וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבהלה לזהב

עם מחירים כאלה לא בטוח שתוכלו להעביר איתן שטיפה על הגוף, אבל גם לשטוף את העיניים זה משהו - אמבטיות מעוצבות

למזלנו הרב, היטלי הבצורת בוטלו ורננה רז נראית הרבה יותר אופטימית בקמפיין החדש של רשות המים. רז מבטיחה שבעוד כשלוש שנים, המצב בארץ ישתפר וכחלק מההתגייסות הקולקטיבית החלטנו להציב בפניכם פיתוי של האמבטיות, המעוצבות והמיוחדות במינן שקיימות כיום בשוק. כדי לא להכעיס אף אחד, אנחנו מציעים שתטבלו בתוכן עם מים מינרלים או עם המים ששמרתם בזמן ההמתנה למים החמים, אבל הכי חשוב הוא שכדי לנקות את אלו לא תזדקקו אפילו לטיפה אחת של מים. חיסכון זה חיסכון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אמבטיה מבית HOESCH האירופאי. 90,000 ש"ח, חזי בנק/מערכת וואלה, צילום מסך

האמבטיה מבית HOESCH האירופאי, נראית כמו תיבה מלבנית. היא מונחת על במת עץ מוגבהת ובתוכה שזלונג מעץ, המעוצב בתנוחה האולטימטיבית בשעת הרחצה. אמבטיית הזולה הזו, מגיעה עם ראש טוש וסביבו מורכב אהיל לתאורה נעימה המשלימה את החוויה. זה הזמן לכבות פלאפונים ולהכין את המשפחה שישכחו מכם בשעה -שעתיים הקרובות.

טיפ לניקיון ותחזוק: התרחקו מחומרים כימיים/חומצתיים, או כאלו שעלולים לשרוט את האמבטיה. מומלץ לנהוג בשקופה הזו בעדינות ולהשתמש בסבון ובמטלית רכה שלא תשאיר שריטות וסימנים. את הברזים שעשויים מחומרים מתכתיים בציפוי כרום, ניתן להבריק עם חומץ, הידוע כמפרק את שאריות האבנית מבלי להזיק לציפוי הברז.

מחיר: 90,000 ש"ח.
להשיג ב: חזי בנק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אמבטיית פריסטנדינג בשיבוץ זהב 24 קראט . החל מ- 70,000 ש"ח, קאנטרי פלורס, מושב בני עטרות/מערכת וואלה, צילום מסך

אם הפנטזיה שלכם היא להרגיש כמו נסיכי קטאר - אמבטיות פריסטנדינג בשיבוץ זהב 24 קראט הם בדיוק מה שאתם צריכים להשיג לעצמכם. אלו ניצבות על רגליים מעוטרות ומיועדות למרכז חדר הרחצה, כדי שיוכלו להביט בהן מכל הכיוונים כמו על תכשיט יוקרתי במיוחד.

טיפ לניקוי ותחזוק: הפסיפס מורכב מזהב עם שכבת מגן מזכוכית, לכן מומלץ לנקות אותו עם חומר שאיננו חומצי ובעזרת מטלית לחה בלבד.

מחיר: החל מ- 70,000 ש"ח.
להשיג ב: קאנטרי פלורס, מושב בני עטרות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אמבטיה מצופה בעור לחברת AQUAMASS בעיצובו של ז'אן פול פירון. 53,800 ש"ח, נגב/מערכת וואלה, צילום מסך

אמבטיות מצופות בעור בעיצובו של המעצב הבלגי ז'אן פול פירון לחברת AQUAMASS, מגיעות בגימורים שונים, כגון תיפורים רחבים במיוחד; דוגמת נחש במראה אפריקאי; קרוקו אקזוטי; וצבעים מגוונים. לכן, אם אתם צמחוניים מטעמי מצפון מומלץ שתוותרו על התענוג.

טיפ לניקוי ותחזוק: רצוי לא לחשוף את העור למקור חום כמו תנור חימום, שעלול ליצור דהייה בצבע העור. בימים גשומים ולחים, מומלץ לאוורר את חדר האמבטיה כדי לאפשר לעור "לנשום". את "ספוג הפלא" הרחיקו ככל האפשר מהאמבטיה הזו, כדי שחלילה לא תשתפשף ותתקלף ומרקם העור שלה ייפגם.

טיפ לניקוי ותחזוק: לניקוי יסודי של העור מומלץ להעביר מטלית בד טבולה בשמן זית וחומץ לבן, וכדי להסיר את השמנוניות היעזרו במגבת נייר מהמטבח.

מחיר: 53,800 ש"ח.
להשיג ב: נגב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אמבטיית אקריל לחברת Jacob Delafon. מחיר: 17,435 ש"ח, חרש קרמיקה/מערכת וואלה, צילום מסך

באמבטיה הזו אתם יכולים גם לחסוך בחשמל. מדובר באמבטיית אקריל לחברת Jacob Delafon הכוללת 30 נורות לד, עם אפשרות להחלפת צבעים. אם התאורה לא ממש מרשימה אתכם ובמקרה אזל לכם השמן הריחני שבניתם עליו, אל דאגה! בלחיצת כפתור פשוטה אמבטיית המולטי גם תפיץ ריח ארומאטי מרענן, להתפננות מושלמת.

טיפ לניקוי ותחזוק: יש להימנע מחומרים המכילים חול שעלולים לגרום לשריטות האמייל. מספיק להעביר על האמבטיה מטלית רכה ולחה כדי שזו תישאר במצב נקי. קרני השמש שחודרות מהחלון עלולות לגרום לדהייה בצבע האמבטיה, וכדי למזער נזקים מומלץ פשוט לתלות וילון שיגן עליה.

מחיר: 17,435 ש"ח.
להשיג ב: חרש קרמיקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אמבטיה עשויה אבן שמקורה במדגסקר, המיוצרת בעבודת יד. החל מ- 90,000 ש"ח, ספדה, נמל תל אביב/מערכת וואלה, צילום מסך

אמבטיה עשויה אבן שמקורה במדגסקר, המיוצרת בעבודת יד ונחצבה באמצעות סילוני מים (לא לדאוג למים – זה לא נעשה בארץ). משקלה מרקיע ל- 550 ק"ג וצורתה הבלתי שגרתית מיועדת לאלו שמחפשים אמבטיה "אמנותית" אך שמרנית, ומוכנים להשקיע בעבור התחושה של "משה בתיבה".

טיפ לניקוי ותחזוק: ניגוב בעזרת מטלית עם חומר עדין במיוחד כגון קרם אסטוניש.

מחיר: החל מ- 90,000 ש"ח.
להשיג ב: בית העיצוב ספדה, נמל תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • אמבטיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully