וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה אל המשרדים הצבעוניים של סולוטו בתל אביב

18.11.2018 / 14:43

חברת סולוטו פתחה בפנינו את דלתותיה וחשפה איך נראים מבפנים המשרדים המודרניים והעדכניים של ענקית ההייטק. הציצו פנימה אל חללים דינמיים המלאים בטקסטורות, צבע, ניגודים חומריים וכמובן - פינות ישיבה מפנקות

משרדי סולוטו בתל אביב. יח"צ,
חברת סולוטו נוסדה ב-2008 עם החזון לסייע לאנשים ליהנות מהטכנולוגיה שלהם/יח"צ

סולוטו נוסדה ב-2008 עם החזון לסייע לאנשים ליהנות מהטכנולוגיה שלהם. רוב האנשים לא יודעים למצות רבות מהיכולות של הטכנולוגיה שסביבם, ונתקלים באינספור בעיות טכניות. סולוטו עוזרת למשתמש ללמוד על המכשירים שברשותו ולמצות את יכולותיהם, לצד פתרון של בעיות טכניות ואף מצבי קצה.

גודלם של משרדי סולוטו עומדים על כ-2,100 מטרים רבועים וממוקמים בלב הפועם של תל אביב, בבניין היסטורי שהיה בעברו בית איגוד חברות הביטוח. זהו מבנה משרדים בן 4 קומות משנות ה-50 שהיה מאופיין בחלוקה מסיבית של חדרים ומסדרונות. החברה שכרה את כל הבניין מלבד חצי מקומת המרתף.

משרדי סולוטו בתל אביב. יח"צ,
החברה ביקשה לתכנן מחדש את המבנה ברוח סביבות עבודה עכשוויות ולהתאימו לאופי הפעילות הייחודית בחברה/יח"צ

עוד באותו נושא

אקזיט על אקזיט: אחרי השיפוץ המטריף הדירה הזו "נחטפה" מבעליה הסטרטאפיסט

לכתבה המלאה

מדובר בחברת הייטק צעירה ויצירתית, שביקשה לתכנן מחדש את המבנה ברוח סביבות עבודה עכשוויות ולהתאימו לאופי הפעילות והעבודה הייחודית בחברה - משרדים שיהיו מרחב פתוח המחבר בין אגפי החברה השונים ויאפשרו דינאמיות ושיתופי פעולה רוחביים בין העובדים. החלל כולו נבנה לפי עקרונות של שקיפות, אין קירות ומחסומים בכדי לאפשר תקשורת ישירה, כאשר קיימים רק שני חדרים המשמשים כמשרד סגור - של המנכ"ל ומש"א.

על מנת לייצר מרחב המשכי, זורם ורציף בין הקומות השונות, פורקו כל מחיצות הפנים של המבנה ונפתחו פתחים בקירות גרם המדרגות הקיים והלובאים הקומתיים, כך שגרעין המבנה הפך מחלל פנימי, טכני וסגור, לעמוד השדרה של המשרדים המחבר בין הקומות השונות.

משרדי סולוטו בתל אביב. יח"צ,
אזורי רביצה צבעוניים/יח"צ

בכל קומות המבנה תוכננו פינות אוכל ומטבחים מרווחים המהווים צומת ונקודת המפגש בין אגפי העבודה וגרעין המבנה. ע"מ לתת מענה לאופי הדינאמי של החברה והצורך בקיום אירועים בגדלים שונים תוכנן בקומה השלישית מרחב פתוח, סלון ישיבה רחב ידיים המאפשר קיום מיטאפים ומפגשים לכל עובדי החברה.

קומת המרתף הייחודית תוכננה כמרחב פנאי וכוללת בר, ברזי בירה, במה להופעות עם כלי נגינה שונים ביניהם : תופים, גיטרות, מערכות הגברה, מיקסר ועוד, המרתף כולל אף אזורי משחק, הכוללים פלייסטיישן, מכונות ARCADE וינטאג ומכשירי כושר TRX, משקולות ומזרני פעילות לרווחת העובדים.

משרדי סולוטו בתל אביב. יח"צ,
הקומה הציבורית/יח"צ

עיצוב הפנים מאופיין במערכות גלויות ואלמנטים קונסטרוקטיביים חשופים. רצפת פרקט, פריטי ריהוט מוקפדים ושילוב של טקסטיל (שטיחים, ריפודים ורהיטים) המעניקים תחושת חמימות אל מול המראה המחוספס של המערכות, תמיכות הפלדה והקירות החשופים של המבנה המקורי.
עובדי החברה לקחו חלק פעיל בעיצוב המשרדים, במסגרתם בחרו, הכווינו ואף עצבו גרפיקות מיוחדות המעטרות את המשרדים. באמצעות מדבקות מיוחדות וצביעה של ספרות גדולות בין הקומות, שטיח כניסה מאויר.

תכנון: טלמון בירן סטודיו לאדריכלות
עיצוב פנים: סטודיו דנה אוברזון

משרדי סולוטו בתל אביב. יח"צ,
פריטי ריהוט מוקפדים ושילוב של טקסטיל מעניקים תחושת חמימות אל מול המראה המחוספס של המבנה/יח"צ
משרדי סולוטו בתל אביב. יח"צ,
קומת המרתף תוכננה כמרחב פנאי וכוללת בר, ברזי בירה, במה להופעות עם כלי נגינה שונים ביניהם/יח"צ
משרדי סולוטו בתל אביב. יח"צ,
פינת ישיבה עם דשא והרבה ירוק בעיניים/יח"צ
משרדי סולוטו בתל אביב. יח"צ,
על גג הבניין - רהיטים צבעוניים וצמחיה מספקים את התפאורה המושלמת להפסקה באמצע היום/יח"צ
משרדי סולוטו בתל אביב. יח"צ,
פינת שיזוף על הדק/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully