וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד הכושר החדש: האם עבודות הבית יכולות להחליף הליכה למכון?

8.2.2020 / 0:15

הפעילויות היומיומיות שכולנו עושים יכולות לסייע לנו לשרוף הרבה יותר קלוריות מהכמות שאנחנו שורפים בדרך כלל - כך טוענת מאמנת הכושר ג'יין ווק, שאפילו חושפת תוכנית מפורטת כיצד ניתן לעשות את זה נכון

diaryofafitmommyofficial

הייתם רוצים להנות מהיתרונות של הפעילות הגופנית מבלי לעלות על בגדי ספורט ובלי להזיע כמו משוגעים בחדר כושר מלא מזיעים נוספים? ובכן, מסתבר שכל אחד יכול לעשות את זה מבלי להוציא כסף ולבזבז זמן יקר. רובכם בוודאי שמעתם על הטרנד החדש בעולם הכושר הגופני שנקרא היט - HIIT - High-intensity interval training (אימון הפוגות בעצימות גבוהה). מדובר בפעילות גופנית אינטנסיבית - אימון רציף המחולק לקטעי עבודה המשלבים בין אימון אירובי לכוח, כמעט ללא מנוחה, דבר המוביל לעבודה אפקטיבית ומאתגרת במיוחד. אבל מה שכנראה לא ידעתם הוא שאתם יכולים לעשות אותו תוך כדי הפעילות היומיומית שלכם, ומבלי שתצטרכו להתלבש וללכת למכון הכושר.

הכירו את ה-HIIPA - High Intensity Incidental Physical Activity - אימון הפוגות מקרי בעצימות גבוהה. בירחון הבריטי של "בריאות וספורט" שהתפרסם בחודש שעבר, מדעני ספורט מרחבי העולם מסבירים שהרבה מהפעילויות היומיומיות שאנחנו עושים יכולות להיחשב כ"פעילות באינטנסיביות גבוהה" אם אנחנו עושים אותן עם מספיק התלהבות ומרץ. אבל עד כמה זה באמת קל לבצע את הפעולות הללו? המאמנת האישית ג'יין ווק הדגימה כיצד בפעילויות יומיומיות שכולנו עושים, ניתן לשרוף הרבה קלוריות. נכון, הטיפים שלה מתאימים יותר לשגרה יומית של אדם ללא עבודה, אבל ניתן לקחת מהם טיפים להתנהלות בריאה יותר בחיים של כולנו.

כך משלבים את עבודות הבית עם תרגילי כושר. ShutterStock
כך משלבים את עבודות הבית עם תרגילי כושר/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully