וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 גאדג'טים שיעשו לכם חיים הרבה יותר קלים בבית

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 9:11

סוגר תכשיטים לנשים שאוהבות להסתמך רק על עצמן, מד לחות שיגיד לכם מתי הגיע הזמן להשקות את העציץ ומתקן שכל בעל כלב חייב (!) להחזיק בבית. הגאדג'טים האלה ישנו לכם את החיים

גיף לייף האק. Giphy
גיף לייף האק/Giphy

אחרי שהכרנו לכם את הגאדג'טים שלא תוכלו להסתדר בלעדיהם במטבח, המשכנו לחפור ומצאנו עוד כמה פטנטים שיכולים לעשות לכם חיים יותר קלים בבית, כי גם מחוץ למטבח יש כל מיני משימות שיכולות להיות מעיקות או מסורבלות ממה שהן חייבות להיות.

אז הנה עוד 5 דברים קטנים שלא תבינו איך לא היה לכם אותן בבית עד עכשיו:

1. מד לחות לעציצים

מד לחות לעציצים. אמזון, צילום מסך
יהיה לכם יותר קשה להרוג עציצים ככה, תסמכו עלינו. מד לחות לצמחי בית/צילום מסך, אמזון

כל כך הרבה אנשים נכנסו חזק לטרנד הירוק השנה ומילאו את הבית בעציצים, ולא מעט מהם גילו שתחזוק בית מעוצץ למשעי זה לא תמיד פשוט. לכל צמח יש את הצרכים שלו מבחינת אור ותדירות השקיה. וכשמספר העציצים בבית עולה, המטלה של לבדוק את מצבו של כל אחד מהם נהיית כבדה. כאן נכנס לתמונה מד הלחות הזה. תקעו אותו עמוק באדמת העציץ והוא ייתן לכם חיווי לגבי מידת הלחות שלה ויאותת לכם כשהגיע הזמן להשקות.

קישור למוצר

עוד בוואלה!

6 גאדג'טים למטבח שאתם חייבים בחיים שלכם כרגע

לכתבה המלאה

2. מטען בספה

מטען USB שמתאים לספה. אתר The Grommet, צילום מסך
אם מישהו מחפש אותנו, אנחנו בספה. תחנת טעינת USB לעצלנים מדופלמים/צילום מסך, אתר The Grommet

אין דבר יותר מעצבן מזה שדווקא בסוף היום כשאתם שרועים פרקדן על הספה בתנוחה הכי נוחה שלכם ומוכנים להתמסר ל-doom scrolling בנייד - הסוללה בוגדת בכם והשקע של המטען מחייב אתכם להתמתח לתנוחה בלתי נוחה בעליל. בדיוק את צרת העולם הראשון הזאת מגיע הגאדג'ט הזה לפתור. מדובר במעין מאריך לכבל של המטען, אבל החידוש המוצלח הוא שהוא כולל מתקן שננעץ בדיוק בין כריות הספה ומאפשר לכם להתבטט עליה בכיף בזמן שאתם טוענים את הטלפון.

קישור למוצר

3. מנקה כפות רגליים לכלבים

מתקן לניקוי כפות רגליים של חיות מחמד. עליאקספרס, צילום מסך
אין דבר כזה 'כלב רע', יש כלב שלבעלים שלו רע כי הוא טינף את הבית בבוץ. מתקן לניקוי כפות מלוכלכות/צילום מסך, עליאקספרס

המתקן הפשוט והלא גדול הזה הוא הפיתרון המושלם לכל מי שמגדלים כלב עם חיבה לשלוליות והתפלשות בבוץ (שזה כל הכלבים, בעצם) ועדיין רוצה לשמור על בית נקי. מדובר בכוס פלסטיק גדולה וגבוהה שאותה ממלאים במים (אפשר גם קצת סבון) ובתוכה מתקן עם דוקרני סיליקון רכים שמברישים ומסירים את הלכלוך מהכפות הפרוותיות של חבריכם הטובים ביותר. מומלץ להחזיק בכניסה לבית, במיוחד בחורף.

קישור למוצר

4. סוגר תכשיטים

סוגר תכשיטים. אמזון, צילום מסך
מוצר חובה לנשים חזקות ועצמאיות. סוגר תכשיטים/צילום מסך, אמזון

לכולנו יש את הצמיד הזה שקנינו כי הוא נורא יפה, אבל בדיוק כשמגיע האירוע שבו בא לך לענוד אותו אין מי שיעזור לך עם הסוגר. מושלם לנשים שגרות לבד (או גברים שגרים לבד) ומטפחות אוסף תכשיטים מגוון, וגם לכאלה שגרות בזוג אבל אוהבות להסתמך על עצמן. הכלי הפשוט הזה הופך את המשימה הכמעט בלתי אפשרית של סגירת סוגר זעיר של צמיד ביד אחת למשימה זריזה. בונוס: לא ניסינו עדיין, אבל נראה שהוא יכול לעזור גם עם רכיסת רוכסני גב בשמלות ואוברולים.

קישור למוצר

5. ארגונית למפתחות

ארגונית למחזיק מפתחות. אמזון, צילום מסך
תיפרדו מהלוק של אב-הבית. ארגונית למפתחות/צילום מסך, אמזון

יותר מדי אנשים מסתובבים בינינו עם צרור מפתחות של אב בית בתיכון אזורי, אם אתם נמנים עליהם - המוצר הזה תפור עליכם. מדובר במחזיק מפתחות עשוי גומי שמקבץ את המפתחות שלכם יחד בערימה מהודקת ומסודרת, מונע שקשוקי וצלצולי מפתחות וגם הופך את כל העסק להרבה יותר קומפקטי להחזיק בכיס וגם בתיק.

קישור למוצר

  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully