וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: סרטון חושף את החיידקים והזוהמה שיש בכרית שאתם ישנים עליה

7.3.2021 / 0:01

מתי בפעם האחרונה החלפתם כרית? הסרטון הבא לא רק שישכנע אתכם לקנות כריות חדשות, הוא גם יגרום לכם לשרוף את הקיימות ואולי גם את כל המיטה והריהוט אצלכם בבית. זהירות, הצפייה על אחריותכם בלבד

רופא מסביר איזה לכלוך מסוכן מסתתר בכריות ישנות/@dr.karanr

אם אתם רגע לפני שינה, תעשו לעצמכם טובה ואל תצפו בסרטון הזה. ד"ר קארן ראג' שיתף סרטון בטיקטוק המסביר מדוע יש להחליף את כריות המיטה לפחות פעם בשנתיים, אבל לא מדובר רק בעניין של ניקיון או נוחות. ד"ר ראג' חושף בדיוק איזו חגיגה של חיידקים מתקיימת אצלכם בכרית בכל לילה כשאתם ישנים עליה, וזה כל כך דוחה שצופים רבים ייחלו לעצמם שהלוואי ולא היו צופים בזה. אתם בטוחים שאתם רוצים להמשיך?

בואו נודה באמת, רובנו לא החלפנו כריות כבר כמה שנים. גם לא שטפנו או כיבסנו אותן. אנחנו מסתפקים בכביסה של המצעים פעם בשבוע או שבועיים ומקווים שזה מספיק. כעת ד"ר ראג' חושף שזה ממש לא. הרופא שמשתף מגוון טיפים ועובדות רפואיות בטיקטוק פרסם סרטון שכותרתו: "אתם צריכים להחליף את הכריות לפחות כל שנתיים". הוא מסביר: "האדם הממוצע משיל כ -4 ק"ג עור בכל שנה. רובו נמצא על המיטה או הכרית שלכם - חגיגה לקרדית אבק הבית המיקרוסקופית". הוא מוסיף: "קרדית אבק אחת מטילה כ-20 גללים בכל יום. הכפילו את זה במאות קרדיות האבק החיות על הכרית שלכם. הצטברות של צואת קרדית האבק עלולה לגרום לבעיות נשימה והגברת תסמיני אלרגיה".

צפו בסרטון המטריד - על אחריותכם בלבד:

ד"ר ראג' ממשיך בנאום התוכחה שלו ומיידע שהכתמים הצהובים והחומים על הכרית שלכם הם למעשה תוצאה של זיעה ושמני גוף שהצטברו לאורך חודשים או שנים של שימוש - וכי הלחות יכולה לייצר עובש או חיידקים.

רוצים לדעת מה מצב הכרית שלכם בלי קשר לניקיון שלה? הוא ייעץ לקפל את הכרית לשניים ולראות אם היא נפתחת חזרה. אם לא - הגיע הזמן לקנות חדשה מכיוון שהיא כבר לא מעניקה את התמיכה הראויה לראש ולצוואר ועלולה לפגוע ביציבה שלכם.

הסרטון המטריד צבר יותר מ-1.2 מיליון צפיות ואלפי תגובות. אחד כתב: "הלוואי שלא הייתי רואה את הסרטון הזה" ושנייה הוסיפה: "הכרית שלי יותר מבוגרת ממני". וגולש אחר עשה את החשבון - "אה, אז בגלל זה קשה לי לנשום בלילה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully