וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשרד התל אביבי שגורם לעובדים לדלג כל בוקר בדרך לעבודה

19.12.2017 / 14:50

נוף פתוח הצופה לכל תל אביב, אזורי מנוחה מפנקים ומטבח עצום וצבעוני שהופך את הפסקת הצהריים לחגיגה קולינרית. לכאן מגיעים כל בוקר 170 עובדים של משרד עו"ד פרל כהן שהתחדש לאחרונה בכתובת חדשה ומעוררת קנאה

יח"צ - חד פעמי

הוא צבעוני, עם צביון הייטקיסטי, צעיר ואפילו שובב ומכאן הדבר האחרון שהיינו חושבים עליו הוא שמדובר במשרד עורכי דין. אלא שהמקרה האמור שונה. משרד עורכי הדין ועורכי פטנטים פירמה פרל כהן צדק לצר ברץ, ביקשו לעצמם סביבת עבודה נעימה, שמצד אחד תעניק תחושה של חדשנות הייטקיסטית ומצד שני חמימות. המשרד החדש אליו נכנסו אך לאחרונה שוכן בקומות 52-53 במגדל המשרדים עזריאלי שרונה (בו גם פייסבוק ואמזון שכרו משרדים ויהפכו בקרוב לשכנים). הוא חולש על פני 4,700 מ"ר שאמורים לספק בית שני עבור 170 עובדים המגיעים אליו בכל בוקר.

על פי זאב פרל, השותף המנהל של המשרד, המעבר לכתובת החדשה נועד לתת מענה טוב אף יותר ללקוחות ולעובדים ולרכז תחת קורת גג אחת את כלל השירותים שהפירמה מעניקה. חשיבה רבה הושקעה ביצירת שטח "ציבורי" רחב ידיים, עם חדרי ישיבות בגדלים שונים ואולם לסמינריונים מרובי משתתפים, חדרי מנוחה לעובדים, פינות עבודה שקטות וכו', כל זאת על מנת לדאוג לרווחת העובדים לצד מתן ערך מוסף ללקוחות הפירמה. לדבריו של פרל, "הפירמה גדלה מעבר למידות המשרדים הקודמים שלנו וכדי להתמודד עם קצב הגדילה המהיר שלנו בעולם בכלל ובישראל בפרט, החלטנו למצוא חלל שיענה על הצרכים של הפירמה בצורה טובה יותר". פרל הוסיף כי "המעבר לשרונה והישיבה המשותפת בישראל של משרדינו בהרצליה ובתל אביב הינה חלק מתוכנית פיתוח גלובלית של הפירמה לשנת 2018 הכוללת גם פתיחת משרד בקליפורניה ונציגות בסין".

לקריאה נוספת:
המשרדים המפתים שעוצבו כחללי עבודה בנס ציונה
לופט ריק הפך לסוכת עבודה מקורית בלב תל אביב
תקנאו! כך נראים משרדי גוגל החדשים בלונדון

משרד עו,ד פרל כהן צדק לצר ברץ. עוזי פורת,
המטבח המרכזי - נפתח באירועים מיוחדים ומתמזג עם אולם הסמינרים/עוזי פורת

גרינהאוז אדריכלים המתמחים בעיצוב משרדי הייטק (ביניהם אמזון, אפל - בהרצליה ומייקרוסופט) כמו חילקו את המשרד החדש לשניים: אזורים ציבוריים הכוללים חדרי הישיבות, חדר סמינרים ומטבח מרכזי, ואזורי עבודה פרטיים שכן - בעלי המשרד ביקשו חדר/ משרד קטן לכל עובד ולא אופן ספייס - כפי שנהוג בחברות רבות, אלא שבמקרה הזה ביקשו פרטיות מרבית וכבוד לאינדיבידואל. "לפיכך, בחרנו בחדרים שקופים, כך שכל עובד יזכה למרחב משלו ובו בעת גם ירגיש חלק משלם. בנוסף, גם אם המשרד האישי איננו צמוד לחלון העובד עדיין יזכה להינות מתאורה טבעית. באופן הזה גם אם נמצאים בחדר מרוחק ניתן לראות את השמיים". אומר האדריכל הראשי דני גרינהאוז. "יצרנו מעין שכונות עבור ארבעה עד שישה עובדים החולקים אזור משרדי".

"במעברים שבין החדרים יצרנו מקומות ישיבה ספונטניים כמו קופסאות קטנות ונוחות, המאפשרות שיחות מסדרון שמתארכות להן, או אפילו מתפקדות כחדרי ישיבה קטנים ומאולתרים" מסביר גרינהאוז. "שכן, חדרי העבודה האישיים קטנים מדי לישיבה של מספר אנשים יחדיו. זוהי למעשה גישת עבודה שמגיעה מעולם ההיי טק. עובדים משוחחים ביניהם מחוץ לקונכייה האישית בצורה נוחה ומזמינה".

עוד באותו נושא

לא רק גוגל: גם קוקה קולה מפנקת את העובדים

לכתבה המלאה
משרד עו,ד פרל כהן צדק לצר ברץ. עוזי פורת,
אזורי מנוחה קטנים/עוזי פורת

בנוסף למטבחונים הקטנים המציעים קפה ופירות לעובדים במהלך היום, כמו גם נוף קסום לחופה של תל אביב, צוות גרינהאוז עיצבו מטבח מרכזי גדול שבו העובדים יוכלו לשבת ולאכול בנחת במקום לעשות זאת על המקלדת במשרד. אם תרצו, אתנחתא מרעננת על רקע כיסאות צבעוניים, גופי תאורה כדוריים המשתלשלים מהתקרה כמו היו כוכבים ובר ישיבה ארוך. המטבח הגדול גובל עם חדר הסמינרים שמתקיימים במשרד ומכאן, בחרו האדריכלים לייצר מחיצה ענקית שמסוגלת לתחום את שני החללים ולחילופין, לזוז על מסילה ולפתוח אותם לכדי חלל אחד גדול לטובת כינוס כל העובדים באירועים מיוחדים (השקות, חגים וכו).

משרד פרל כהן צדק לצר ברץ חובר למגמה העולמית שהחלה לפני מספר שנים וצוברת תאוצה לא רק בעולם ההייטק. העובד מבלה שעות רבות במשרד ומכאן, ככל שסביבתו תהיה מפתה יותר - כך ירגיש בנוח לבלות בה יותר. הגיון בסיסי. המשרדים הגדולים שהיו הראשונים להבין את הנוסחה הפשוטה הזאת כמו גוגל, פייסבוק ואינטל הוסיפו על המשרדים השקופים והמטבחים המרווחים גם פינוקים צדדיים של מכוני כושר, פינות פנאי ומשחק. השלב הבא בעולם העיצוב עדיין לא ברור, שכן פני הטכנולוגיה מובילים אותנו לביצוע עבודה מכל מקום בעולם באופן שאיננו מחייב כלל הגעה פיסית למשרד.

משרד עו,ד פרל כהן צדק לצר ברץ. עוזי פורת,
לכל עובד פרטיות משלו עם כניסה של אור יום/עוזי פורת
משרד עו,ד פרל כהן צדק לצר ברץ. עוזי פורת,
קופסאות מנוחה שמנוצלות לטובת שיחות מסדרון שמתארכות/עוזי פורת
משרד עו"ד פרל כהן צדק לצר ברץ. עוזי פורת,
מטבחון עם כיסאות צבעוניים ונוף קסום הצופה לקו החוף של תל אביב/עוזי פורת
משרד עו,ד פרל כהן צדק לצר ברץ. עוזי פורת,
מדרגות המחברות את שתי קומות המשרד במגדל שרונה/עוזי פורת
משרד עו,ד פרל כהן צדק לצר ברץ. עוזי פורת,
ירידה לקומה התחתונה של המשרד/עוזי פורת
משרד עו,ד פרל כהן צדק לצר ברץ. עוזי פורת,
חדר ישיבות גדול הצופה מקומה 53 על כל העיר/עוזי פורת
משרד עו,ד פרל כהן צדק לצר ברץ. עוזי פורת,
חדר ישיבות קטן יותר, עם תאורה אדריכלית מינימליסטית שלא מאפילה על העיצוב הכללי/עוזי פורת
משרד עו,ד פרל כהן צדק לצר ברץ. עוזי פורת,
אזור הכניסה למשרד/עוזי פורת
משרד עו,ד פרל כהן צדק לצר ברץ. עוזי פורת,
אזורי ישיבה לא פורמליים/עוזי פורת
משרד עו,ד פרל כהן צדק לצר ברץ. עוזי פורת,
שולחן הישיבות הגדול שעשוי עץ תורם לחמימות המשרד/עוזי פורת
משרד עו,ד פרל כהן צדק לצר ברץ. עוזי פורת,
שולחן עמדת הכניסה במראה עתידני המזכיר את הקו העיצובי של האדריכלית זאהה חדיד/עוזי פורת
משרד עו,ד פרל כהן צדק לצר ברץ. עוזי פורת,
עמדת הכניסה למשרד עו"ד פרל כהן צדק לצר ברץ/עוזי פורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully