וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוויחו פעמיים: עברו כדי להיות קרובים לנכדים והתחדשו בדירה מעוצבת

בשיתוף ARCDB

17.10.2018 / 12:24

בדירת קבלן הזו מתגורר זוג שהלך אחר הלב ועבר מחיפה לפתח תקווה, על מנת להתקרב לנכדים. שינוי בפרוגרמה יצר בית מרווח ומואר, שמתאים לצרכי כל בני המשפחה, הגדולים והקטנים כאחד. ככה זה כשאוהבים

דירת 5 חדרים בפתח תקווה. נדב פקט,
הגוונים הצהובים מכניסים פרץ של חיוניות לחלל/נדב פקט

הדיירים: זוג מבוגר
מיקום: פתח תקווה
שטח: דירת 5 חדרים
עיצוב פנים: שלומית דאובה


אומרים שהבית הוא היכן שהלב נמצא ואולי זו הסיבה שסבים וסבתות רבים הולכים בעקבות האהבה ומעתיקים את מקום מגוריהם לפי הכתובת של ילדיהם ונכדיהם. מעצבת הפנים שלומית דאובה ליוותה זוג שרכש דירת קבלן סטנדרטית בפתח תקווה ועבר אליה מחיפה, על מנת לגור ליד צאצאיהם.

"התעורר הצורך להתאים את המרחב בדיוק מקסימלי לצרכיהם. הם ביקשו תחושת מרחב תוך חשיבה עתידית. ביטלנו חדר אחד על מנת להגדיל ולרווח את הסלון והמטבח, ותכננו את החללים כך שהבית ישרת אותם גם בעתיד. התהליך כלל הרחבת פתחים, הגדלת המקלחון ויצירת תאורה חזקה אך נעימה עם אופציות הדלקה שונות ,המתאימה לבני הגיל השלישי" אמרה המעצבת.

דירת 5 חדרים בפתח תקווה. נדב פקט,
הסלון - סולידי אך עם קריצה רעננה/נדב פקט

הדירה מעוצבת בסגנון קלאסי, מרגיע ונעים ומבוססת על פלטת גוונים של אפור ולבן עם נגיעות חמימות. אלו התאפשרו ע"י שילוב של אלמנטים מעץ אגוז והוספת נגיעות של צבע צהוב מאיר עיניים בכורסה שבסלון, אלמנטים בשטיח ואפילו בסטריפים של קונסטרוקציית שולחן האוכל.

הרצפה רוצפה באריחים אלגנטיים ומבריקים בגודל לא סטנדרטי של מטר על מטר, ליצירת מראה מרווח, אחיד וחלק ככל האפשר. כמו כן, בתקרה בוצעו הנמכות כדי לשמור על מינימליזם בחלל, והוטמעו בה גם גופי תאורה, מערכות אוורור וסאונד. הוויטרינות הגדולות מכניסות פנימה אור טבעי ואת הנוף האורבני, שמתמזג עם העיצוב של פנים הדירה.

עוד באותו נושא

הצצה לבית בשרון שהיינו שמחים לעבור אליו עכשיו!

לכתבה המלאה
דירת 5 חדרים בפתח תקווה. נדב פקט,
גופ התאורה שנתלו מעל האי בולטים על רק המינימליזם של יתר אמצעי התאורה בבית/נדב פקט

"הזוג עבר מבית גדול וחיפש פתרונות אחסון לפריטים שהביא עמו. יצרנו קיר אחסון לבן סביב הטלוויזיה, עם ארונות ומדפים הבולטים החוצה. בנישה בצד שולבו מדפי זכוכית מרחפים, המהווים תצוגת ראווה לכלי הכסף שבעלת הבית צברה במשך השנים".

הפריטים השונים בעיצוב תורמים לתחושה הקלילה, תוך חשיבה פרקטית. ממרחב התנועה דרך שולחן זכוכית שקוף בפינת האוכל שנפתח בקלות לאירוח ועד ווילונות גלילה - כל אלו תורמים להשגת תחושה חמימה ופרטיות. בכניסה לדירה שקוע ארון קיר בחיפוי של מראה, שיוצרת תחושה של חלל גדול יותר ולמעשה מסתיר את ארון החשמל והתקשורת. על הדרך הוא משמש גם כמקום לשמירה על פריטים כמו תיקים ומעילים בהישג יד. הספה האפורה שהוצבה בסלון ארוכה דייה לישיבה משפחתית בנוחות מקסימלית.

דירת 5 חדרים בפתח תקווה. נדב פקט,
ויטרינת זכוכית מכילה את אוסף הכלים של בעלת הדירה/נדב פקט

המטבח ממשיך את הקו הנקי בצבע לבן, עם ארונות סגורים ומדפים פתוחים. חלקו הגבוה של האי משמש למלאכת הבישול ואילו החלק הנמוך יותר הוא דלפק לישיבה ואירוח. גם גופי התאורה היורדים כלפי מטה ומוסיפים לאווירה היוקרתית במטבח ובולטים במיוחד בנוכחותם, על רקע גופי התאורה השקועים והמינימליסטיים האחרים שנמצאים בבית.
חדר השינה מאופיין בגוונים בהירים, עם ארונות מקיר לקיר ותאורה מרכזית ששוטפת באור את החלל. הרצפה בחדר זה היא רצפת פרקט, ומוסיפה מקור חמימות לחדר.
במבואה - ארון גדול בעל דלת מראה שמייצר משחק מעניין של שקיפויות ותחושה של גודל ועומק.


בקרו בפרויקטים נוספים של מעצבת הפנים שלומית דאובה

דירת 5 חדרים בפתח תקווה. נדב פקט,
סקלת הגוונים של לבן-אפור-צהוב ממשיכה גם בחדר הרחצה/נדב פקט
דירת 5 חדרים בפתח תקווה. נדב פקט,
ארון קיר הענק שבחדר השינה נטמע בתוכו/נדב פקט
דירת 5 חדרים בפתח תקווה. נדב פקט,
חיפוי שיש בחדר הרחצה/נדב פקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully