וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מטריד: ככה נראה בית כשמנקים ממנו 21 שנות עישון

עודכן לאחרונה: 20.3.2021 / 23:25

סרטון טיקטוק שהפך ויראלי מציג כיצד נראה בית לאחר 21 שנות עישון, כשהדיירת החדשה בנכס החליטה לקרצף את הקירות הכתומים וגילתה שהם למעשה לבנים במקור

ככה זה נראה כשמנקים נזקים של 21 שנות עישון מהקירות/@camelgum.

אישה נותרה מזועזעת כשגילתה שקירות הבית החדש שלה אינם כתומים בגלל הצבע בו נצבעו - אלא בגלל עישון סיגריות בתוך הבית במשך 21 שנה. דורנדה רוז פנתה לטיקטוק כדי לחלוק כיצד העישון האינטנסיבי של הדיירים הקודמים הרס לחלוטין את הדירה שלה, כשבעזרת חבריה היא החלה לקרצף את הקירות הכתומים וגילתה שהם למעשה לבנים.

בסרטון שצבר יותר מ-17.5 מיליון לייקים, ניתן לראות גבר מעביר ניגוב עם ספוג רטוב על קיר כתום ומיד אחר כך הצבע הכתום מתחיל לזלוג לאורך הקיר ולחשוף את הקירות הלבנים הבהירים שהיו שם פעם. עישון של יותר מ-21 שנה בתוך הבית הפך את כל הקירות לכתומים, כולל את הארונות ומכשירי החשמל שכוסו גם הם בשכבת זפת כתומה ועבה הודות להרגל הלא בריא של הדיירים הקודמים.

ככה נראים שרידי העישון בבית - כשמנקים אותו אחרי 21 שנים:

@camelgum

??? Never seen anything like this!!!! ##fyp ##gross ##nasty ##shocking

♬ Uh Oh Stinky - Merlin

על אף שרוז נחרדה ממצב הקירות בבית, היא ראתה שהחומר הכתמתם ממשיך לנטוף מהקירות והמשיכה לקרצף ולנקות עד שכל ביתה יחזור למראה המקורי שלו. בסרטון אחר הציגה רוז למצלמה את עשרות החורים שנוצרו בשטיח, ככל הנראה בגלל סיגריות שנפלו לריצפה. היא כתבה: "איך המקום הזה לא נשרף לגמרי?" והוסיפה: "מעולם לא ראיתי דבר כזה!!!! 21 שנים של עישון סיגריות".

תראו כמה זוהמה יורדת מהקיר:

הצופים היו מזועזעים ממצב הנכס. "הם בעצם גרו בתוך סיגריה", התייחס אחד המגיבים לדיירים הקודמים ואחר הוסיף: "הייתי פשוט זורק את כל הבית. שורף אותו". משתמש נוסף כתב: "דמיינו איזה ריח יש שם" ועוד אחד הוסיף: "אם הבית נראה ככה, דמיינו איך הריאות שלהם נראות".

הניקיון ממשיך:

איך הבית לא נשרף מרוב סיגריות?

ממשיכים לנקות - ונזקי העישון לא נגמרים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully