וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע העיצוב במילאנו: לני קרביץ ופיליפ סטארק בשיתוף פעולה נדיר

כיסאות פלסטיק אייקונים של המעצב פיליפ סטארק, מקבלים חיים חדשים בזכות העיצוב של לני קרביץ - אפרת בראשי מדווחת משבוע העיצוב במילאנו

כשעל הרוקר לני קרביץ לא שורה המוזה לכתיבת מוזיקה, הוא כנראה מעצב איזו כורסה או גוף תאורה. ולא מדובר בתחביב לשעות הפנאי. קרביץ הקים ב-2003 סטודיו לעיצוב בניו יורק, המאוכלס בצוות מעצבים מצומצם שנבחר בקפידה, ומוציא לפועל את רעיונותיו. יש לו קולקציה מיוחדת של גופי תאורה אותה עיצב עבור חברת סברובסקי המוערכת, ושאר פרטי ריהוט שנעשים בהזמנה מיוחדת.

במסגרת שבוע העיצוב במילאנו שנפתח ב-17 באפריל, נחשף שיתוף פעולה נדיר בין קרביץ למעצב העל הצרפתי פיליפ סטארק, במסגרתו העניק קרביץ אינטרפרטציה חדשה לכיסאות הפלסטיק שעיצב בעבר סטארק לבית "קרטל". אלו קיבלו אופי רוקיסטי, הודות לתוספת של ריפוד בטקסטורות של קרוקודיל, וסוגי פרוות שגם בחלומות הכי סוריאליסטיים של סטארק הוא לא היה מעלה בדעתו לעצב.

פיליפ סטארק (ימין) ולני קרביץ בשבוע העיצוב במילאנו, אפריל 2012. GettyImages
המעצב פיליפ סטארק/GettyImages

"הבנתי שאני אוהב לעצב", אמר קרביץ אתמול (שלישי) במסגרת ההשקה החגיגית של הקולקציה במילאנו . "הסביבה תמיד הייתה לי חשובה מאז שהייתי ילד, והיה לי חשוב איך החדר שלי יראה. עיצוב ואדריכלות מזינים את המוזיקה שלי. יש לי תשוקה לעיצוב כמו למוזיקה". באותו מעמד הוסיף פיליפ סטארק ואמר כי "עיצוב ומוזיקה הם שני דברים דומים, רק שאחד מהם עשוי חומר".

הקולקציה הושקה בחנות הדגל של "קרטל" במילאנו 'בויה טוראטי', בשעה שמאות מעריצים התגודדו במקום וצווחו את שמו של הכוכב האמריקאי. הכיסאות של קרביץ וסטארק עדיין לא נמכרים בשלב זה, וכשיצאו לשוק יהיה מדובר ככל הנראה במהדורה מוגבלת.

עוד משבוע העיצוב במילאנו:
הנציגים הישראלים מהממים את איטליה
הצצה לתערוכת ונטורה למברטה במילאנו
האתר הרשמי של שבוע העיצוב במילאנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיסאות בעיצוב פיליפ סטארק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השקת הפרוייקט המשותף בקרטל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully