וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדייסון מזהירים: אל תנסו את טריק ניקוי שואב האבק ששובר את הרשת

17.2.2020 / 0:02

חולת ניקיון שיתפה בפייסבוק שהיא שוטפת את שואב האבק שלה באמבטיה וקיבלה מבול של תגובות, חלקן מפרגנות אך רובן טוענות שהשתגעה: "חשבתי שרק מוניקה מחברים מסוגלת לזה". המחלוקת שנוצרה ברשת אילצה את הנהלת דייסון להתערב ולקבוע מי צודק

דייסון/צילום: מייקי לוי

חולת ניקיון עוררה סערה ברשת לאחר שחשפה כי היא שוטפת באמבטיה את שואב האבק שלה. בתמונות ששיתפה בעמוד הפייסבוק המוקדש לענייני ניקיון "אוהבים את גברת הינץ'" היא הראתה כיצד פירקה את שואב האבק של דייסון והכניסה את חלקיו (מינוס החלקים החשמליים) לאמבטיה מלאה במים, שם השרתה אותם למשך הלילה. היא הציגה את התוצאות: מים עכורים שמוכיחים עד כמה שואבי האבק שלנו מלוכלכים.

על אף שעל נושא הלכלוך אין מה להתווכח, הפוסט יצר מחלוקת בנושא ועורר את השאלה -האם זה נכון לשטוף שואב אבק במים והאם בכלל יש לזה טעם?

לשטוף או לא לשטוף?

שואב האבק של דייסון. פייסבוק, צילום מסך
צילום מסך, פייסבוק We Love Mrs Hinch/צילום מסך, פייסבוק

"אני מצטער, אבל זו טיפשות ברמה גבוהה", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "מה? מי לכל הרוחות שוטף את שואב האבק שלו? חשבתי שרק מוניקה מחברים עושה את זה וגם אז היא רק שאבה את הוואקום". אדם שלישי הוסיף "אני היחיד שמתחרפן מהרעיון הזה?". אחרים הודו שגם הם שוטפים ככה את שואב האבק שלהם: "גם אני שטפתי ככה את שואב האבק בסוף השבוע האחרון והוא עובד ונראה כמו חדש. אני לא רואה שום בעיה עם זה. כל עוד לא מכניסים חלקים חשמליים לאמבטיה ומוודאים שהחלקים מתייבשים לחלוטין לפני חיבורם חזרה, אין עם זה שום בעיה".

"אני מצטער אבל זו טיפשות ברמה גבוהה"

שואב האבק של דייסון. פייסבוק, אתר רשמי
צילום מסך, פייסבוק We Love Mrs Hinch/אתר רשמי, פייסבוק

המחלוקת החריפה עד כדי כך שבחברת דייסון נאלצו להתערב - והתשובה שלהם היא חד משמעית: בהחלט לא לעשות את זה. על אף ששיטת הניקיון הזאת אכן מסירה את כל הזוהמה מהמכונה - ומצטבר בה לא מעט מתברר, בדייסון מזהירים ששטיפת השואב במים עלולה להרוס אותו. היצרנים טוענים שיש לנקות את השואב במגבת וכי יש רק חלק אחד בשואב שניתן לשטוף אותו במים ללא חשש: "איננו ממליצים לאנשים לחשוף את שואבי האבק שלהם למים. עליהם להישמע להוראות הניקוי המופיעות במדריך המצורף למכונה בעת הרכישה. הרכיב היחיד שניתן לשטוף במים הוא המסנן, אותו יש לשטוף כל שלושה חודשים כדי לתחזק את המכונה. כדי לנקות רכיבים אחרים, אנו ממליצים להשתמש במגבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully