וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית התגאתה בשולחן הענן שעשתה - אבל חטפה בראש מהגולשים

29.1.2021 / 0:01

האנה פראה, דוגמנית אינסטגרם מצליחה מאוד, הייתה מאוד גאה בעצמה כששיתפה סירטון של עיצוב מיוחד שעשתה לשולחן במסגרת פרוייקט עליו היא עובדת. אלא שהגולשים הסבו את תשומת ליבה: "את יודעת שזה מסרטן?"

עיצוב הענן המסוכן של אושיית הרשת/Hannah Perera

האנה פראה, דוגמנית אוסטרלית ואושיית רשת עם 321 אלף עוקבים באינסטגרם, העלתה סרטון תמים לכאורה שבו היא מתגאה בפרוייקט הביתי האחרון שלה בו היא מכסה את הצד של שולחן הלילה שליד המיטה שלה בקצף מיוחד כדי שייראה כמו ענן - בכיתוב של הסרטון שהיא העלתה היא כתבה: "כל כך כיף לעבוד בפרויקט שלי בימים האחרונים. אני חושבת שאפשר לערוך את זה טיפה, אבל כרגע זה נראה די טוב לצד המיטה שלי".

העיצוב של פראה

בעוד שהרבה גולשים שיבחו את הדוגמנית בת ה-24 על העבודה שלה והיצירתיות, היו אחרים שהביעו את דאגתם בעקבות החומר שבו היא השתמשה. אחד המגיבים הסב את תשומת ליבה לכך שהחומר שממנו מיוצר הקצף מגדיל את הסיכון לחלות בסרטן. "את יודעת שזה מסרטן, נכון?", פראה בהתחלה די התעצבנה מהתגובה הזו וכתבה לו: "כן זה מסרטן, כמו כל דבר אחר בכדור הארץ", אבל הוא הסביר: "אני חשמלאי ואנחנו משתמשים בציוד מגן כשאנחנו משתמשים בקצף שכזה, או שאנחנו מנסים שלא להשתמש בכלל". בסופו של דבר היא הודתה למגיבים המודאגים והבטיחה שלהבא כשהיא משתמשת בקצף היא תשתמש גם במסיכה ולא רק בכפפות.

לא ברור באיזה סוג של קצף פראה השתמשה כדי לעצב את השולחן שלה, אבל רבים שעובדים עם קצף מסוג דומה הזהירו אותה מהשימוש בו כיוון שהוא מכיל פורמלדהיד - חומר כימי שנמצא בהרבה מאוד חפצים בסביבתינו וביניהם גם ריהוט וחומרי ניקוי, שבשנת 2004 קבע הארגון הבינלאומי לחקר הסרטן כי הוא מסרטן וודאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בעקבות הביקורת שספגה היא הוסיפה עוד טקסט לסרטון שלה וכתבה ש"אני רק רוצה להוסיף כיוון שזה עכשיו הובא לתשומת ליבי - אנא היזהרו בעת שימוש בקצף מתרחב. זה יכול להיות מסוכן מאוד לא רק אם שואפים אותו. למרות שלבשתי משקפי מגן וכפפות ודאגתי להיות מכוסה מכף רגל ועד ראש כדי שזה לא יגע לי בעור לא הייתי מודעת למידת הסיכון הקיצונית שיש לחומר על פנים הגוף. זה לא משהו שראיתי בסרטונים של משפיעיני רשת כשהם עשו עיצובים דומים -ומשם קיבלתי את ההשראה שלי. אז בבקשה תשמרו על הבטיות ותלבשו את ציוד המגן הנכון אם החלטתם לקבל השראה מהעיצוב שלי. כמו כן, אם אתם לא מודעים לכך דעו שהחומר הזה גם דליק ביותר - בזמן שימוש בו הגז שבמוצר מסוכן למדי, אז אנא הקפידו מאוד להיזהר היכן אתם בוחרים להשתמש בקצף מתרחב".

לאחר שמגיב אחר הזהיר אותה שהקצף עלול להיות גם דליק ולכן עליה להזהר עם הנרות היא הבהירה "אני בהחלט לא מדליקה אותם בדרך כלל, כי הם בעיקר חתיכות קישוט דקורטיביות, אבל כן - אני יודעת שיש פה סכנת שריפה. פשוט הדלקתי אותם לסרטון הזה כי אהבתי את האסתטיקה ואז כיביתי אותם ישר אחרי".

קצף על השולחן. צילום מסך, צילום מסך
מסתבר שזה מאוד מסוכן/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully