וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו שהתפנה לה הסופ"ש: הבתים של לנה דל ריי מבפנים

4.9.2018 / 6:45

למרבה אכזבת המעריצים, הזמרת החליטה לבטל את הופעתה בישראל ולהישאר בבית, מה שעבור המדור הייתה הזדמנות לבדוק איך נראה הבית (או הבתים) של לנה דל ריי מבפנים. קומפלקס בתים כפול מפואר בהוליווד הילס, עם שיק של הוליווד הישנה, בריכה ונוף חלומי הוא רק ההתחלה

בית של לנה דל ריי. יח"צ,
הבית הראשי של דל ריי בהוליווד הילס/יח"צ

חובבי המוזיקה בישראל עדיין מתאוששים מההחלטה של לנה דל ריי לבטל ברגע האחרון בלחץ של תומכי החרם התרבותי על ישראל את ההופעה שתוכננה לה בשבוע הבא בפסטיבל מטאור. זו הפעם השנייה שהכוכבת האמריקאית מבטלת הופעה בארץ. גם לפני ארבע שנים נקבעה לה הופעה, אך כמו אז, גם הפעם היא הודיעה ברגע האחרון שהיא מחליטה להישאר בבית.

המעריצים שציפו לבואה אולי עצובים, אבל עבורנו זו הזדמנות טובה להציץ אל הבית הזה - או יותר נכון - הבתים הללו, ולבדוק: איפה תבלה לנה דל ריי את סוף השבוע, במקום זה שתוכנן לה בגליל העליון?

בית של לנה דל ריי. יח"צ,
כניסה ראשית דרמטית אל הבית הגדול מבין השניים בהוליווד הילס/יח"צ

לשמחתה של הזמרת הצעירה, יש לה כמה וכמה אופציות. לפני שנתיים רכשה דל ריי בת ה-33 שני בתים בשכונת הוליווד הילס שבמרכז לוס אנג'לס, המהווה חלק מהרי סנטה מוניקה ומקום מגוריהם של שורה ארוכה מאוד של סלבריטאים אמריקאים. אבל דל ריי לא סתם רכשה שני בתים, אלא שני בתים שנמצאים על מגרשים סמוכים. בכך היא יצרה - בהשקעה של כמעט שישה מיליון דולרים - מתחם מגורים ענק פרטי משלה. "מעלה דל-ריי", אם תרצו. רכישה של שתי אחוזות סמוכות לצורך פרטיות מקסימלית היא לא דבר נדיר בקרב עשירי ארצות הברית. גם לקיילי ג'נר, נזכיר, יש שתי אחוזות שעלו לה יחד מעל ל-4 מיליון דולרים, והם מהווים את נווה המדבר הפרטי שלה.

עוד באותו נושא

שלושה בדירה אחת: בית פרטי מושלם בהוד השרון

לכתבה המלאה
בית של לנה דל ריי. יח"צ,
500 מ"ר בית שיושב על שטח כולל של שני דונם/יח"צ

בתחילה רכשה דל ריי בית פרטי צנוע יחסית במחיר של קצת יותר מ-2 מיליון דולרים, אך מיד אחריו רכשה את הבית השכן והגדול יותר במחיר של 3.7 מיליון. כמה גדול? שטחו של הנכס הוא יותר מ-500 מטרים רבועים והוא בנוי על שטח פרטי כולל של יותר משני דונם. בתוכו נמצאים לא פחות משישה חדרי שינה, שבעה חדרי אמבטיה, וסלון רחב ידיים ממנו מוביל אל הקומה השנייה גרם מדרגות כפול ומרשים. בבית הותקנו חלונות גבוהים בכל קירותיו והוא מואר ומלא אוויר, וכמו ברצפה ובריהוט, כך גם בתקרה הגבוהה שולטים גווני עץ כהים ואלגנטיים.

בית של לנה דל ריי. יח"צ,
כמו בסרטים - גרם מדרגות כפול ומרשים מוביל אל הקומה השניה/יח"צ

יחד עם הבית השני כולל מעלה דל-ריי בריכה דמוית לגונה, מרכז ספא, חניה מקורה לארבעה כלי רכב, מטע של עצי פרי ובית הארחה למשפחה וחברים. המיקום הגבוה של המתחם מעניק לו נוף פנורמי עוצר נשימה של גבעות הוליווד. אין ספק שמבט אליהן תוך ישיבה בפטיו מספק את ההשראה המושלמת לכתיבת להיט הפופ הבא.

המתחם הכפול של דל ריי בהוליווד הילס הוא לא הנכס היחיד שבבעלות הזמרת שלא נזכה לראות השנה. בשכונה אחרת במרכז לוס אנג'לס, "פארק האנקוק", מחזיקה דל ריי בבית נוסף שגם אותו רכשה לא מזמן בסכום של 2.5 מיליון דולרים, אבל היא לא מרבה לשהות בו. הסיבה: הוא זמין מדי עבור מעריצים. אלה נהגו מעת לעת להתגודד מחוץ לבית ואפילו להקים אוהלים ולישון בסמוך לכניסה אליו, בתקווה לראות את הזמרת האהובה חולפת על פניהם.

בית של לנה דל ריי. יח"צ,
האקוסטיקה כאן בטח מצוינת - התקרה בחלל המגורים מגיעה לגובה יוצא דופן/יח"צ

אבל עם כל הכבוד להרי סנטה מוניקה ולמרכז לוס אנג'לס, דבר אחד ספציפי אין שם - חוף ים. מהסיבה הזאת הוסיפה דל ריי לאחזקות הנדל"ן שלה בקליפורניה גם בית חוף נאה במאליבו. דל ריי שילמה על הבית, ששוכן רק כמה מטרים ספורים מהגלים של מי האוקיינוס השקט, סכום של 3 מיליון דולרים. בית החוף הזה שבנוי מעץ משתרע על שטח של 265 מטרים רבועים ומכיל ארבעה חדרי שינה. מכולם אפשר לצפות אל הגלים, אבל החלק החשוב ביותר שלו הוא המרפסת הענקית הצופה אל עבר האופק. אגב, הבית הזה ממש שימש כלוקיישן צילום עבור הקליפ של אחד משיריה המפורסמים, High by the beach.

למרות שרצועת החוף של מאליבו פופולארית בקרב עשירי קליפורניה, לבית החוף של דל ריי יתרון מובהק - הוא נמצא בין מצוקים לבין מורדות סלעים, מה שמבטיח שאין שכנים ויש הרבה שקט ממעריצים - בין אם נלהבים, ובין אם מאוכזבים.

בית של לנה דל ריי. יח"צ,
אי ענק מגדיר את הגבול בין המטבח לכניסה/יח"צ
בית של לנה דל ריי. יח"צ,
כסאות בר מגולפים ומעץ מכשירי חשמל מנירוסטה בחלל המטבח/יח"צ
בית של לנה דל ריי. יח"צ,
אחד מחדרי השינה - מרשים ובו זמנית חמור סבר/יח"צ
בית של לנה דל ריי. יח"צ,
לימי הבינג' - מסך הקרנה נשלף ממוקם מול המיטה/יח"צ
בית של לנה דל ריי. יח"צ,
החלונות הגבוהים בחלל המגורים נראים כמו יצירות אמנות על הקירות/יח"צ
בית של לנה דל ריי. יח"צ,
בחדר הרחצה - אמבטיה פריסטנדינג שצופה אל נוף ירוק של צמחיה/יח"צ
בית של לנה דל ריי. יח"צ,
מהבריכה אפשר לנופף לשלום לשכנים המפורסמים שמתגוררים באזור/יח"צ
בית של לנה דל ריי. יח"צ,
ביתה של דל ריי במאליבו - עומד על מצוק מבודד ומטר מהמים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully