וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולם כדורסל ונוף פנורמי לנהר: הדופלקס החדש של הזוג אובמה

אחרי שנים של מגורים בוושינגטון הבירה, בני הזוג ברק ומישל אובמה מחפשים להם קן אוהבים חדש בתפוח הגדול. הדופלקס שצד את עיניהם בשבוע שעבר, כולל חמישה חדרי שינה, נוף עוצר נשימה ושירות של אבטחה כבדה

צילום מסך

(בווידאו: משפחת אובמה מתרגלת לבית הלבן בתחילת הקדנציה הנשיאותית ב-2009)

בני הזוג ברק ומישל אובמה שאצל רבים מאזרחי ארצות הברית לנצח יישארו הזוג הנשיאותי, חגגו לאחרונה 25 שנות נישואים וזאת, סיבה מספיק טובה כדי למצוא קן אהבה חדש בניו יורק. נשיא ארצות הברית לשעבר והגברת הראשונה הגיעו בשבוע שעבר לתפוח הגדול, כדי לבדוק כמה לוקיישנים חדשים. הדירה שמצאה חן בעיני השניים שוכנת באפר איסט סייד שבמנהטן, לא רחוק מאחוזת גרייסי - מקום משכנו של ראש עריית ניו יורק.

מדובר בדופלקס השוכן במבנה היסטורי אשר נבנה ב-1930 וכולל 15 קומות ו-43 דירות. מחירו של הנכס השוכן בקומה הגבוהה ביותר עומד על 10 מיליון דולר. הדיסקרטיות שהבניין האמור מציע לדייריו כולל אבטחה כבדה שהופכת את המקום לסביבת מגורים מושלמת עבור ידוענים. כמו כן, יש בו גם מוסך תת קרקעי המאפשר לדיירים כניסה ויציאה ישירות למעליות הדירות, מבלי לצאת אל הרחוב. בין המיליונרים האחרים שחיו במבנה היוקרתי נמנים גלוריה ואנדרבילט (ציירת, מעצבת אופנה, יורשת מיליונים ואשת חברה ניו יורקית), מנצח התזמורת אנדרה קוסטלנץ ואלכסנדר וואלקוטנד, מבקר העיתון "ניו יורקר".

לקריאה נוספת:
כך עיצבה מישל אובמה את חדר האוכל בבית הלבן
אובמה מעניק לאדריכל פרנק גרי את פרס החירות היוקרתי
כך עוצבה הארוחה האחרונה של קדנציית אובמה בבית הלבן

הדירה החדשה של ברק ומישל אובמה. splash
אחד המגדלים השווים בניו יורק השוכן על גדות האיסט ריבר/splash

הדופלקס החדש שככל הנראה ישרת את בני הזוג אובמה עוצב על ידי האדריכל ומעצב הפנים דניאל רומואלדז - אמריקאי ממוצא פיליפיני. הוא כולל חמישה חדרי שינה, ארבעה חדרי רחצה, חדר ספרייה עם קמין עצים - לטובת הימים הקרים בתפוח, ויש פה כמובן גם נוף פנורמי מושלם הצופה מכל חלון אל הנהר. מגדל המגורים היוקרתי הזה מציע לדייריו חדר כושר ואפילו אולם כדורסל שבהחלט מתאים לזוג המפורסם והספורטיבי שצפוי בקרוב לשנות כתובת.

עוד באותו נושא

הבית הנוכחי של משפחת אובמה בשכונת קלורמה בוושינגטון הבירה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמישה חדרי שינה הצופים לנוף פנורמי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כניסה מהחניון התת קרקעי ישירות לדירות שבמגדל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully