וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירת הרווק הזו היא 140 מ"ר של שיק אורבני

בשיתוף ARCDB

27.8.2018 / 12:25

שילובים של מתכת, עץ וזכוכית בקווים גאומטריים, עם יצירות אמנות צבעוניות על הקירות, אמבטיית פרי סטנדינג וספות שהן כנראה הדבר הכי מפנק בעולם הולידו את אחת הדירות היפות שראינו. ככה זה נראה

דירת רווק בתל אביב. מיכל גור,
מחוספסת, חמה, עם נגיעות צבע - 140 מ"ר מושקעים במיוחד בתל אביב/מיכל גור

דייר: איש עסקים רווק
מיקום: תל אביב
שטח: 140 מ"ר
עיצוב פנים: איריס שטראוס

"חשוב לי להיכנס לראש של הלקוח ולזרום אתו בתהליך. אני רוצה להגשים חלום, וכל אחד מהלקוחות שלי לוקח את התכנון והעיצוב לכיוון אחר. לכן כל פרויקט שלי הוא אחר וייחודי", אומרת מעצבת הפנים איריס שטראוס.
הפעם היה זה איש עסקים רווק אותו ליוותה משלב רכישת הנכס ועד קבלת המפתח ביצירת דירה המותאמת לצרכיו, מתוך התבוננות עתידית להקמת משפחה.

דירת רווק בתל אביב. מיכל גור,
יכול להיות שאלו הספות הכי מפנקות בעולם/מיכל גור

"במקור, זו הייתה דירת 5 חדרים שהפכנו ל-3 חדרים, על מנת להגדיל את האזור הציבורי ואת סוויטת השינה על חשבון החדרים הנותרים. הרעיון היה להשרות אווירה מודרנית אבל מבלי לזלוג לניכור. החומרים הטבעיים שמכניסים חמימות מאזנים את הקרירות של פלטת הגוונים. זו חוזרת באחידותה בכל רחבי הבית ונעה בין אפור, שחור, לבן וחום של עץ או חלודה. הדירה מרוצפת באריחי בזלת באפור כהה ולכן בסלון מודגש חיפויי קיר מעץ מהגוני ששובר את הקרירות של הבזלת. מצד אחד, בולטים הקווים הנקיים, הישרים והמדויקים בעיצוב והעובדה שכל פרט נבחר בקפידה. ומצד שני, נוכחים החספוס של העץ הגולמי והתאורה שמרככת ומכניסה פנימה חמימות", אומרת איריס.

עוד באותו נושא

צלילה מרעננת: הבית שגם אתם תרצו לבלות בו הקיץ הזה

לכתבה המלאה
דירת רווק בתל אביב. מיכל גור,
חזית האי שנעשתה במיוחד על ידי נגר ופחח מייצרת מראה ייחודי באיזור המטבח/מיכל גור

המעצבת מספרת שבעל הדירה, חובב אומנות, בחר ביוצרים ישראלים בקישוט הדירה, ועבודותיהם מתנוססות במיקומים אסטרטגיים מרכזיים שמעניקים זריקת צבע וססגוניות מפתיעה. החיבה שלו לטכנולוגיה מתקדמת, חדשנות וגאדג'טים באה לידי ביטוי במוצרי חשמל חדישים בכל מקום. ממקרר מושקע ועד קולט אדים דמוי צינור תעשייתי. חזית "האי" במטבח מיטיבה לתאר את התשוקה של בעל הבית לייחודיות, וזכתה במראה פיסולי מנירוסטה בעבודת יד משותפת של נגר ופחח שהגיעו יחדיו לתלת ממדיות מעניינת. המטבח נראה כמו בר אופנתי עם בר ישיבה זוגי, ומאונכת לו פינת אוכל מגזע עץ מאסיבי שנבחר בקפידה, בעיצוב אמורפי מעניין.

דירת רווק בתל אביב. מיכל גור,
עבודות אמנות של יוצרים ישראליים תלויות על קירות הדירה/מיכל גור

הטאץ' היצירתי מופיע כמוטיב חוזר ברחבי הדירה, לרבות חדרי הרחצה. באחד מבין השניים ניתן לראות הדפסה של תמונת שחור-לבן על גבי קיר זכוכית. בחדר הרחצה השני שולטת אמבטיית פרי סטנדינג לצד קיר זכוכית בהדפס של יצירת אומנות מובחרת, ומעליה תאורה המפיקה אור להבה מרצד. בין חדר השינה לאמבטיה - קיר זכוכית אפור מעושן, המאפשר חדירת אור ומהווה חציצה בין שני החללים שנושקים זה לזה. התאורה בבית מגיעה מכיוונים בלתי צפויים, ומתמקדת בהבלטת והדגשת פרטי העיצוב המיוחדים בבית.

דירת רווק בתל אביב. מיכל גור,
בטון, זכוכית ועץ - זהו שיק אורבני במיטבו/מיכל גור

"פריטי הנגרות נעשו בהתאמה אישית, מפתרונות האחסון בסלון סביב מסך הטלוויזיה הגדול ועד הספרייה שעשויה ממארג צינורות ברזל. הסלון מוקמה ספה מפנקת ואילו בחדר השינה - מיטה רחבה עם שידות עשויות קורות עץ מפורקות, שיובאו מאירופה. אלו משתלבות עם קיר בטון מחוספס, שמקבל ריכוך באמצעות הווילונות האווריריים".
המעצבת מספרת שהבית אומנם מותאם כעת לצרכיו של הדייר שחי בה לבדו, אבל ניתן בקלות לשנות את ייעודם של כל החללים, ולהפוך אותם לדירה משפחתית בהמשך הדרך.

לפרויקטים נוספים של מעצבת הפנים איריס שטראוס - כנסו לכאן

דירת רווק בתל אביב. מיכל גור,
אמבטיית פרי סטנדינג ממוקמת לא רחוק מהמיטה של הדייר/מיכל גור
דירת רווק בתל אביב. מיכל גור,
דירת רווק בתל אביב/מיכל גור
דירת רווק בתל אביב. מיכל גור,
מדפי ספרים עשויים צינור מכופף תלויים בפינת הישיבה/מיכל גור
דירת רווק בתל אביב. מיכל גור,
בהמשך הדרך כל זה יוכל לעבור הסבה לדירה שמתאימה למשפחה/מיכל גור
דירת רווק בתל אביב. מיכל גור,
קווים ישרים וגאומטריים לצד רכות של טקסטיל הספות מייצרים מראה מתוחכם/מיכל גור
דירת רווק בתל אביב. מיכל גור,
צילום אמנותי הודפס על קיר זכוכית באחד מחדרי הרחצה/מיכל גור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully