וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבה שהמיקרוגל מקולקל עד שהבינה את הטעות האומללה שלה

4.2.2021 / 0:01

בחורה אוסטרלית שיתפה בפייסבוק את תחושת הפדיחה שהרגישה אחרי שחשבה שהמיקרוגל בן חמש השנים שלה עומד לשבוק, עד שגילתה שהכל בגלל משהו קטן שהיא שכחה לעשות

דרך מהירה לניקוי מיקרוגל - עם חומץ/Crafty House

אישה שהייתה בטוחה שהמיקרוגל שלה עומד לשבוק חיים חשפה כיצד גילתה שזה בסך הכל טעות מביכה שעשתה.

האישה האוסטרלית פרסמה פוסט בפייסבוק בו כתבה שהיא הייתה מודאגת מכיוון שהייתה משוכנעת שהכפתורים של המכשיר שלה נשחקו וכבר בלתי ניתנים לשימוש. אבל אז היא עשתה בדיקה מעמיקה יותר והבינה את הפדיחה שלה: היא השאירה על הכפתורים את ניילון הפלסטיק המגן איתו המיקרוגל נקנה - והעבירה ככה חמש שנים.

מיקרוגל מקולקל או סתם פדיחה?. Facebook, צילום מסך
לא הסירה את הכיסוי וחשבה שהכפתורים נשחקו/צילום מסך, Facebook

כשראתה את הצד המצחיק של הסיטואציה היא שיתפה את סיפורה ברשתות החברתיות כדי להצחיק אנשים אחרים, ואלפים הגיבו. היא כתבה: "במשך שנים חשבתי שהכפתורים נשחקים. מסתבר שמעולם לא הורדתי מהם את הפלסטיק. הצד החיובי - יש לי עכשיו מיקרוגל שנראה כמו חדש".

עוד באותו נושא

חשפה טריק פשוט לניקוי מיקרוגל ללא מאמץ וכולם היו המומים

לכתבה המלאה
מיקרוגל מקולקל או סתם פדיחה?. Facebook, צילום מסך
ככה נראה כיסוי ניילון של מיקרוגל שלא הורידו אותו במשך חמש שנים/צילום מסך, Facebook

הפוסט שלה צבר למעלה מ -1,500 תגובות בתוך שעות ספורות, ורבים שאמרו שהם עשו את אותה טעות - ולא רק עם מיקרוגל. אחד כתב: "ישבתי לאחרונה במושב האחורי של המכונית שלנו והבנתי שעל נגני ה-DVD שם עדיין יש את הפלסטיק המגן שלהם. אני אף פעם לא יושב מאחור ולכן מעולם לא שמתי לב והילדים מעולם לא התלוננו". אחר הוסיף: "מצאתי את שלי אחרי שלוש שנים. עמדתי לכעוס על הילדים כי הכפתורים היו מלוכלכים ואחרי שניגבתי אותם זה נראה כאילו כפתור ההפעלה נמס".

ב-SUN הבריטי דווח שעובד בחנות מוצרי חשמל שכתב גם הוא תגובה גילה שלקוחות רבים עושים את אותה הטעות ומנסים להחזיר פריטים שבהם לטענתנם "הפלסטיק נהרס" - רק כדי לגלות את הפדיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully