וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי נוחות: כל הסיבות להימנע מאי במטבח

18.2.2018 / 16:41

מהפרווה של החתול, דרך עמדה מבולגנת ועד מראה של ביתן למוצרי חשמל. מה שהיה בעבר סמל סטטוס במטבח הפך למפגע ממש לא סימפטי במראה מיושן

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: סנדי קורפורד מדגנת משטחי שיש למשטחים)

הם הפכו לסמל סטטוס כמו היו רכב יוקרה או שעון ממותג ואם להודות על האמת - גם לחלומם הרטוב של הרבה מאד אנשים שבונים, משפצים ומשדרגים את ביתם. אי במטבח. אפשר לשבת סביבו, לראות איך בעלי הבית מבשלים, לנהל סביבו שיחה אינטימית, לחטוף משהו לאכול בלי לערוך את כל השולחן בפינת האוכל ובכלל, להרגיש כאילו יש לכם רולס רויס באמצע הבית. אך למען האמת האי הפרטי הזה כבר יצא מהדלת הראשית מהאופנה. בדיוק כמו הרבה טרנדים, הגיע גם תורו. הוא מיושן, נדוש ומלבד אלו יש עוד כמה סיבות קונקרטיות שעדיף לכם להימנע מהטעות העיצובית הזאת שתופסת מקום חשוב במטבח.

לקריאה נוספת:
הכירו את לגום: סוד האושר של השבדים
המעצבת שתעצב לכם בית חלומות מקורי בתנאי שלא תתערבו לה
הכיסאות שהסעירו את משרדי הניו יורק טיימס

מטבחים. ShutterStock
לא חבל על כל השטח הזה?/ShutterStock

סימני פרווה

למקרה שאתם מגדלים חתול בבית קחו בחשבון שאי במטבח הוא המקום האהוב על חתולים. הם מקפצים אל האי בקלות, נמרחים עליו ואם יש שאריות של אוכל, תסמכו על כך שהם כבר יקרצפו את האזור על לשונם הארוכה. העובדה שהמשטח יתמלא בפרווה ויאלץ אתכם לנקות אותו בכל יום לפני השימוש הופכת למטלה טרחנית. על משטח העבודה הרגיל לעומת זאת - לחתול הרבה פחות נוח להימרח, להתכרבל, לגרגר ולישון בניחותא.

עוד באותו נושא

אלגנט או משוחרר: אלה הם חמשת הטרנדים למטבחים של 2018

לכתבה המלאה
מטבחים. ShutterStock
כר פורה לבלגן/ShutterStock

הסיוט הגדול של כהנת הבית היפנית

אי במטבח הוא אבן שואבת לבלגן, ולא משנה כמה תשבעו שאתם הטיפוסים הכי מסודרים שיש עלי אדמות. זה מתחיל במכתבי דואר שנשכחים עליו, אחר כך שקיות של הקניות, מפתחות, עפרון של הילד שהחל להכין שם את שיעורי הבית, מטר מדידה כשרציתם למדוד משהו במטבח, אחר כך מצטרפים החשבונות והעטיפות של הממתקים של הילדים ובקיצור - מפגע תברואתי בלב המטבח. הסיוט הכי גדול של מארי קונדו - הכוהנת הגדולה בעולם לסידור הבית שאחראית לרב המכר - סוד הקסם היפני.

מטבחים. ShutterStock
אם תבחרו לשים עליו מכשירים חשמליים הוא עשוי להיראות כמו ביתן מכירה מביך בקניון/ShutterStock

אין מצב שתשאירו אותו נקי מחפצים

אבל גם אם אתם באמת מבטיחים שהאי שלכם לא יכיל את כל הג'אנק שצוין מעלה. לאי יש את הכישרון להיות מבורדק גם מעצם קיומו. הבוצ'ר שמונח עליו, הצלוחית עם הפיצ'פקעס שמוקמה שם, המצנם או הטוסטר - קטנים ככל שיהיו הופכים את המוקד המרכזי להיות מבולגן. אין דייר שהצליח להשאיר את האי ריק, נקי ומשולל חפצים.

מטבחים. ShutterStock
פיל לבן באמצע המטבח/ShutterStock

כמו עמדת מכירה בקניון

אם נודה על האמת מכשירי חשמל נראים מביכים למדי על האי.
למען האמת מזכירים עמדת מכירה של מוצרים קטנים שמחוברים לשקע באמצע קניון. אך יתרה מכך, אם החיווט של כל הסיפור הזה איננו מאורגן מראש קחו בחשבון שכל ברדק החוטים הוא לא אסתטי בעליל שלא לומר - מסוכן במקרים מסוימים, במיוחד כשיש ילדים קטנים בסביבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי נוח לאכול בצורה כזאת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

האירוח כבר לא כזה אטרקטיבי

כשמארחים על האי לארוחה חברתית, הרבה פעמים צורת הישיבה הספציפית הופכת למשביתה שיחות. הצורה הגבוהה שיושבים בה מזכירה תכנית אירוח שלא זזה לשום מקום ואט אט נתקעת ומגיעה למחוזות מביכים. בבית הרי אין ברמן/ית שאפשר לשוחח איתם, להסתכל על ביצועיהם ולהעביר את הזמן גם בלי להוציא מילה - כאן זה לא בר. ואם בחרתם לארח בצורה הזאת קחו בחשבון את התוצאות האורבות לכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully