וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מלבן: הצבעים המושלמים לחדר רחצה קטנטן

20.2.2018 / 16:56

באופן די מפתיע גוונים כהים וכאלה שיוצרים דרמה הם המתאימים במיוחד לחדרי רחצה קטנים ושירותים. שילוב עם כלים סניטריים בהירים ולא תרצו לצאת מהמקלחת

מערכת וואלה!

חדרי הרחצה הממוצעים נוטים להיות קטנים וככאלה, ההחלטה על הצבע הנכון עבור הקירות עשויה להיות אתגר של ממש. מצד אחד אנחנו רוצים לגרום להם להרגיש גדולים ומרווחים ככל הניתן, מצד שני תמיד ננסה לשמור על טאץ' אישי שיגרום לנו להרגיש כמה שיותר בנוח בחדר האינטימי ביותר בבית, שהוא גם חלק בלתי נפרד משגרת החיים של כל אחד ואחת מאתנו.

האתגר הזה מביא אותנו פעמים רבות לבחור בברירת המחדל: קירות לבנים. אבל מומחים מדגישים שאסור לנו לשכוח שדווקא במקרה הזה - של חדרים קטנים - צבעים כהים עשויים לחולל פלאים. תחזיקו חזק אם אתם אנשים של צבעים בהירים - כי הצבעים הכי מתאימים לחדרים הללו הם צבעים ממשפחת גווני האפור, כאשר על גביהם בולטים הרבה יותר טוב אריחים בצבעי שנהב, פנינה או גווני לבן לצד פריטי אמבטיה כמו ברזים ודקורציה בגווני מתכת שונים.

לקריאה נוספת:
הסקסיות של שנטל תומס והקלאסיות של קוקו שאנל בחדר הרחצה
רטוב לו: חדרי הרחצה החדשים של פיליפ סטארק
מזהב ועד עוד: האמבטיות הכי משוגעות שראינו

יש לזכור תמיד שחדרי רחצה אמורים לשמור על עיצוב אוורירי וקליל. בחדר השירותים לעומת זאת הסיפור שונה, אפשר יותר להשתעשע עם הצבעים המועדפים עלינו ולא לפחד לקחת אותם אל האזור הכהה יותר. חדרי שירותים יכולים בהחלט לקבל מראה דרמטי ולהתמודד עם צבעים כהים בקלות.
צבע פיח, צבע פחם מלוכלך ואפילו צבע מעורפל, אפור רך ואפור קטיפתי - ואפילו אפור עם רמיזות אדמדמות מתאימים במיוחד לחדר הקטן. ואם אתם רוצים לקחת את זה צעד אחד קדימה כדאי לשלב שיש קררה בהיר. ובניגוד לדעה הרווחת הצבעוניות הזאת עשויה להגדיל את החדר מאחר והניגוד בין התקרה והקירות ממוזער.

קחו בחשבון שחדרי רחצה ושירותים הם חדרים עצמאיים בתוך חלל הבית ולרוב, אין זה מחייב שתהיה התאמה מדויקת ביניהם לבין החדרים האחרים - מה שמאפשר להשתגע איתם קצת יותר. בחירת בפלטת הצבעים האפורים מאפשרת בחירה בכלים סניטריים שונים ולא בנאליים, כגון ברזים מוזהבים, אסלות בצורה מקורית ועוד.

למי שמתקשה עם האפור שנוטה לשחור ישנו גוון מומלץ של אפור עם דקויות של סגלגל השומרות על מראה חד של הצבע ולא בוצי או עמום. מדובר בגוון שנראה נהדר אל מול שיש בהיר ומודרני ויחד הם מייצרים אסתטיקה נקייה. עבור מי שמעדיף גוונים עמוקים יותר כחול כהה או אם תרצו -נייבי הוא הגוון האידאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully