וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחאה נגד מארי קונדו, גורו הניקיון והסדר: חדרים הפוכים ומטונפים

17.12.2019 / 0:03

מארי קונדו הפכה לכוהנת של ממש בזכות העצות והטיפים שלה לניקיון וסדר עד כדי שלמות. אלא שכמה נשים התארגנו ברשת ופתחו במחאה באמצעות העלאת תמונות של בתיהן המטונפים והמבולגנים. כך זה נראה

מערכת וואלה!

גורו הסדר היפנית מארי קונדו, הפכה לאחת הנשים המשפיעות ומוכרות בעולם בזכות טרנד ה"קון-מארי", שקרוי על שמה, לאחר שפרצה לחיינו חמושה בקופסאות וארגוניות ולימדה אותנו שהחיים יכולים להיות יפים יותר כשלכל חפץ יש בית וכשלומדים להיפרד מחפצים שלא מציתים בכם שמחה. העצות שלה לניקיון ומינימליזם הפכו אותה לנערצת על ידי מיליונים, אולם לאחרונה התארגנה לה קבוצה של נשים שהחליטו לצאת נגד התופעה שהיא מייצגת והחלו לפרסם ברשת תמונות של חדרים מבולגנים כדי לתת קונטרה לגורו היפנית.

הן העלו לאינסטגרם תמונות של חדרי שינה הפוכים ומלכולכים כדי להביע את מחאתן כלפי פילוסופיית השלמות של קונדו. הטרנד הזה אפילו הפך לנושא שיחה במגזין ELLE, שם כמה סטייליסטיות משפיעות כתבו שהן יותר משמחות להעלות תמונות של חדרים לא נקיים ולא מסודרים, בלשון המעטה.

"יש לי בקבוק של קטשופ על הארונית שלי עכשיו", כתבה אחת מהגולשות שמשתתפות בטרנד, "יש לי גם בקבוק מים על הרצפה". אישה אחרת הסבירה את המטרה וכתבה: "אנשים לא מעוניינים לראות שלמות. מדובר פה בלהרשות לעצמך להיות קצת יותר אנושי".

רמי קאסימיר, שמחזיקה ביותר מ-16 אלף עוקבים באינסטגרם, תמכה במאבק ואמרה: "רוב האנשים כיום רק רוצים כנות, גם אם זה אומר שהחדר שלך מבולגן והחיים שלך הפוכים. כולם רוצים לראות שהם יכולים גם להרגיש שהם נורמלים".

הסופרת שרה נייט הסבירה ל-ELLE: "זה נועז ואמיץ לחשוף את חדר השינה שלך למרות שהוא מבולגן. זה גם יחסוך לך הרבה כסף, זמן ואנרגיה כדי לבזבז אותו על דברים שאת באמת תהני מהם".

עוד בוואלה!

פשע מאורגן? האישה שטוענת - "מארי קונדו גנבה לי את השיטה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully