וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם 20 סועדים לפחות בארוחת השישי: ביקור בפנטהאוז מעוצב בלב תל אביב

בשיתוף ARCDB

23.10.2018 / 15:13

משנה מקום, משנה סגנון חיים: זוג בגיל השלישי עזב את ביתו בכפר לטובת מעבר לפנטהאוז מפנק בלב תל אביב. המעצבת שליוותה את התהליך, יצרה סביבה מסוגננת ומושלמת עבור הפעילות האהובה על הדיירים - אירוח הילדים והנכדים. הצצה

פנטהאוז של זוג מבוגר בתל אביב. אלעד גונן,
בפנטהאוז החדש סלון רחב ידיים עם יציאה למרפסת של 100 מ"ר/אלעד גונן

הדיירים: זוג בגיל השלישי המרבה לארח ילדים ונכדים
מיקום: מרכז תל אביב
שטח: 170 מ"ר + 100 מ"ר מרפסת
עיצוב פנים: קרן לסר


משנה מקום, משנה סגנון חיים. מיקום הבית משפיע על אורח החיים, ההרגלים, האווירה. רבים שעוברים מבית רחב ידיים באזור כפרי לדירה בלב העיר מגלים שהשינוי הוא לא רק לוקאלי, אלא גם קונספטואלי. במרחב מגורים בעיר מקום האחסון מוגבל יותר והחשיבה התכנונית שמה דגש על הפרטים הקטנים ועל יצירת אינטימיות במרחב האורבני.

קרן לסר אדריכלות ועיצוב פנים ליוותה זוג בגיל השלישי, להם ילדים ונכדים, שעברו מבית מחוץ לעיר לפנטהאוז מפואר במרכז תל אביב ותכננה עבורם בית חמים בניחוח מודרני, תוך חשיבה על צרכים עכשוויים ועתידיים.

פנטהאוז של זוג מבוגר בתל אביב. אלעד גונן,
סקלת גוונים על טהרת האוף ווייט נבחרה עבור הקו העיצובי/אלעד גונן

"הדירה היא הבית האולטימטיבי לשלב זה של החיים. בדירה החדשה חללים גדולים, חדרי רחצה מפנקים, חימום תת רצפתי והרבה מרחב, עם מעברים ופתחים רחבים ואפילו מאחזים במקומות הנדרשים. מערכות בית חכם מאפשרות פתיחת כל התריסים במקום אחד, ושליטה נוחה במערכות החשמל והמדיה. בעיני לסר, התאורה משחקת תפקיד חשוב בעיצוב ומראה הדירה. היא תכננה תאורה שלוקחת בחשבון את כל תרחישי התאורה האפשריים: מתאורת אווירה רומנטית ועד תאורת עבודה ממוקדת. "המרחב תמיד מואר בהתאמה לצרכים של אותו הרגע: מאור מעל שולחן הקפה ושולחנות הצד במהלך אירוח, תאורת עבודה חזקה בעת הבישול מטבח, תאורת שטיפה רומנטית וסמויה מאחורי הווילונות או תאורה ממוקדת באזור הארונות וההלבשה בחדר השינה".

עוד באותו נושא

180 מ"ר של קסם בבית הטובל בירוק בבנימינה

לכתבה המלאה
פנטהאוז של זוג מבוגר בתל אביב. אלעד גונן,
שטיח בגוונים אדומים מוסיף חמימות לחלל הסלון/אלעד גונן

אהבתם של בעלי הבית לאירוח משפחתם הגדולה מורגשת היטב בחלל בעצם נוכחותו של שולחן אירוח עצום באורך 4.70 מטרים המתאים לכ- 20 סועדים. השולחן "פתוח" תמיד ואין צורך במאמץ פיזי להזיזו כדי לייצר הגדלה. גם העיצוב בחדר העבודה ובחדר הטלוויזיה הותאמו לאירוח הנכדים. המטבח אף הוא רחב ידיים, עם מעברים נוחים לאורכו של האי.

פלטת הגוונים השולטת רגועה ומבוססת על צבעים בהירים של מוקה ואוף ווייט. המעצבת מסבירה שהבית כולו פרקטי מאוד, עם חומרים קלים לניקוי ותחזוקה ובעלי תוחלת חיים ארוכה.

פנטהאוז של זוג מבוגר בתל אביב. אלעד גונן,
שולחן אוכל ענק באורך 4.7 מטר יכול להכיל 20 סועדים/אלעד גונן

"התכנון הפונקציונאלי של הדירה מספק פתרונות אחסון בכל מקום. כך למשל ספרייה בהזמנה אישית מנצלת נישה ייעודית במסדרון וארונות מטבח גדולים וארונות בגדים בחדר השינה מספקים חללי אחסון נוספים. כל פתרונות האחסון תוכננו לאחר שמיינו, מדדנו וסרקנו עד הפרט האחרון את החפצים שבני הזוג ביקשו להעביר עמם מביתם הקודם".

לדברי המעצבת, "אנשים רבים מתבקשים לבצע שינוי תפיסתי במעבר מבית פרטי לדירה. בבית פרטי יש אחסון בשפע, בעוד שבדירה - פחות. לאחר תכנון מדויק, הגענו לדירה שתוכננה בדיוק לאורח החיים החדש של הדיירים, במגוריהם החדשים בעיר".


בקרו בפרויקטים נוספים של מעצבת הפנים קרן לסר

פנטהאוז של זוג מבוגר בתל אביב. אלעד גונן,
בחדר השינה הניקיון הלבן נשבר עם שטיחונים צבעוניים/אלעד גונן
פנטהאוז של זוג מבוגר בתל אביב. אלעד גונן,
מרווח וצחור - חדר הרחצה/אלעד גונן
פנטהאוז של זוג מבוגר בתל אביב. אלעד גונן,
ספריה בהזמנה אישית נבנתה בתוך נישה ומשתלבת בתוך החלל באופן אלגנטי/אלעד גונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully