וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג רהיטים חדש שיחולל פלאים בחדרי הילדים

11.6.2018 / 13:18

רהיטים שגדלים עם הילדים, סגנון לא ילדותי וצבעים שגם ההורים יעופו עליהם. מותג הרהיטים הדני FLEXA יעשה לכם חשק לבייבי חדש בבית

קולקציית ילדים בטולמנ'ס.
המראה הדני מאופיין בקו נקי בלי עיטורים ופיתוחים נילווים

לפעמים נדמה שהישראלים גילו רק לאחרונה את העיצוב הסקנדינבי. את הדיוק שלו, את העדינות שלו ובעיקר את חוסר המניירות והפשטות השובה שמאפיינת אותו. אך למעשה עוד בשנות ה-70-80 הוא שלט פה ביד רמה, במיוחד בריהוט עץ ומשום מה, עם השנים הוא דעך וכמעט נעלם מהנוף הלבנטיני. הבשורה המשמחת מגיעה במהלך השנה האחרונה: הסקנדינבי עושה קאמבק. לאחרונה, נוחתים בארץ עוד ועוד מותגים ממדינות אירופה הקרות ומצליחים להעיר את השוק המקומי שכבר רווה ומאס בעיצוב החוזר על עצמו סטייל הדפסי אננס, פלמינגו וקקטוסים.

אחד הדנים המפורסמים שכבר עשו עלייה החודש הוא Hay, הנחשב לשם דבר בעולם העיצוב שכבר הצליח למגנט אליו עדת מעריצים ברחבי העולם. אחריו, מגיע אלינו בימים אלה גם FLEXA - מותג ריהוט לתינוקות וילדים. מי שאחראי על ייבוא אלו ארצה הם צוות טולמנ'ס, שמצאו כי השוק הספציפי עדיין ראוי להתפתחות בארץ.

לקריאה נוספת:
עיצוב חדר ילדים בפחות מ-100 שקלים
הנסיך הקטן: כך עוצב החדר החדש של הבייבי של איוונקה טראמפ
הבטיח וקיים: קולקציה מטריפה לילדים בעיצוב מרסל וונדרס

קולקציית ילדים בטולמנ'ס.
צבע שעשוי להתאים גם לחדר של בנים וגם לבנות

מוצרי FLEXA נועדו ליצור סביבה בטוחה ומעוררת השראה עבור הדור הצעיר, סביבה המתאימה את עצמה, גדלה ומתפתחת, במטרה לענות על הצרכים ההתפתחותיים המתמשכים של הילדים. פתרונות המותג מעוצבים מתוך סקרנות ולמידה ביחס לעולם הילדים, והרצון לספק עבורם את הסביבה הטובה ביותר לשחק, ללמוד ואפילו לישון. אין בהם שום רצון "להתיילד", אין בהם מוטיבים ילדותיים ופלטת הצבעים רחבה ומפתיעה שנעה בין האפורים לכחולים, ואם אתם ממש מתעקשים על חדר ורוד לילדה, סביר להניח שתמצאו אך תמיד יהיה בו טוויסט מרענן ושונה.

הקולקציה שנחתה בארץ כוללת מיטות, ארונות ומערכות אחסון, שולחנות כתיבה, טקסטיל, טפטים ואבזור משלים. הקולקציות השונות של המותג משתתפות תדיר בתחרות השנתית הנחשבת לאוסקר של עולם העיצוב RED DOT DESIGN AWARED (ונערכת באסן שבגרמניה). והאחרונה אף זכתה בפרס המפורסם של הנקודה האדומה שכן, הצליחה לכבוש את צוות השופטים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קולקציית ילדים בטולמנ'ס.
מערכת שינה חכמה הכוללת גם אחסון ומשחק

המוצרים הבולטים במיוחד בקולקציה כוללים מיטות שגדלות עם הילד/ה. מלבד המחשבה העיצובית ברמת האסתטית וחומרי הגלם האיכותיים והבטיחותיים, במיטות ישנם מרכיבים מודולאריים המאפשרים גמישות. לכולן ישנן תוספות שיכולות להפוך ממיטת יחיד, למיטת חצי גובה ועד מיטות קומותיים, לאפשר חלל אחסון או משחק מתחת למיטה.

מן הראוי לציין כי השוק בארץ המציע באופן ממוקד ריהוט תינוקות וילדים איננו פורה וזאת, למרות שמדובר במדינה שהילודה בה גבוהה (בהשוואה לדנמרק - משם המותג החדש מגיע אלינו). צוות טולמנ'ס זיהה את החוסר האמור ובמקביל אץ הצורך של הלקוחות והבינו שאמנם מדובר בנישה אך היא איננה מטופלת כראוי. יש להניח שרשתות גדולות כמו שילב ומוצצים איננן המתחרות של הדני החדש, במקומן יהיו הנגריות הפרטיות ומעצבים המתמחים בתחום שילחמו על המשבצת המיודעת לדור ההמשך.

מחירים לדוגמה:
מיטות מעץ מלא - החל מ- 3,200 שקלים
שולחנות כתיבה מעת מלא - החל מ- 2,100 שקלים
שולחנות יצירה לקטנטנים - החל מ- 570 שקלים
שטיחים בעבודת יד - החל מ- 770 שקלים
טפטים - 435 שקלים
כריות - 98-375 שקלים
פופים - החל מ 998 שקלים

קולקציית ילדים בטולמנ'ס.
כשהעיצוב לא ילדותי אפשר למשוך עם הרהיטים עוד הרבה שנים
קולקציית ילדים בטולמנ'ס.
קולקציה הכוללת מיטות, שידות, שולחנות ומוצרים נילווים
קולקציית ילדים בטולמנ'ס.
חדר ילדים בלי היסחי דעת מיותרים
קולקציית ילדים בטולמנ'ס.
סגנון מינימליסטי ודקורטיבי במקביל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully