וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכות אמבטיה

הסקסיות של שנטל תומס והקלאסיות של קוקו שאנל מגיעות עד לחדר האמבטיה ומוכיחות שגם להתרחץ אפשר בסטייל

האחת ורודה, סקסית, מפונפנת ומעוטרת בפפיונים, השנייה מהוגנת ומתהדרת בגוונים קלאסיים של שחור ולבן. שתי קולקציות חדרי רחצה אופנתיות במיוחד הושקו לאחרונה, האחת עוצבה על ידי מי שחשפה לעולם מה עושות הצרפתיות בחדר המיטות, שנטל תומס, והשנייה בהשראת האישה שלימדה את הנשים המודרנית אופנה מהי - קוקו שאנל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשפה לעולם מה עושות הצרפתיות בחדר המיטות. תומס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקולקציה, שנקראת Poems, מוקדשת לנשים שהיוו עבורה מקור השראה - ביניהן מרלין מונרו, מארי אנטואנט ולואי ברוקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנטל תומס קיבעה את מעמדה כמלכה הבלתי מעורערת של הלנז'רי הסקסי בצרפת כבר בגיל 19. בתחילת דרכה תומס ביקשה להיות מעצבת אופנה פרט-אה-פורטה ושילבה בקולקציות הבגדים שלה לנגז'רי סקסי במיוחד שכלל ביריות וחזיות מחמיאות. הפריטים הללו היו אלה שמשכו את מרב תשומת הלב, דבר שגרם לה להתמקד בתחום.

מאז היא הספיקה לעצב מגוון מוצרים ורהיטים, הוציאה ספר בנושא פיתוי וארוטיקה הכולל טיפים פיקנטיים מחדר המיטות של הנשים הצרפתיות, ועתה כשהיא מתקרבת לגיל 60, היא חושפת את קולקציית חדר הרחצה שעיצבה למותג הצרפתי THG. הקולקציה, שנקראת Poems, מוקדשת לנשים שהיוו עבורה מקור השראה - ביניהן מרלין מונרו, מארי אנטואנט ולואי ברוקס.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלמנטים סקסיים ושובבים בהשראת ביריות, תחרה, ופפיונים נשיים, לצד קווים רכים ומעוגלים באים לידי ביטוי בפריטים השונים בקולקציה של תומס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסגנון החושני שכל כך מאפיין את תומס נשמר בקולקציה, לצד נגיעות מן הרנסנס והרוקוקו השופעים אלגנטיות מפונפנת, במטרה ליצור כדבריה של תומס "חווית או-לה-לה" בשעת הרחצה. אלמנטים סקסיים ושובבים בהשראת ביריות, תחרה, ופפיונים נשיים, לצד קווים רכים ומעוגלים באים לידי ביטוי בפריטים השונים כגון פינת טואלט, יחידות אחסון מעץ צבוע בגוון ורוד-בייבי עם ידיות קריסטל מנצנצות, ברז מקושט בפפיונים ואמבט פרי-סטנדינג עם כיתוב מסתלסל של מילים כמו "יופי" "יוקרה" ו"פינוק". שפת הפיתוי שייחודית לתומס מתמזגת עתה עם המסורת הצרפתית של חדר האישה ה- boudoir, ששימש במאות קודמות כמתחם הפרטי של המאדאם, בו היתה מתלבשת, מתבשמת ומתיפייפת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפשטות האלגנטית והחושנית שכל כך מאפיינת את שאנל, באה לידי ביטוי בחדר הרחצה של נבונה /מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קווים נקיים, משטחים חלקים ללא מניירות מיותרות וניגוד של שחור-לבן נראים כאילו נלקחו מחליפה נשית שעיצבה שאנל/מערכת וואלה!, צילום מסך

פאולה נבונה סיימה לימודי אדריכלות ב Turin Politecnico לפני כשלושים שנה. מאז הספיקה לעצב עבור מעצבים וחברות עיצוב ידועים כמו ארמאני קאזה, מולטני, נטוצי, סברובסקי, ביזצה ועוד. במהלך הקריירה הארוכה שלה שוטטה נבונה בין תפקידים רבים כאדריכלית, ארט דיירקטורית, מעצבת פנים, מבקרת עיצוב, מרצה ומעצבת תערוכות ואירועים. בחודש שעבר היא קרצה לראשונה לעולם אופנה עם חדר רחצה שעיצבה בהשראת אגדת האופנה קוקו שאנל.

הקולקציה נוצרה עבור המותג האיטלקי המתמחה במוצרי סניטריה FALPER, שנוהג לשתף פעול עם מעצבים מהשורה הראשונה. הפשטות האלגנטית והחושנית שכל כך מאפיינת את שאנל, באה לידי ביטוי בחדר הרחצה של נבונה באמצעות קווים נקיים, משטחים חלקים ללא מניירות מיותרות וניגוד של שחור-לבן שנראים כאילו נלקחו מחליפה נשית שעיצבה שאנל. העיצוב של נבונה נקי ומוקפד וניכר כי המעצבת האיטלקייה הפנימה את האידיאולוגיה העיצובית של איקונת האופנה של המאה ה- 21 ושמרה על קו מהוגן, פשוט וקלאסי.

* את שתי הקולקציות ניתן להשיג אצל היבואן הבלעדי, "מודי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully