וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תשאירו אותן עובדות לבד בבית: מכונת הכביסה התפוצצה והשאירה חורבן במטבח

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 7:27

לאורה בירל מגלאזגו הייתה המומה לאחר שמכונת הכביסה שלה פשוט התפוצצה והעיפה חלקי פלסטיק וזכוכית בכל הבית. היא שיתפה את החורבן בפייסבוק וכתבה: "לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם אני והילדים שלי היינו בחדר". המומחים מזהירים: אל תפעילו מכונה ותצאו מהבית

יש לכם מכונת כביסה ישנה? כדאי שתוודאו שהיא תקינה כי אחרת היא יכולה פשוט "להתפוצץ" בתוך הבית. זה בדיוק מה שקרה ללאורה בירל מסקוטלנד ששיתפה בפייסבוק תמונות פשוט מפחידות של מכונת הכביסה שלה, או יותר נכון השאריות של מכונת הכביסה שלה, שהתפוצצה באמצע העבודה והשאירה חורבן בבית, שנראה כאילו נפל עליו טיל. המסקנה שלה - לעולם אל תפעילו מכונת כביסה ותצאו מהבית.

הפוסט הויראלי של לאורה

לאורה סיפרה שהמכונה פשוט התפזרה לכל עבר במטבח שלה, שהתמלא גם בעשן. לאורה צילמה את הכאוס שנוצר אחרי זה, כאשר החלק העליון של המכונה גם קרס לגמרי והשאיר שאריות ענקיות של חתיכות פלסטיק וזכוכית מרוסקת על הרצפה.

לאורה סיפרה שהתוף של המכונה בת 10 השנים התפוצץ ועף מתוכה לכיוון מעלה כשהוא מרסק את הכיור והברזים שהיו מעליו. היא שיתפה את התמונות בפייסבוק כדי להזהיר אחרים שלא ישאירו מכונת כביסה פועלת כשהם יוצאים מהבית. "אני לא יכולה אפילו לדמיין מה היה קורה אם אני, וורן ומארק הילדים שלי היינו במטבח בזמן הפיצוץ", כתבה לאורה והזהירה: "למזלי נכנסתי פנימה ברגע שראיתי עשן וכיביתי את המכונה - אבל לעולם לא אשאיר יותר את מכונת הכביסה פועלת כשאני יוצאת".

עוד בוואלה!

לא תאמינו מה אנשים גילו כשניקו בפעם הראשונה את מכונת הכביסה שלהם

לכתבה המלאה

ככה זה נראה

אל תשאירו מכונה עובדת כשאתם לא בבית!

המומחים של האתר Washerhelp הסבירו שאסור להשאיר מכונת כביסה עובדת כשאתם יוצאים מהבית או ישנים. "אי אפשר לסמוך על מכשירי חשמל כמו מייבשי כביסה, מכונות כביסה ומדיחי כלים ולהשאיר אותם ללא השגחה, אחרת יש חשש שאנשים ימותו, או שהבתים שלהם יישרפו...".

גם אנשי כוחות כיבוי אש בכל רחבי העולם מזהירים שלא להשאיר את מכונת הכביסה, מייבש הכביסה או מדיח הכלים פועלים למשך הלילה כשאתם ישנים או בזמן שאתם בחוץ - כיוון ש"הם מהווים סכנת שריפה בגלל ההספק הגבוה שלהם, פעולת החיכוך והמנועים".

מחקר שפורסם ב-2017 מצא שמכשיר חשמלי עלול לגרום לשריפה בכמה דרכים, אחת מהן היא ליצור עומס על השקע בקיר, ואם אין מפסק חירום בבית, החום הרב עלול להמיס את השקע ומה שמסביבו לגרום לדליקה. בנוסף מכשירי חשמל עלולים לעלות בעצמם בלהבות בשל חוטים חשופים, חיכוך ועוד. מדובר בתקלה חמורה אך הנתונים מראים שמכשירי החשמל אחראיים לשריפות רבות.

דובר חברת ווירפול, שבבעלותה נמצאת חברת אינדסיט שייצרה את המכונה, אמר ל-SUN הבריטי: "מחשבותינו הן עם האנשים שנפגעו מהתקרית הזו, ואנו חוקרים את המצב. שוחחנו עם הלקוחה ואחד המהנדסים שלנו יבקר אצלה כיוון שאנחנו רוצים בדחיפות להבין מה בדיוק קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully