וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך הביתה אבל בואו תראו איזה בית: כאן גרה משפחת מסי

אור רוזנשטיין

1.7.2018 / 15:44

הוא נחשב לאחד הנכסים היפים בשכונה, משקיף לים התיכון עם בריכת שחייה, שפע של אטרקציות לילדים ותעופה המוגבלת מעל כל שטחו. ליאו מסי אמנם חווה מפח נפש אתמול אבל היי, לפחות יש לו בית מושלם לחזור אליו

ההפסד הגדול של ארגנטינה לצרפת: באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2018

לבו של מסי נשבר אתמול על המגרש במשחק נגד נבחרת צרפת, כאשר הבין שהוא הולך הביתה מוקדם מכפי שציפה. בעוד תמונות מההפסד המתוקשר - מסי על הדשא, מבט אבוד בעיניו, כאילו אינו יודע לאן הולכים מכאן - ושמועות על פרישה מהכדורגל הבינלאומי פושטות ברחבי האינטרנט כמו אש בשדה קוצים, החלטנו לבדוק בדיוק לאיזה מין בית חוזר אחד השחקנים המפורסמים בעולם.

מסי ומשפחתו - אשתו אנטונלה וילדיהם מטאו, תיאגו, קריאו התינוק ושני כלבים - חיים בשכונת בלמאר, אחד הפרברים היוקרתיים ביותר של מחוז קטלוניה. השכונה עצמה שוכנת בעיר החוף Castelldefels אשר מחוץ לברצלונה. אחד מיתרונותיה הברורים של השכונה - שהפך אותה לפופולארית מאוד בקרב כדורגלנים בספרד - היא הקרבה לאצטדיון הכדורגל Camp Nou ולמחנה האימונים Ciutat Esportiva. יתרון נוסף הוא המיקום האקסקלוסיבי אך הדיסקרטי, כאשר 25 ק"מ בלבד מפרידים בין השכונה היוקרתית לבין ברצלונה, מה שמאפשר איזון טוב בין העיר הגדולה לבין הפרטיות, מצרך נדיר ונכסף עבור הסלבס הגדולים.

הבית של מסי. צילום מסך,
סגנון בנייה מודרני עם שפע של אטרקציות לילדים/צילום מסך

בעוד מסי רכש את האחוזה שלו בסכום של 1.8 מיליון אירו בשנת 2009 כיום, בית ממוצע בשכונה יעלה כ-4.5 מיליון אירו - וכמובן שהבית של מסי כלל אינו נחשב בית ממוצע, ותורם את חלקו לעליית מחירי הנדל"ן באזור.

האחוזה שאשר עלות שיפוצה גבוהה מ-6 מיליון אירו, בנויה לטעמו המדויק של הכדורגלן: בניין מודרני, בעל מרפסות פתוחות וחלונות פנורמיים רבים, המאפשרים לדיירי הבית להשקיף אל חוף הים התיכון ואל הגבעות היפהפיות של קטלוניה.

האחוזה, המוקפת בגנים עצומים בגודלם, מעוצבת מבפנים בסגנון ים תיכוני די צנוע, עם קירות בהירים ורצפות עץ. הריהוט צבוע בעיקר בבז' ובחום, כאשר הרצפות מאופיינות בגוונים בהירים ואילו הריהוט עשוי בעיקר מעץ אגוז בהיר או כהה. הספות והכורסאות עשויות מבד ומקטיפה, כאשר הגוונים שלהן נעים בין בז' בהיר לאפור או חום כהה. מחוץ לבית ניתן למצוא דק שיזוף ולצדו בריכת שחייה, ברביקיו ופינת אוכל חיצונית וכמובן איך אפשר שלא- מגרש משחקים עבור ילדיהם של הזוג מסי. בנוסף, כוללת האחוזה גם חדר כושר ומגרש כדורגל קטן, כמתבקש מהמעמד, בכל זאת מישה וצריך לשמור פה על כושר - גם אם יש הפסדים קשים לפעמים.

עוד באותו נושא

5 סוויטות מפנקות ונוף מרגיע: כוכב ה-NBA מוכר את הבית

לכתבה המלאה

אבל אל תתנו לתמונות המשפחתיות המתוקות להטעות אתכם - מסי כלל אינו שכן פשוט: לאחרונה נדחתה התכנית להרחיב את שדה התעופה El Prat בברצלונה, משום החשש לתנועה אווירית מוגברת מעל לביתו של הכדורגלן. בנוסף, העיתונים המקומיים מדווחים כי הכדורגלן המפורסם רכש את הבית של השכן שלו על מנת לשמור על רמת רעש נמוכה בסביבת ביתו. בין השכנים שמסי עדיין לא רכש את ביתם ניתן למצוא את חבריו לנבחרת ברצלונה, לואיס סוארס ופיליפה קוטיניו.

ומה לגבי פרשת הבית בצורת כדורגל?
בשנת 2016 מעצב בשם לואיס דה גארידו טען כי הוא עיצב ובנה בית עבור מסי, המעוצב כולו בצורת כדורגל. התכניות וההדמיות המגלומניות פורסמו אמנם בכל מקום והופצו ברשת, ואף הטעו את הציבור לחשוב שזהו אכן ביתו של הכדורגלן המפורסם, אולם מסי ואביו מכחישים בטענה כי מעולם לא היה להם כל קשר עם המעצב.

הבית של מסי. צילום מסך,
רגע משפחתי בסלון/צילום מסך
הבית של מסי. צילום מסך,
מסי והילדים בסלון/צילום מסך
הבית של מסי. צילום מסך,
מבט מהמרפסת של מסי אל הבריכה/צילום מסך
הבית של מסי. צילום מסך,
מבט מלמעלה על הבית של מסי/צילום מסך
הבית של מסי. צילום מסך,
הבית המזויף של מסי בצורת כדורגל/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully