וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רטוב לו: חדרי הרחצה החדשים של פיליפ סטארק

משענת נוחה לצוואר, מיכל הדחה קומפקטי ומראה מעודן ורגוע - סדרת הכלים הסניטריים שפיליפ סטארק עיצב לפני 15 שנה עושה קמבק עם שינויים מרעננים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שינוי בתפיסת חדר הרחצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעצבים בינלאומיים, כדוגמת פיליפ סטארק לעולם לא עובדים על פרויקט אחד שמוגדר לצורך העניין "הבייבי שלהם". משרדם עמל בקצב כמו בית חרושת, פס ייצור שאיננו נח, השוקד במקביל על עשרה פרויקטים מתחומים שונים (במקרה הרגוע). כך נוצר מצב שבו המעצבים חושפים את בשורותיהם בטפטופים במהלך השנה, בהשקות חגיגיות וקמפיינים מרהיבים שמלווים אותם עד הפעם הבאה. פיליפ סטארק הוא דוגמה מובהקת בעניין זה. רק לאחרונה פרסמנו כאן בוואלה! בית ועיצוב שהמעצב הצרפתי שוקד על פרויקט סודי עבור "אפל", במקביל השיק אופניים מעוצבים בשיתוף פג'ו והספיק להביא בפרפורמנס באפריל האחרון, בתערוכת העיצוב "סלון דל מובילה" במילאנו, במסגרת ביתן סביבת העבודה של ז'אן נובל.

היאכטה הפומפוזית שעיצב סטארק יחד עם סטיב ג'ובס

פיליפ סטארק ולני קרביץ מעצבים יחד כיסא

הפעם, סטארק משיק סדרה חדשה של כלים סניטאריים עשויים קרמיקה עבור Duravit (חברת גרמנית). מדובר למעשה בחידוש קולקציה שעיצב לפני כ-15 שנה לאותה החברה. לפיכך, זכתה הסדרה עתה לכינוי "סטארק 2" והיא כוללת כיורים, אסלות, בידה, אגניות, מקלחונים וגולת הכותרת היא אמבטיה אקרילית עם משענת צוואר נוחה, למעוניינים בטבילה רגועה באמבט. על פי פרשנותו העיצובית של סטארק, ככל הנראה לפני למעלה מעשור אנשים לקחו את החיים יותר באיזי ועכשיו, במרתון האינסופי החליט המעצב לשלב מוצר מרגיע באזור הכי מרגיע בבית. לאלו מצטרפים גם רהיטים משלימים המותאמים לחדר הרטוב כגון, ארונות שירות ומדפים.

החידושים, הפיתוחים והטכנולוגיה שהשתלבו בשוק התעשייה במהלך העשור האחרון, אמנם מראים אותותיהם על הסניטאריים החדשים, אך לא ניכרים בצורה קיצונית. סטארק שמר על הדי אן איי וכמו הצהיר שעיצוב טוב נשאר תקף לאורך שנים. הכיור נוסח 2013 התעדן בצורתו (מעגול לאובאלי); גובה האגנית (רצפת המקלחון) הונמך למראה שטוח ומנימליסטי; עומק האסלה הוקטן ובהתאמה גם 2 ליטר במיכל ההדחה צומצמו, לא רק מטעמי אסתטיקה אלא גם משיקולים סביבתיים וחיסכון. הסגנון הכללי מבוסס על מראה נקי ומדויק, משולל עיטורים מיותרים או אם תרצו, הסחים, כיאה לחלל שבו רוב האוכלוסייה נוהגת להירגע ואולי לסכם בראש את היום שחלף ולהתכונן למחר.

מחירים לדוגמה:

כיור החל מ- 3,500 שקלים
אמבטיה החל מ- 5,500 שקלים
אגנית החל מ- 2,500 שקלים
ארון החל מ- 8,500 שקלים
אסלות החל מ-3,000 שקלים

להשיג בחזי בנק, דיזיין סנטר, הלח"י 2 בני ברק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיוריום מונחים על משטח/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברז מובנה בתוך הכיור/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמירה על די אן איי שהחל לפני 15 שנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גולת הכותרת של הקולקציה - האמבטיה המרגיעה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משענת נוחה לצוואר באמבטיה האקרילית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גובה האגנית הונמך למראה מנימליסטי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צורת הכיור הפכה אובאלית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully