וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד אחת בכיס: אלאניס מוריסט מכרה את האחוזה בלוס אנג'לס

30.7.2018 / 10:53

עשרים שנה שאלאניס מוריסט קראה למקום היפהפה הזה בית. הנכס המרשים ששוכן בלוס אנג'לס כולל שבעה חדרי שינה חלומיים, מטבח עצום ובריכת שחייה המוקפת בצמחיה. רגע לפני שהיא עולה על הבמה בארץ הנה הזדמנות להציץ לסביבת המגורים של הכוכבת

צילום: ניר פקין עריכה: טל רזניק

(בווידאו: אלאניס מוריסט מסתובבת בשוק הפשפשים ביפו, 2012)

הזמרת הקנדית אלאניס מוריסט תופיע הערב (שני) בישראל בפעם השלישית, והדבר הראשון שקופץ לעין הוא התספורת החדשה שלה: מוריסט נפרדה לפני כמה שבועות מהשיער הברונטי הארוך שהפך עם השנים לאחד מסימני ההיכר שלה והיא מגיעה אל החום הישראלי עם תספורת הולמת, קצרה וקיצית. אבל לא רק מהשיער הארוך היא נפרדה - לאחרונה מוריסט הוציאה למכירה את הבית שבו התגוררה ב-20 השנים האחרונות בעסקה שאף הניבה לה רווח נאה במיוחד.

מדובר באחוזת ענק השוכנת בשכונת ברנטווד היוקרתית בלוס אנג'לס, המתהדרת בשבעה חדרי שינה הכוללים חדר רחצה צמוד ומשקיפים אל הגן הפרטי. קל להבין מדוע בחרה מוריסט להתגורר בבית הזה במשך כל כך הרבה שנים: מדובר באחוזה פרטית בסגנון ים תיכוני המשתרעת על פני 480 מ"ר ונראה שהיה בה את כל מה שנחוץ לזמרת ולבעלה, הראפר מריו טרידווי ולשני ילדיהם בני השבע והשנתיים שיתלוו אל הזמרת בביקורה השבוע בישראל. הבית כולל לא רק סלון עצום ומטבח ענק אלא גם חדר ספא, גן פרטי גדול ומטופח שבצמוד לו נמצאת בריכת שחייה המשקיפה אל עבר נוף ירוק, אזור עם מגרש משחקים לילדים ואפילו וחצי מגרש כדורסל.

הבית של אלאניס מוריסט. צילום מסך,
בחירה של פריטים וחפצים שלווים ומרגיעים/צילום מסך

הנכס נבנה בשנת 1951 והוא שופץ בקפידה כמה וכמה פעמים מאז. מוריסט רכשה אותו בתחילת שנות ה-90 במחיר של 1.79 מיליון דולר (6.5 מיליון שקל) ומכרה אותו רק לאחרונה בסכום של פחות מ-5.32 מיליון דולר (19.4 מיליון שקל). הזמרת המצליחה עשתה רווח יפה מהעסקה, שהכניסה לה 3.5 מיליון דולר, שהם 12.7 מיליון שקל. שכונת ברנטווד בלוס אנג'לס פופולרית למדי בקרב סלבריטאים ומתגוררת בו גם ליאה מישל, ובעבר שכן בה אפילו ביתה של לא אחרת מאשר מרילין מונרו. רק לאחרונה עבר לשם שחקן הקולנוע ומנחה הטלוויזיה הבריטי ג'יימס קורדן.

קומת הקרקע של ביתה של מוריסט עוצבה כחלל פתוח עם שני אזורי מגורים נפרדים, ומדרגות עץ מובילות לקומה הראשונה ומסדרון פתוח משקיף כגלריה אל החלל המרכזי שמתחת. בכל רחבי הבית הותקן פרקט עץ בהיר, והחדרים עוצבו גם הם בסגנון בהיר ומודרני עם ספות וכורסאות לבנות שמשלימות אותן כריות בעיצובים גיאומטריים.

ארובת לבנים ענקית היא אחד המוטיבים המרכזיים של הסלון (בסך הכל יש חמישה תנורי עצים שונים בבית) והחלונות מהרצפה עד תקרת החדר משקיפים אל הגן הירוק. לצד הסלון מוקמה פינת האוכל עם שולחן זכוכית ומושבים לשישה אנשים, בדומה לסלון גם הם בצבעי לבן ולצדה, ארון עץ בו מוצגים פריטים דקורטיביים וכלי זכוכית. המטבח העצום נראה כמו כזה ששרת נאמנה את המשפחה בת ארבע הנפשות בעת ארוחות משפחתיות. הותקנו בו מספר רב של ארונות ומגירות בין הקירות, כולם בחיפוי עץ בהיר, והוא מאובזר בתנור נירוסטה כפול ומקרר לאחסון בקבוקי יין.

עוד באותו נושא

נשלח הביתה במונדיאל אבל בואו תראו איזה בית

לכתבה המלאה
הבית של אלאניס מוריסט. צילום מסך,
לוק נקי ואלגנט/צילום מסך

חדר השינה בקומת הקרקע מאופיין בקירות לבנים נקיים עם כריות בצבעים ניטרליים ושטיח המוסיף צבע לחדר המרווח, הכולל גם הוא חלונות בגודל כפול המשקיפים על הגן הפרטי. האמבטיה של החדר מוקפת חיפוי אבן, מוטיב חוזר ברחבי הבית, והיא משקיפה אל הגן הירוק דרך חלון קשתי ענק. לחדר שינה נוסף באותה הקומה גישה למרפסת פרטית עם תחושה מוארת ומאווררת הודות לחלונות ענקיים. גם החדר הזה מעוצב בגווני לבן עם ריצוף עץ ומיטה מעוצבת. שאר החדרים וחדרי האמבטיה שלהם שומרים על עיצוב דומה: הרבה עץ בקווים נקיים, צבעים בהירים, עם מוטיבים של קירות בחיפוי אבן. בחלק מחדרי השינה אף הותקן אח ובכולם פוזרו יצירות אמנות מודרנית.

אחד מנקודות השיא של הבית הוא בריכת שחייה וספא פרטי מושלם, כדי להירגע בו עם בני משפחה וחברים. הבריכה כוללת גם ג'קוזי והיא מוקפת בכיסאות שיזוף מעץ עליהם אפשר להתרגע מול קו הרקיע של לוס אנג'לס. בצד דק העץ החיצוני יש גם אח חיצוני למדורות ליליות והוצבה מיטה חיצונית מוצלת, זאת מול עצי בננה ודקל המעניקים לחצר הבריכה אווירה של חופשה טרופית. למרות הרווח היפה שעשתה מוריסט ממכירת של הבית, אין ספק שהיא עוד תתגעגע אליו.

הבית של אלאניס מוריסט. צילום מסך,
מטבח מרווח במיוחד - כי כשיש ילדים המצב מחייב/צילום מסך
אלאניס מוריסט. Williams & Hirakawa,
יש לה טעם גם בעיצוב הבית - אלאניס מוריסט/Williams & Hirakawa
הבית של אלאניס מוריסט. צילום מסך,
קמינים בחדרי השינה/צילום מסך
הבית של אלאניס מוריסט. צילום מסך,
חדרי שינה עם מרפסות/צילום מסך
הבית של אלאניס מוריסט. צילום מסך,
אחד ממספר חדרי רחצה/צילום מסך
הבית של אלאניס מוריסט. צילום מסך,
בריכה מוקפת בירק/צילום מסך
הבית של אלאניס מוריסט. צילום מסך,
נבט מבחוץ על האחוזה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully