וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפ סטארק מתכנן מוצר מהפכני ל"אפל"

7.5.2013 / 8:22

שיתוף פעולה סודי במיוחד בין המעצב הצרפתי ל"אפל" מעורר גל של ניחושים וספקולציות ברחבי העולם - האם מדובר בעיצוב חנויות החברה או בשלט מהפכני לאפל טי וי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נח לרגע - פיליפ סטארק/מערכת וואלה!, צילום מסך

חרושת השמועות לפני כל יציאת מוצר חדש של חברת "אפל" הן לא חדשות, אבל מה קורה כשאחד מהמעצבים המובילים בעולם חובר לחברה שהמציאה מחדש את עולם התקשורת? ובכן, את זה נדע רק בחודש אוקטובר הקרוב. המעצב הצרפתי, פיליפ סטארק התראיין לפני כשלושה שבועות לעיתון הצרפתי המוביל "לה פיגארו" והודיע כי הוא וחברת אפל מפתחים "מוצר מהפכני", לדבריו, שעתיד לצאת לשוק בעוד כשמונה חודשים. המעצב סירב למסור פרטים נוספים ונותר נאמן ל"קוד הסודיות" של חברת המחשבים, אך לפי העיתון הצרפתי הוא נפגש פעם בחודש בשבע השנים האחרונות עם מייסד החברה המנוח, סטיב ג'ובס. באתר "אפל" הידוע כשומר סוד, אין סימן לבאות ודוברת החברה אף הכחישה כי קיים שיתוף פעולה כזה בין המעצב לחברה ודחתה את הספקולציות בנושא.

בלוגרים ברחבי העולם טוענים כי דווקא ישנה סיבה להכרזה של המעצב, אך לא ברור אם היא קשורה דווקא במוצרי החברה. לדבריהם, בשנים האחרונות לפני מותו של ג'ובס עבד סטארק עבורו על עיצוב יאכטה מינימלסטית ומלוטשת שזכתה לפרסום רב, ויש סיכוי שאליה התכוון המעצב כשאמר "מוצר מהפכני". אתרי תקשורת נוספים משתתפים גם הם במשחק הניחושים, כאשר חלקם טוענים כי המעצב עובד על עיצוב חנויות אפל בעולם, ואילו אחרים גורסים כי מדובר בשלט חדשני שיותאם לאפל טי וי, שמצריך עיצוב ארגונומי וחדשנות, שסטארק וצוותו ידועים ביכולות הללו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תרגיל יחצני או משהו גדול בדרך של סטארק ואפל?/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו אינה הפעם הראשונה שסטארק נוגע בעיצוב מוצרים נלווים למכשירי סלולאר. את ליין הרמקולים והאוזניות שעיצב בעבר ניתן למשל למצוא כיום באתר אפל, ובשנה הקרובה עתידות לצאת אוזניות ה- Parrot Zik שסטארק עיצב וקרלה ברוני קידמה בצילומים. עם התחרות הקשה סופגת אפל בשנים האחרונות, בעיקר מכיוונה של חברת סמסונג, והציפייה ליציאתו של הדגם המשופר של אייפון 5 השנה, אין ספק שהשמועות, הניחושים והמסתוריות תורמים ליחסי הציבור של החברה.

פיליפ סטארק נחשב לאחד המעצבים העסוקים בעולם, ובאמתחתו עיצובים לבתי מלון, מסעדות, רהיטים ומוצרי צריכה. בנובמבר האחרון חגג עשור לכיסא ה"לואי גוסט" שעיצב בהשראת לואי ה-15 עבור "חברת קרטל" האיטלקית. מיליון וחצי יחידות מכיסא הפלסטיק המעוצב נמכרו בכל העולם, וזיכו את עיצובו של סטארק בתואר כיסא המעצבים הנמכר ביותר בעולם בצורתו המקורית. לאחרונה, סטארק עיצב גם אופניים עירוניים לחברת פג'ו לטובת תושבי בורדו שבצרפת, שזכו לסיקור מכובד ברחבי העולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרלה ברוני עם בצילומי הקמפיין לאוזניות "פרוט זיק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully