וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע הקורע שבו גילתה האישה למה אור התקרה לא נכבה

25.11.2020 / 23:54

אישה התרגזה על בעלה כי האור שהגיע מהתקרה לא נכבה, וכל המתגים בבית לא כיבו אותו. אחרי שהוא נתן לה לנסות להבין מה הבעיה, הוא סיפר לה מה קרה. הסרטון שהעלה לרשת עם רגע ההבנה שלה בפדיחה צבר מיליוני צפיות

אשה מתלוננת לבעלה על הבפתור שלא מדליק את האור/Tatertot_xx

סרטון קורע שהפיץ בעל מתעד את הרגע בו אשתו מבינה שהיא לעולם לא תצליח לכבות את האור שיוצא מהתקרה בבית שלהם הופץ ברשת, ונצפה מעל 1.2 מיליון פעמים.

משתמש הטיקטוק Tatertot_xx פרסם את הסרטון בו הוא מצלם אור מלבני גדול מעל גרם המדרגות בבית שלהם וברקע הקול של אשתו: "האור לעולם לא נכבה, למה?". אשתו ממשיכה בכעס וטוענת שאף אחד מהמתגים בבית לא מכבה את האור, כשהיא מנסה פעם אחר פעם ומדגימה את טענתה. בשלב הבא היא צועדת אל בעלה ומתעקשת: "רד למטה, בכל המדרגות, תנסה את כולם, אני נשבעת שזה לא נכבה".

אור תקרה מלבני. TikTok/Tatertot_xx, צילום מסך
"האור" הבעייתי/צילום מסך, TikTok/Tatertot_xx
אישה לא מבינה למה אור התקרה לא נכבה. TikTok/Tatertot_xx, צילום מסך
האישה המובכת/צילום מסך, TikTok/Tatertot_xx

אחרי שהוא צופה בה מנסה עוד כמה מתגים, הבעל החליט שהוא צחק עליה מספיק ומבשר לה בעדינות: "מותק, זה אור השמש". הוא הסביר שהיא מנסה לכבות את השמש, בעוד היא עומדת במדרגות ומסתכלת אל התקרה ושואלת: "אז חתכו חור בתקרה בשביל זה?". היא מתרחקת מבעלה ששואל: "מרגישה טיפשה?", והיא עונה בפשטות: "כן".

הסרטון צבר אלפי תגובות של אנשים ששאלו האם היא הייתה בבית אי פעם אחרי 7 בערב, כשבן הזוג עונה: "היא אמרה: "זה נכבה בלילה, אבל אני לא מכבה את זה, אז מה לעזאזל?".

הסרטון גרם לאנשים לבכות מצחוק כשאחד מהם שאל: "אנשים לא מסתכלים על אור השמש אף פעם?". שני כתב: "זה רק מנורת לילה שחוברה הפוך", שלישי טען כי: "היה נראה כאילו המוח שלה התנפח כשהיא הסתכלה למטה" ואחר צחק: "אם נהיה פיירים, דווקא כדאי לפעמים לכבות את השמש".

עוד בוואלה!

אישה נדהמה לגלות תא סודי במכונת הכביסה שלה

לכתבה המלאה

הסרטון המפליל

ואנחנו נזכרנו ברגע הזה מ'חברים'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully