וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנים מקום: הכירו את משכנה החדש של משפחת אובמה

משפחת אובמה אורזת ארגזים לקראת מעבר דירה בינואר הקרוב. הלוקיישן החדש שברק, מישל, מליה וסשה ישכרו נראית כמו טירה בריטית מבחוץ אבל עם המון הפתעות לבנות בפנים

צילום מסך

(בווידאו: משפחת אובמה מתרגשת לקראת המגורים בבית הלבן)

בתום שמונה שנים של מגורים בבית הכי מפורסם בעולם, משפחת אובמה תארוז ארגזים לקראת מעבר דירה בינואר 2017. ברק, מישל, מליה וסשה מתכוננים לכתובת הבאה שנחשפת ממש בשעות האחרונות. הבית החדש של המשפחה הנשיאותית שוכן בוושינגטון הבירה, בשכונת קלורמה, לא רחוק במיוחד מהבית הלבן. אובמה אמר אמש ל-CNN: "אנחנו נשאר בשכונה למספר שנים, כדי שסשה תוכל לסיים את הלימודים בבית הספר התיכון".

הבית המסקרן שאובמה והמשפחה ישכרו בקרוב נבנה ב-1928 הוא נראה כמו אחוזה בריטית מבחוץ המאופיינת בסגנון עתיק. הוא חולש על כ-760 מ"ר כולל תשעה חדרי שינה, שמונה וחצי חדרי רחצה ושוויו בשוק מוערך ב-5 מיליון דולרים. עיצוב הפנים שונה לחלוטין מהלוק החיצוני. לא ציפיתם שמישל תתגורר בסביבת מגורים עתיקה הרי, נכון? הסגנון מודרני, המטבח לבן צחור ויש אפילו שטיח לבן מקיר לקיר שצמוד לרצפה באחד מחדרי המגורים. עוד סיבה להרגיש פה בבית. בנוסף, לבית יש גם חצר אחורית גדולה שבה המשפחה יכולה לארח חברים, משפחה ובכלל תשמש כמקום אידיאלי עבור סאני, הכלבה האנרגטית מגזע כלב מים פורטוגזי.

בעל הבית החדש של אובמה הוא לא אחר מאשר ג'ו לוקהארט, שהיה דובר הבית הלבן בתקופת נשיאותו של ביל קלינטון. מחיר השכירות כמובן נשמר בין השניים ולא יצא לפרסום בשלב זה.

הבית החדש של משפחת אובמה בוושינגטון די סי. רויטרס
הבית החדש של משפחת אובמה בשכונת קלורמה בוושינגטון הבירה/רויטרס
משפחת אובמה מתכוננת לביקור בקובה. מערכת וואלה!
ממתינים עד שסשה תסיים את התיכון ונשארים בשכונה/מערכת וואלה!
המשפחה הנשיאותית צופה בטלוויזיה בסלון. Pete Souza, GettyImages
חודשים אחרונים בסלון הבית הלבן - משפחת אובמה מנצלת כל רגע/GettyImages, Pete Souza

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully