנט נהדר גם לניקוי מכוניות מבפנים", כתבה אחת. אחרת כתבה: "וואו, אני צריכה לנסות את זה במקפיא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully