וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מאיקאה! המותג הדני שנחת בישראל הוא אחד הדברים הטובים שקרו כאן

הוא יותר צעיר מהענקית השבדית, יותר מתוחכם ואם תשאלו אותנו יש לו גם הרבה יותר סטייל. תגידו היי ל-Hay, המותג הסקנדינבי שמושק היום בארץ וכבר מטריף את הלקוחות

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: סוד הקסם של המותג הדני שהפך לשחקן בולט בשמי העיצוב

הוא קיים בסך הכל 16 שנים ובכל זאת זכה להצלחה מסחררת ברחבי העולם, עם פריסה של 22 חנויות פופ אפ שונות על פני הגלובוס (ביניהן מוזיאון המומה בניו יורק ומוזיאון פיקאסו בפריז), עשרות נקודות מכירה ותצוגות שממגנטות אלפי מבקרים בשבוע העיצוב במילאנו. מותג העיצוב הדני Hay עשה סוף סוף עלייה. הוא מציע מנעד רחב של מוצרים ממכשירי כתיבה, דרך אקססוריז, כלי הגשה, גופי תאורה ועד רהיטים ומוצרי טקסטיל, כשהמוטו של הבעלים בני הזוג מיטה ורולף היי, הוא עיצוב נגיש וככזה המיועד לכל כיס.

את המותג השכילו להביא ארצה בעלי טולמנ'ס. בשנים האחרונות טופטפו בחנויות מוצרים שונים של המותג, ומשהחלה היענות ובקשות מצד הלקוחות הישראלים, הבינו המושכים בחוטים שיש כאן עניין ורעב למשהו חדש ומרענן ובמיוחד כזה שמרחיב את קשת האוכלוסייה, שהורגלה למוצרים בעלי תג מחיר גבוה בטולמנ'ס.

לקריאה נוספת:
המעצבים הברזילאים שיצליחו לרגש גם את האדישים שביניכם
המעצב רון ארד התחיל לשחק באש
תגידו מזל טוב! טולמנ'ס חוגגים 30 שנה

חנות טולמנ'ס בגן העיר. איתי בנית,
שולחן קפה מדגם DLM מחיר: 788 שקלים/איתי בנית
חנות טולמנ'ס בגן העיר. איתי בנית,
מגשי קליידוסקופ שהפכו לאייקון המזוהה ביותר עם המותג, החל מ-78 שקלים/איתי בנית

למרות גילו הצעיר (יחסית) של המותג, Hay כבר גייס לשורותיו מעצבים בעלי שם המוכרים בעולם העיצוב כמו האחים הצרפתיים רונאן וארוון בורולק וצמד המעצבים דושי ולוין. לפני כשנתיים גם איקאה זיהתה את הפוטנציאל של Hay ואת עדת המעריצים שצמחה לו ברחבי אירופה ופנתה אל בני הזוג במטרה לשיתוף פעולה. זה התחיל במייקאובר לשקית הכחולה של הענקית שזכתה הודות ל-Hay למראה יותר סטייליסטי ולאחר מכן, המשיך בליין של רהיטים במהדורה מוגבלת. אך זהו איננו הקשר היחיד של הענקית השבדית עם המותג הצעיר, Hay הוא במידה מסוימת איקאה למתקדמים אם תרצו. יש בו את הקלילות והשובבות ויחד עם זה, את המראה הייחודי, כזה שמצד אחד איננו מתומחר במחירים יקרים במיוחד ויחד עם זה מביא איתו שיק, דיוק ומינימליזם- חלילה לא מהסוג הסגפני, אם כי מהסוג הנקי, עם בצעים הפסטליים שמאפיינים את האזור הגיאוגרפי ממנו הוא מגיע.

חנות טולמנ'ס בגן העיר. איתי בנית,
בני הזוג מיטה ורולף היי - בעלי המותג הדני/איתי בנית
מוצרים של Hay.
כורסה בעיצוב האחים הצרפתים רונאן וארוון בורולק

ל-Hay יש די אן איי מוכר. הישראלים עוד ילמדו להכיר אותו, ממש כמו שלמדו לזהות מרחוק את המוצרים של איקאה. אך מעבר למוצרים עצמם מדובר במותג שמציג את מרכולתו בצורה של סופרמרקט. האקססוריז, כלי ההגשה, כי מטבח ומכשירי כתיבה מונחים על מדפים כך שהלקוח יכול לשלוף אותם ממש כמו במרכול מזון. זה נוח, זה יעיל וזה הופך את המותג להרבה יותר "תקשורתי" עם הצרכן. לירון שוורץ גילת- סמנכ"לית עיצוב ומכירות של טולמנ'ס ושירלי שוורץ קאופמן, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי של טולמנ'ס עמלו על תצוגת החנויות של המותג בארץ והכניסו את הקונספט האמור לשתי חנויות טולמנ'ס בינתיים, האחת בגן העיר והשנייה בבית יהושע. השתיים ציינו בראיון שנערך לוואלה! בית ועיצוב (ראו מעלה כתבת וידאו) כי ההנחיות לעיצוב החנויות בארץ היו מאוד ברורות. "כדי לייצג את Hay צריך לענות על כמה תנאים בסיסיים. נתבקשנו להציג את הסופרמרקט - סדרת מדפים שעליה מוצגים כל הפריטים הקטנים, על פי השיטה שהם בנו לתצוגה ומכירה. עבדנו על זה בצורה שתתאים לצרכים שלהם אך גם תתאים למה שקורה כאן בארץ".

חנות טולמנ'ס בגן העיר. איתי בנית,
קונספט של סופרמרקט - חנות טולמנ'ס בגן העיר הותאמה לדרישות המותג/איתי בנית
חנות טולמנ'ס בגן העיר. איתי בנית,
רהיטים המאופיינים מראה נקי/איתי בנית

מחירים לדוגמה:
שולחן קפה - 788 שקלים
ספת טריו בעיצוב האחים בורולק - 9,800 שקלים
מגשים - החל מ-78 שקלים
כורסה בעיצוב דושי ולוין - 7,480 שקלים
כיסא בר - 1,165 שקלים
שולחן מגש - 838 שקלים
כריות נוי- 312-497 שקלים
מסכה דקורטיבית לקיר - 98 שקלים
מחברות - 32-42 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully