וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום ורוד: פנטהאוז במנהטן לצילומי איסטגרם

3.10.2018 / 14:56

חלל מעוצב, תקרות גבוהות, דק עם נוף לכל מנהטן והרבה ורוד: פנטהאוז נחשק בניו יורק עוצב במיוחד על מנת לספק סט צילומים לאושיות אינסטגרם צעירות. רוח התקופה או מגוחך? תחליטו אתם

פנטהאוז במנהטן שעוצב עבור אינסטגרם. villagemarketing,
חלל מעוצב ונחשק שאף אחד לא גר בו/villagemarketing

הפנטהאוז הזה בסוהו במנהטן הוא חלום טהור. תקרות גבוהות, חדרים שטופי אור טבעי הנכנס דרך חלונות ענק, רצפות עץ ודק גג. המטבח מאובזר בכל טוב, מקרר יין מתפקע. גוונים של "מלניאל פינק", הצבע הלוהט של התקופה מפציע בספה המפנקת בסלון ובמקומות אחרים ברחבי הבית והספרייה מתפוצצת מכמויות הספרים הפוטוגניים (כאלה שהכריכה שלהם נראית טוב). והכל נראה נקי ללא רבב.

פנטהאוז במנהטן שעוצב עבור אינסטגרם. villagemarketing,
ורוד, זהב ונגיעות קטיפה - טעמן של אושיות האינסטגרם/villagemarketing

לא, אף אחד לא גר כאן. פנינת הנדל"ן הזו, שחולשת על פני 230 מ"ר ומושכרת תמורת 15,000 דולר בחודש עוצבה במיוחד עבור צילומים של כוכבי אינסטגרם. כן, מה ששמעתם.
ויקי סגר, מייסדת בת ה-35 של חברת וילג' מרקטינג, הגתה את רעיון הדירה שתפורה במיוחד עבור פרסומים במדיה חברתית, לאחר ששמה לב שמכתיבי דעת קהל רבים (ואולי בעיקר רבות) - במיוחד אלו המתגוררים והמתגוררות בדירות צפופות בניו יורק - התקשו להשיג את הצילומים המעוצבים בהם חשקו. חלקם אפילו נטו להזמין חדרים בבתי מלון או לבקר בחנויות ריהוט אופנתיות על מנת לצלם את הצילומים באווירה המדויקת אותה ביקשו להשיג.

עוד באותו נושא

"מלך האינסטגרם" מוכר את הבית

לכתבה המלאה

הדירה עצמה היא מעין פרסומת וכמעט מפתיע שהיא קיימת בעולם הממשי. היא רוהטה על ידי חברת וייפייר, אחת מחברות הריהוט המוכרות אונליין ועוצבה דרך שירותי עיצוב אותם החברה מציעה. התגמול, גם הוא, הגיע דרך הרשת, בצורת יחסי ציבור מצולמים שהועלו ברשתות החברתיות השונות.

"מרבית כוכבות האינסטגרם משתייכות לדור מילניאלס, ורובן אוהבות את פלטת הצבעים שבחרנו" אומרת המייסדת. מלבד הספה, הורוד האופנתי מופיע גם בכסאות, ונגיעות של זהב, קטיפה ופרווה משולבים בפריטים שונים על מנת לייצר את הנראות הטרנדית והפוטוגנית.

האמבטיה בפנטהאוז עוצבה כדי להתאים לפרסום מוצרי יופי וגם הטפט בחדר השינה יחד עם מיטה מלאת כריות תוכנן מראש להיות "מותאם אינסטגרם". ובמידה ונדרש צילום חוץ, הגג מצויד בכל הרכיבים הדרושים - מהאקססוריז לעד הנוף - שייצרו את התמונה מעוררת הקנאה.

פנטהאוז במנהטן שעוצב עבור אינסטגרם. villagemarketing,
חדר השינה תוכנן להראות מפנק במיוחד/villagemarketing
פנטהאוז במנהטן שעוצב עבור אינסטגרם. villagemarketing,
ויש גם נוף של מנהטן/villagemarketing

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully