וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים? אלה 7 הטרנדים שמככבים בקטלוג איקאה החדש

8.8.2018 / 8:31

רגע לפני שקטלוג הענקית השבדית נוחת אצלכם בתיבות הדואר איתרנו את המגמות הבולטות שישלטו השנה בדפי הכרומו הצבעוניים - מלבד הרהיטים המוכרים. מגוונים מתוחכמים ועד צורות גאומטריות

קטלוג איקאה 2019. יחצ,
קטלוג איקאה 2019/יחצ

לעיתים, זה מרגיש כמעט כמו יום הולדת. המתנה שכולנו אוהבים למצוא בתיבות הדואר שלנו מדי שנה תגיע ממש בקרוב (עוד שבועיים ליתר דיוק), וממה שראינו עד כה - קטלוג איקאה 2019 הוא מתנה עשירה, שמצליחה לפרוץ את גבולות השטנץ המוכר של השנים האחרונות. מעבר להצגה של קולקציות חדשות, אין ספור ממתקי עיניים מפתיעים ורעיונות מקוריים לצביעת הבית, הקטלוג הנוכחי הוא הצצה נהדרת לטרנדים שישטפו את עולם העיצוב בשנה הקרובה ולפיהם נעצב את סביבת המגורים שלנו.

הנה כמה מהטרנדים בקטלוג שיאפיינו את 2019, שעניינו אותנו במיוחד.

עיצוב גוון על גוון

עיצוב מונוכרומטי הוא לא חידוש ונמצא בשטח כבר שנים. עם זאת, בחירה במראה של התאמת גוונים מוחלטת, כמעט מוגזמת, של כלל הפריטים בחלל - זה כבר סיפור אחר. הטוטאליות של הלוק הזה שואבת, חזקה ומרעננת בו זמנית, ובניגוד למה שעלול להצטייר - הסגנון לא שמור לאמיצים בלבד. בחרו לכם צבע מועדף, רצוי אחד מרגיע, והשתמשו בו בקירות, ספות, כריות ופריטים דקורטיביים אחרים שיש לכם בסביבה. ההצלחה מובטחת.

קטלוג איקאה 2019. IKEA,
ריבוי רבדים של אותו גוון/IKEA

נקודות

באנגלית פאטרן הנקודות הזה נקרא polka dots, ואילו אצלנו - פשוט נקודות. כשהנקודות הופיעו לראשונה בתחום עיצוב הבית, הן היו מדויקות בצורתן, והסתדרו תמיד במבנים מושלמים. איקאה משנה את פני הדברים , מנערת את ההרגלים שהתקבעו וגורמת לנקודות שלה "לרקוד פולקה" - כריות ושטיחים עם הדפסים משוחררים של נקודות במבנים חופשיים מחכות לכם בקולקציות החדשות. לא ברור האם האמנית הדגולה יאיוי קוסמה היא שגרמה לעולם העיצוב להתאהב בנקודות, כך או אחרת הן כאן - והן בהחלט יוצאות מהגלריות אל הבית שלנו בהמוניהן.

עוד באותו נושא

איקאה מצטמצמת ומוותרת על ההאנגרים הגדולים

לכתבה המלאה
קטלוג איקאה 2019. IKEA,
נקודות בסידור חופשי משתלטות על הדפסי הטקסטילים/IKEA

משושים

אם כבר מדברים על פאטרנים - המשושים מתפרצים מכל עבר בקטלוג איקאה החדש. שילוב של צורות גאומטריות בעיצוב הוא קלף מנצח חוצה עשורים וסגנונות. בקטלוג החדש אהבנו במיוחד את השיק שיוצר מראה האריחים המשושים, במיוחד כשהם מופיעים על קיר שנצבע בגוון זהה. המשושים שבים ומופיעים גם על גבי החזית של שידת VASSVIKEN בקולקציית BEST.

קטלוג איקאה 2019. IKEA,
פאטרן המשושים משתלב במטבח בצורת אריחי קרמיקה/IKEA

הוורדרד המלוכלך

הוא לא בדיוק ורדרד, סגלגל או Millennial pink, שנחשב לאחד הגוונים העדכניים, אך הוא יפיפה ונוכח בפריטים שונים לכל אורכו של הקטלוג. בגרסתו הטיפה יותר נקיה הצבע הבליח במוצרי איקאה כבר בשנים עברו, אולם החספוס והלכלוך הקל של זה הנוכחי, מביא עימו הרבה יופי וגורם לנו לרצות למצוא לו שם אלמותי. עד שזה יקרה, הוא ימשיך להיות מתואר כ"ורוד - חום בהיר", כפי שמופיע בתיאורה של כורסאת VEDBO שמצולמת על כריכת הקטלוג.

קטלוג איקאה 2019. IKEA,
קיר "ורוד מלוכלך" מייצר אווירה אינטימית וחמימה בחדר השינה/IKEA

האפור הכהה הוא השחור החדש

כולנו כבר יודעים שלאפור יש לפחות חמישים גוונים, וגם לצבע השחור כבר הוצעו מחליפים אחרים (כתומים למשל), אך האפור האפלולי הזה הוא הטוען החדש לכתר. עם מינונים לא מבוטלים של דרמה, הוא מופיע פעם אחר פעם בקטלוג החדש, מספות ועד למשטחים באמבטיה, וגם בפריטים רבים אחרים.

קטלוג איקאה 2019. IKEA,
תוספת דרמה חיובית אצלכם בסלון - האפור הכהה מביא עמו נגיעה של טוב טעם/IKEA

הדפסים פרחוניים מוגזמים

הכנסת טבע לפנים הבית תמיד מביאה עמה עושר ויזואלי, והפעם הוא מגיע בצורת הדפסים פרחוניים בולטים מהם לא ניתן להתעלם - כמו זה המופיע על הטפט שבתמונה. באיקאה מחבבים את המראה עד כדי כך, שריפוד בסגנון זה עוצב עבור EKTORP, קולקציית הספות הקלאסית שלה, וההדפסים הפרחוניים הגדולים הפכו לעוד טרנד מוביל בקטלוג.

קטלוג איקאה 2019. IKEA,
גינה לי, גינה לי - פרחים גדולי מימדים הם אחת המגמות הבולטות בהדפסי הטקסטיל החדשים של איקאה/IKEA

יצירות אמנות ללא אמנות

אמנות על הקירות זה פאסה, כך לפחות על פי הגישה של איקאה השנה (וממש לא לפי דעתנו). במקום למלא את הקירות עם יצירות צבעוניות, באיקאה לקחו את טרנד גוון על גוון צעד אחד קדימה. תליית מסגרות מונוכרומטיות ריקות על קירות הבית, של תמונות, ואפילו חלונות (והיד עוד נטויה), היא כנראה האופציה המושלמת עבור אלה מאיתנו שאף פעם לא מצליחים להחליט מה כדאי למסגר או לכאלה שאמנות היא מצרך בלתי נגיש לכיסם.

קטלוג איקאה 2019. IKEA,
לא חייבים להחליט מה למסגר/IKEA
קטלוג איקאה 2019. IKEA,
עושר צבעוני, טקסטורות מעניינות ותעוזה/IKEA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully